ik dacht dat de wereld om zn eigen as draaidequote:Op zondag 2 december 2007 02:01 schreef newsman het volgende:
[..]
Jups, heb je goed gelezen, want het draait om een ding geld, KV Mechelen wil in de autorace sport. Sinds de duit is uitgevonden, draait het erom in de wereld.
Ik ga nu ook in bed liggen, althans dat is de bedoelingquote:Op zondag 2 december 2007 02:04 schreef Petertje81 het volgende:
Potverdrie. Een anti-religieus, anti-materialistisch topic. Mocht ik wodka in huis hebben, dan zou ik huilend en in foetushouding in bed belanden.
Neequote:Op zondag 2 december 2007 02:06 schreef Petertje81 het volgende:
Toch wel huilend, mag ik hopen?
Het wil me sinds mijn 11e niet meer lukken.quote:Op zondag 2 december 2007 02:07 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Nee
En als je een God mist, ga dan een of ander geloof aanhangen. Dat's heus niet zo moeilijk.
Islam is makkelijk.quote:Op zondag 2 december 2007 02:08 schreef Petertje81 het volgende:
[..]
Het wil me sinds mijn 11e niet meer lukken.
Ja, zo gaat het natuurlijk niet. Je moet wel een beetje je best doen. [/half-serieus]quote:Op zondag 2 december 2007 02:10 schreef Petertje81 het volgende:
Goede tip.![]()
Toch twijfel ik nog een beetje tussen Allah of wodka als metafysische entiteit van mijn keuze.
Doe maar wodka. Dat is enkel het kopen en niet de hele tijd met je hasses naar Mekka gewezen.. Wodka spaart je tijd en leukt het op, terwijl je voor Allah ook nog eens, eens in je leven naar Mekka toe moet om een of andere reden. Dat wíl je niet. Stel je bent zo'n arme ziel in zo'n asielzoekerskamp, en je bent 80, hebt een of andere ziekte, en je moet nog naar Mekka. Dan kan je die 90 maagden wel vergeten imo.quote:Op zondag 2 december 2007 02:10 schreef Petertje81 het volgende:
Goede tip.![]()
Toch twijfel ik nog een beetje tussen Allah of wodka als metafysische entiteit van mijn keuze.
Degelijk tegenargument. Wodka en maagden gaan onvoorwaardelijk samen.quote:Op zondag 2 december 2007 02:13 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Doe maar wodka. Dat is enkel het kopen en niet de hele tijd met je hasses naar Mekka gewezen.. Wodka spaart je tijd en leukt het op, terwijl je voor Allah ook nog eens, eens in je leven naar Mekka toe moet om een of andere reden. Dat wíl je niet. Stel je bent zo'n arme ziel in zo'n asielzoekerskamp, en je bent 80, hebt een of andere ziekte, en je moet nog naar Mekka. Dan kan je die 90 maagden wel vergeten imo.
SM.quote:Op zondag 2 december 2007 02:15 schreef Waris7 het volgende:
Je mag wel nooit in een dergelijke formule "Allah" vervangen door "wodka". Want dat is ieg tfoe, HARAM. En dan word je gestenigd, gezweept en opgehangen.
Ies ook NIETGOED, ieg tfoe HARAMquote:
quote:
Dat hoort er nou eenmaal bij. Anders moet je ook geen geloof aan gaan hangen. Wel de lusten, niet de lasten... kom op nou zeg.quote:Op zondag 2 december 2007 02:20 schreef Petertje81 het volgende:
[..]
Eeuwige toorn en vlammen van oneindige duur en hitte waren niet part of the plan.
...Oligofrenen? Mensen met een klein brein ofzo? O_Oquote:Op zondag 2 december 2007 02:22 schreef Maki-maki. het volgende:
Ah, oligofrenen verzamelen zich rustig bijelkander...
Omdat ongelovigen te lui zijn om 's zondags 's morgens vroeg uit hun nest te komen.quote:Op zondag 2 december 2007 00:27 schreef Waris7 het volgende:
Ik vind de vergelijking wel goed. Ongelovigen gaan idd niet in een kerk roepen "God bestaat niet" (nouja, behalve die ene dominee dan, misschien), dus waarom zouden gelovigen dat omgekeerd wel doen?
Dat ben ik ook. Dat is geen argument.quote:Op zondag 2 december 2007 02:23 schreef Pinobot het volgende:
[..]
Omdat ongelovigen te lui zijn om 's zondags 's morgens vroeg uit hun nest te komen.
Hoi.quote:Op zondag 2 december 2007 02:22 schreef Maki-maki. het volgende:
Ah, de oligofrenen verzamelen zich rustig bijelkander...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |