Nadia heeft zojuist 'achter' fiks ruzie gehad. Als oorzaak noemde Nadia dat Polo + iemand, van wie ze de nickname niet kende, de plannen had afgekeurd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:51 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb niks gehoord, dus details please...
wat zei ze over Polo? Noemde ze zijn naam? Wat zei ze letterlijk?
check die blije grijns van Nadia
denk dat je hiermee dicht bij de waarheid zitquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:42 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Denk dat er de keuze is tussen een ontevreden Nadia of een muitende Huub en Brian
Is Jaap ook mee?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:56 schreef chufi het volgende:
Kent iemand nog mensen die naar dat optreden van de boys in Groenlo gaan ?
Echt wel ... Aandacht Aandacht Aandacht Aandacht Aandacht Aandacht Aandacht Aandacht Aandacht Aandacht Aandacht Aandacht Aandacht Aandacht Aandacht Aandacht .quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:46 schreef blomst het volgende:
Eerst morgenavond maar afwachten, kan ze overdag weer allemaal gesprekken hebben en komt ze lachend terug met ik blijf.
Amanda vroeg wie ze gesproken had in het hokje en Naad noemde de naam Polo. Dat mocht eigenlijk niet maar dat floepte er uit, oeps. Ze vertelde dat ze behoorlijk ruzie heeft gehad met hem en nog een ander waar ze de nickname niet van kent maar ik denk dat ze het over Flens had. Verder mag ze nergens over praten dus de sappige details kan ik je echt niet vertellen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:51 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb niks gehoord, dus details please...
wat zei ze over Polo? Noemde ze zijn naam? Wat zei ze letterlijk?
check die blije grijns van Nadia
En Amanda snift en is verdrietig, terwijl Nadia ligt te giebelen en te lachen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:55 schreef Meganog het volgende:
Amanda: Ik voel me gewoon kut omdat jij je kut voelt en ik niet weet waarom jij je kut voelt.
Maar is ze zooooo blij dat ze weet dat ze naar huis gaatquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:59 schreef avonne het volgende:
[..]
En Amanda snift en is verdrietig, terwijl Nadia ligt te giebelen en te lachen.
Amanda moet toch ook denken "hou je me voor de gek?"
Ja Jaap mocht deaze keer ook mee. Ik weet niet of ie nog een act opvoert en of ie de volgende keren ook nog mee mag..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |