quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:43 schreef Kaleddis het volgende:
Elke keer als ik Lieke zie, dan moet ik aan die clip van Robert Palmer denken:
Addicted to Love
Dat denk ik dus ook, alleen lukte het Huub niet maar wonder oh wonder Brian wel om de boel op zijn kop te zetten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:42 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Denk dat er de keuze is tussen een ontevreden Nadia of een muitende Huub en Brian
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:46 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat had ik juist bij Nadia de afgelopen week met heur haar strak naar achteren.
Mijn gevoel zegt me dat Polo Flens nu overruled heeft, klinkt dat gek?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:44 schreef schatje het volgende:
Als Deborah Flens dan maar weer niet op haar inpraat.
Oeh, lekker nummer en een lekker vent. Helaas is hij niet meer onder ons.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:43 schreef Kaleddis het volgende:
Elke keer als ik Lieke zie, dan moet ik aan die clip van Robert Palmer denken:
Addicted to Love
"""geen benen meer heeft'""quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:47 schreef avonne het volgende:
Nadia kan het niet vertellen omdat ze dan "geen benen meer heeft'is dat een dreiging van lichamelijk geweld?
nou wordt ie helemaal mooi... Ze beschuldigt de Febo van een misdaad.
Nou, place your bets... spreekt zij de waarheid of niet?
De krassen kwamen toch ook door het hokje?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:47 schreef avonne het volgende:
Nadia kan het niet vertellen omdat ze dan "geen benen meer heeft'is dat een dreiging van lichamelijk geweld?
nou wordt ie helemaal mooi... Ze beschuldigt de Febo van een misdaad.
Nou, place your bets... spreekt zij de waarheid of niet?
ik heb niks gehoord, dus details please...quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt me dat Polo Flens nu overruled heeft, klinkt dat gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |