Hou ze in de gate!
quote:topgroep
Op dinsdag 19 maart 2002 23:00 schreef StefanFM het volgende:
sgop
quote:Gefeliciteerd! Het is de megahit! Joepie.
Op vrijdag 29 maart 2002 22:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoop dat Ready komende week megahit wordt (dat had ik tenminste gegokt bij 'Raad de Megahit'). En het is ook een erg leuk nummer.
(stem ik ver**** drie weken erop, ben ik deze week ziek geweest en heb ik niet gestemd, is het hem geworden!)
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 01:30 schreef evert het volgende:[..]
Gefeliciteerd! Het is de megahit! Joepie.
(stem ik ver**** drie weken erop, ben ik deze week ziek geweest en heb ik niet gestemd, is het hem geworden!)
Da's trouwens al de 3e keer dat ik iets win bij 3Fm internet. Eerst al Discovery van Daft Punk bij een raad-van-wie-de-babyfoto-is wedstrijd (gegokt, kans was 1 op 2), en daarna bij Raad de Megahit het singletje van Les Fleur van 4 Hero (zat er toen ook al weken aan te komen dat dat de megahit zou worden).
quote:he, les fleur van 4 hero heb ik ook gewonnen! single had ik alleen ook al zelf gekocht.
Op zaterdag 30 maart 2002 01:33 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
. Ik zal hem voor je inscannen als ik hem binnen heb gekregen.
Da's trouwens al de 3e keer dat ik iets win bij 3Fm internet. Eerst al Discovery van Daft Punk bij een raad-van-wie-de-babyfoto-is wedstrijd (gegokt, kans was 1 op 2), en daarna bij Raad de Megahit het singletje van Les Fleur van 4 Hero (zat er toen ook al weken aan te komen dat dat de megahit zou worden).
kijk op www.silkstone.nl voor meer info
deze is echt jammie hubba hubba
sorry voor lay out fok op
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 16-04-2002 23:37]
Ik vind de muziek geweldig maar Silstone moet nog een beetje leren te entertainen vind ik!
Let ns op t bekkie van Frans als ie hoog uithaalt met zingen! plezier gegarandeerd
ik vind hem wel weer erg fijn
quote:Niet slecht, maar echt wel minder dan ready.
Op vrijdag 06 september 2002 15:30 schreef evert het volgende:
en wat vinden wij van de nieuwe single Rain has comeik vind hem wel weer erg fijn
quote:Nooit van gehoord...
Op zaterdag 23 februari 2002 02:24 schreef evert het volgende:
op 3fm wordt regelmatig de debuutsingle van Silkstone gedraaid. Een erg goede single. Wie weet meer van ze?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |