quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:32 schreef cosmick het volgende:
In Palingworst zit bijvoorbeeld ook helemaal geen paling!
zoals pielemozen enzoot?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Worst is meestal dierlijk afval, dus je kan van alles verwachten op je boterham.
Nou ik nu wel!quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik wil het liever niet weten.
sigquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:29 schreef Oldbie het volgende:
jij bent een sukkel.
Je moet in de winkel kijken wat je koopt. Niet thuis pas.
Dankuquote:
Klopt, en laatst bleken er in de studentenhaver helemaal geen stukjes student te zittenquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:32 schreef cosmick het volgende:
In Palingworst zit bijvoorbeeld ook helemaal geen paling!
Ek kan nog baie goed Afrikaans praat. Ek glo darem dat jy wil vra hoekom ek nie Afrikaans praat nie.quote:Op zondag 2 december 2007 01:01 schreef Waris7 het volgende:
Paardenworst ieg tfoe, HARAM![]()
(off-topic) Oldbie: Waarom praat jy nie Afrikaans nie?
Ek kan Afrikaans nie goed praat nie. Ek het die woord opgesoek met 'n woordeboek op die internet. Ek wil baie graag leer die taal. Maar hierdie gesprek gaan nie regtig meer oor paardewors nie...quote:Op zondag 2 december 2007 01:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ek kan nog baie goed Afrikaans praat. Ek glo darem dat jy wil vra hoekom ek nie Afrikaans praat nie.
Waarom is nie regtig 'n woord wat gebruik word nie, ons gebruik liewer die woord "hoekom".
Maar as jy graag Afrikaans wil praat dan sal ek klaar wees vir jouEk is daar gebore en ek het omtrent 15 jaar daar gewoon.
Veggie? Vegetariër?quote:Op zondag 2 december 2007 01:16 schreef OFfSprngr het volgende:
Paardenworst denk ik aan beesten-sex want ik wist helemaal niet dat paardenvlees nog verkocht werd.
Veggie-troep
Niet alleen de paardenworst hoor. Maar wie haalt zijn vlees dan ook bij de AH of supermarkt, terwijl er zulke fan-tisch-tasse slagers zijn ?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:26 schreef TNA het volgende:
Klacht: de paardenworst van de AH is een hoax!
Nee, ek kan sien dat jou Afrikaans niet puik is nie maar dit gee nie om nie.quote:Op zondag 2 december 2007 01:19 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ek kan Afrikaans nie goed praat nie. Ek het die woord opgesoek met 'n woordeboek op die internet. Ek wil baie graag leer die taal. Maar hierdie gesprek gaan nie regtig meer oor paardewors nie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |