quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:32 schreef cosmick het volgende:
In Palingworst zit bijvoorbeeld ook helemaal geen paling!
zoals pielemozen enzoot?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Worst is meestal dierlijk afval, dus je kan van alles verwachten op je boterham.
Nou ik nu wel!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik wil het liever niet weten.
sigquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:29 schreef Oldbie het volgende:
jij bent een sukkel.
Je moet in de winkel kijken wat je koopt. Niet thuis pas.
Dankuquote:
Klopt, en laatst bleken er in de studentenhaver helemaal geen stukjes student te zittenquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:32 schreef cosmick het volgende:
Ek kan nog baie goed Afrikaans praat. Ek glo darem dat jy wil vra hoekom ek nie Afrikaans praat nie.quote:Op zondag 2 december 2007 01:01 schreef Waris7 het volgende:
Paardenworst ieg tfoe, HARAM![]()
(off-topic) Oldbie: Waarom praat jy nie Afrikaans nie?
Ek kan Afrikaans nie goed praat nie. Ek het die woord opgesoek met 'n woordeboek op die internet. Ek wil baie graag leer die taal. Maar hierdie gesprek gaan nie regtig meer oor paardewors nie...quote:Op zondag 2 december 2007 01:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ek kan nog baie goed Afrikaans praat. Ek glo darem dat jy wil vra hoekom ek nie Afrikaans praat nie.
Waarom is nie regtig 'n woord wat gebruik word nie, ons gebruik liewer die woord "hoekom".
Maar as jy graag Afrikaans wil praat dan sal ek klaar wees vir jouEk is daar gebore en ek het omtrent 15 jaar daar gewoon.
Veggie? Vegetariër?quote:Op zondag 2 december 2007 01:16 schreef OFfSprngr het volgende:
Paardenworst denk ik aan beesten-sex want ik wist helemaal niet dat paardenvlees nog verkocht werd.
Veggie-troep
Niet alleen de paardenworst hoor. Maar wie haalt zijn vlees dan ook bij de AH of supermarkt, terwijl er zulke fan-tisch-tasse slagers zijn ?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:26 schreef TNA het volgende:
Klacht: de paardenworst van de AH is een hoax!
Nee, ek kan sien dat jou Afrikaans niet puik is nie maar dit gee nie om nie.quote:Op zondag 2 december 2007 01:19 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ek kan Afrikaans nie goed praat nie. Ek het die woord opgesoek met 'n woordeboek op die internet. Ek wil baie graag leer die taal. Maar hierdie gesprek gaan nie regtig meer oor paardewors nie...
Wie doet er nou überhaupt boodschappen bij Harambert Zweijnquote:Op zondag 2 december 2007 01:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Niet alleen de paardenworst hoor. Maar wie haalt zijn vlees dan ook bij de AH of supermarkt, terwijl er zulke fan-tisch-tasse slagers zijn ?
Ieg tfoe, HARAM, jeweet azahbi, imam zegt ies niet goedquote:
Ah probeert moslims te vergiftigen met hun giftige varkensvlees bevattende "paarden"worst jeweetquote:Op zondag 2 december 2007 01:30 schreef elcastel het volgende:
Jaja, ow ja.
Volgens mij stopt de moslim het nog altijd zelf in zijn mond. En als ik jou mag geloven in de OP staat het gewoon op het pakje. Nb volgens mij is elk willekeurig schaap ook groot gebracht met varkensvlees houdende proteïnen.quote:Op zondag 2 december 2007 01:31 schreef Waris7 het volgende:
Ah probeert moslims te vergiftigen met hun giftige varkensvlees bevattende "paarden"worst jeweet
Oh, naja oke ook goedquote:Op zondag 2 december 2007 01:35 schreef elcastel het volgende:
[..]
Volgens mij stopt de moslim het nog altijd zelf in zijn mond. En als ik jou mag geloven in de OP staat het gewoon op het pakje. Nb volgens mij is elk willekeurig schaap ook groot gebracht met varkensvlees houdende proteïnen.
Paardenslagerquote:Op zondag 2 december 2007 01:59 schreef wolfrolf het volgende:
Je moet ook gewoon naar de paardenslager gaan pisvlek.
Ik denk dat het wel scoort ja. Zeker.quote:Op zondag 2 december 2007 01:57 schreef Waris7 het volgende:
(ik denk dat dat mn nieuwe stopwoord wordt)
Bij de meerderheid van de 'Nederlandse' jeugd wel ja.quote:Op zondag 2 december 2007 02:01 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel scoort ja. Zeker.
Ik doelde erop dat veggie-troep wel goed is, jezus wat heb jij gebruikt zeg, je lijkt niets te begrijpen.quote:Op zondag 2 december 2007 01:19 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Veggie? Vegetariër?
Paardenvlees is gewoon vlees hoor....niks voor veggies.
Of heb je op straat een woord gehoord en wilde je dat erg graag even gebruiken? Of het nou goed is of niet....perse gebruiken......in dat geval: dan vind ik jou een echte eierstok!!!
Slaat ook nergens op maar klink wel grappig
Wat zit daarin dan, aangezien ik dat nu eet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:32 schreef cosmick het volgende:
Paarden zijn leuke beesten, maar ik zie niet in waarom ze niet geslacht zouden mogen worden en koeien/varkens/kippen etc. wel. Omdat je er toevallig op kan zitten zeker? Die penny-kutjes moeten zich niet zo aanstellen.quote:Op maandag 3 december 2007 08:04 schreef thedude0 het volgende:
als je paard eet dan ben je een echte man
pro-paarden paupers
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:56 schreef Lord_Cardigan het volgende:
ik had vroeger altijd zo'n meisje in de klas die helemaal van paarden hield. Mijn moeder vond paarden altijd om op te eten en ik had dus bijna elke dag paardenworst op mijn brood. Als ik dat tegen haar zei moest ze altijd heel erg huilen, dat kwam dus regelmatig voor.
Mijn nichtje wordt ook altijd boos als ik zeg dat het paard waarmee ze rijdt beter tussen mijn boterham kan zittenquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:56 schreef Lord_Cardigan het volgende:
ik had vroeger altijd zo'n meisje in de klas die helemaal van paarden hield. Mijn moeder vond paarden altijd om op te eten en ik had dus bijna elke dag paardenworst op mijn brood. Als ik dat tegen haar zei moest ze altijd heel erg huilen, dat kwam dus regelmatig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |