Hou ze in de gate!
quote:topgroep
Op dinsdag 19 maart 2002 23:00 schreef StefanFM het volgende:
sgop
quote:Gefeliciteerd! Het is de megahit! Joepie.
Op vrijdag 29 maart 2002 22:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoop dat Ready komende week megahit wordt (dat had ik tenminste gegokt bij 'Raad de Megahit'). En het is ook een erg leuk nummer.
(stem ik ver**** drie weken erop, ben ik deze week ziek geweest en heb ik niet gestemd, is het hem geworden!)
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 01:30 schreef evert het volgende:[..]
Gefeliciteerd! Het is de megahit! Joepie.
(stem ik ver**** drie weken erop, ben ik deze week ziek geweest en heb ik niet gestemd, is het hem geworden!)
Da's trouwens al de 3e keer dat ik iets win bij 3Fm internet. Eerst al Discovery van Daft Punk bij een raad-van-wie-de-babyfoto-is wedstrijd (gegokt, kans was 1 op 2), en daarna bij Raad de Megahit het singletje van Les Fleur van 4 Hero (zat er toen ook al weken aan te komen dat dat de megahit zou worden).
quote:he, les fleur van 4 hero heb ik ook gewonnen! single had ik alleen ook al zelf gekocht.
Op zaterdag 30 maart 2002 01:33 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
. Ik zal hem voor je inscannen als ik hem binnen heb gekregen.
Da's trouwens al de 3e keer dat ik iets win bij 3Fm internet. Eerst al Discovery van Daft Punk bij een raad-van-wie-de-babyfoto-is wedstrijd (gegokt, kans was 1 op 2), en daarna bij Raad de Megahit het singletje van Les Fleur van 4 Hero (zat er toen ook al weken aan te komen dat dat de megahit zou worden).
kijk op www.silkstone.nl voor meer info
deze is echt jammie hubba hubba
sorry voor lay out fok op
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 16-04-2002 23:37]
Ik vind de muziek geweldig maar Silstone moet nog een beetje leren te entertainen vind ik!
Let ns op t bekkie van Frans als ie hoog uithaalt met zingen! plezier gegarandeerd
ik vind hem wel weer erg fijn
quote:Niet slecht, maar echt wel minder dan ready.
Op vrijdag 06 september 2002 15:30 schreef evert het volgende:
en wat vinden wij van de nieuwe single Rain has comeik vind hem wel weer erg fijn
quote:Nooit van gehoord...
Op zaterdag 23 februari 2002 02:24 schreef evert het volgende:
op 3fm wordt regelmatig de debuutsingle van Silkstone gedraaid. Een erg goede single. Wie weet meer van ze?
quote:sancta maria cker
Op vrijdag 6 september 2002 22:39 schreef CosmoKramer het volgende:
Ken de zanger Niels ook van school, heb een cdeetje van ze, klinkt errug lekker. Vooral het nummer Beautiful is is erg goed. Zit eigenlijk te wachten totdat ze de charts in gaan.
en de muziek is natuurlijk STEENGOED! Rain has come is egt n toppertje!
tip; dload wat andere nummers van ze voor n totaal beeld
Van mij mag ie nog wel flink stijgen, prachtig nummer!
* Elbutre vraagt zich wel af waar in godsnaam die CD blijft?
En nogsteeds heeft het grote publiek geen rocknummers van ze gehoord zijn behoorlijk veelzijdig en maken kwaliteitsmuziek
quote:Het nummer beautifull is geweldig
Op zaterdag 7 september 2002 12:31 schreef Cybart het volgende:
ben helemaal weg van die nieuwe single : the rain has come....ga nu ff de rest checken
Bron: www.silkstone.nl
quote:Nou, gewoon op Silkstone.nl, bij C van cd's.
Op zondag 6 april 2003 14:43 schreef pookiebear het volgende:
weet iem. waar ik de songtext van het nieuwe liedje: what's the reason? kan vinden?
Alleen wordt 'Guess I just want you around to get my feet on the ground' in het liedje gezongen met 'keep'.
En 'But I don't wanna see you hesitate' is in het liedje 'Can't bear to see you hestitate' ofzo.
Of ik moet naar de oorarts.
Tot zover....:P
quote:je hebt gelijk
Op zondag 6 april 2003 15:57 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Nou, gewoon op Silkstone.nl, bij C van cd's.
Alleen wordt 'Guess I just want you around to get my feet on the ground' in het liedje gezongen met 'keep'.
En 'But I don't wanna see you hesitate' is in het liedje 'Can't bear to see you hestitate' ofzo.
Of ik moet naar de oorarts.
weet iemand misschien waar ik gitaar tabs kan vinden van what's the reason?
Volgens mij is t niet extreem moeilijk toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |