Ik erger mij er zelf ook aan. Als ik ze tegenkom, maakt niet uit wat voor geloof, zeg ik er wat van. Tieft gewoon op inderdaad, preken, bidden en lijden doe je maar in het gebedshuis of thuis.quote:Op zondag 2 december 2007 00:16 schreef MASD het volgende:
maar ik heb wél een punt, amarite?
Daar geloof ik ook in.quote:Op zondag 2 december 2007 00:26 schreef PeZu het volgende:
ik denk dat ik nog een biertje neem
ik zit er serieus aan te denken een eigen kerkgemeenschap te stichtem speciaal voor bierdrinkersquote:
Zal wel komen door dit late tijdstip. De kinders liggen al in bed.quote:Op zondag 2 december 2007 00:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
6 posts voorbij alweer.
Meestal begint het met een boek, ik zou alvast gaan beginnen.quote:Op zondag 2 december 2007 00:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zit er serieus aan te denken een eigen kerkgemeenschap te stichtem speciaal voor bierdrinkers![]()
word ik paus pezu
5x daags bidden en drinken ter ere van de gersten god
etc
etc
etc
Het is dan ook gewoon een goed topic.quote:Op zondag 2 december 2007 00:29 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Zal wel komen door dit late tijdstip. De kinders liggen al in bed.
De Bier Bijbelquote:Op zondag 2 december 2007 00:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Meestal begint het met een boek, ik zou alvast gaan beginnen.
Een leeg poëzie-albumquote:Op zondag 2 december 2007 00:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Meestal begint het met een boek, ik zou alvast gaan beginnen.
de jezus bus aan het eind vd party'squote:Op zondag 2 december 2007 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
christenen die bij de ingang van een houseparty stonden te preken over de duivel enzo
quote:Op zondag 2 december 2007 00:13 schreef MASD het volgende:
Ik heb geen probleem met religieuze mensen maarwel mensen die hun geloof té serieus nemen. Voorbeeld zijn mensen die maar al te graag hun mening aan anderen opdringen zij het dmv. bomaanslagen of preken aan de deur. Serieus, laat ons gewoon met rust. Ik ga toch ook niet in de fucking kerk of moskee roepen dat god niet bestaat?
dus doe even normaal en hou rekening met de atheïsten hier.
ik wou gewoon even mijn visie mededelenquote:Op zondag 2 december 2007 00:33 schreef McKillem het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vinden die mensen het nodiger aan te tonen dat god wel bestaat, dan dat wij het vinden dat het niet zo is.
Waarom dit zo is zal me tot in de eeuwigheid een raadsel blijven.
Ik vind immers ook, dat mijn vriendin een belangrijk deel is in mijn leven. Maar ik heb echt de drang niet mensen daarvan te overtuigen.
Het is voor ze gewoon _te_ moeilijk om hun levensstijl voor zichzelf te houden.
Wat ik wel weet is dat ik er net zoals jou niets van moet weten en dit een terecht topic is.
Vind het alleen meer een serieus discussie topic dan een klacht.
Die willen gewoon stiekum meegenietenquote:Op zondag 2 december 2007 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
christenen die bij de ingang van een houseparty stonden te preken over de duivel enzo
Volgens mij zijn die paar die hier in KLB komen ook niet helemaal zuiver hoor.quote:Op zondag 2 december 2007 00:35 schreef MASD het volgende:
[..]
ik wou gewoon even mijn visie mededelenhij mag van mij ook best in GC, maar niet WFL want daar komen religieuze mensen toch niet.
quote:Op zondag 2 december 2007 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |