Off Topic - deel 2quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:59 schreef Borga het volgende:
Off -Topic Ik zei vanmiddag: ' Hé Dennis ', tegen iemand met een ''dennix coupe''. Hij werd gelijk kwaad... Maar deed verder uiteraard niets.
Die wil nu natuurlijk bewijzen dat de dames ook tv kunnen makenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:05 schreef Starlie het volgende:
Oooo bah ik kan er echt niet tegen hoe Lieke nu doet... zoooooooo overdreven en nep!
Of een lesbi-night... daar zie ik ze eerder voor aan !!quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:07 schreef avonne het volgende:
Dit is een recept voor een bitchfight van hier tot gunter !
Ze hebben net afgesproken met zijn vieren nog 2 glaasjes te gaan drinken.
Dus ze blijven bij elkaar én ze worden dronken
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:09 schreef FSR het volgende:
[..]
Of een lesbi-night... daar zie ik ze eerder voor aan !!
Vandaar dat ik heb open heb gelaten.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:05 schreef KimiK het volgende:
Als aanvulling op de TT
....... kunnen de streams uit
Alle vier, dat weet ik wel zeker. Een paar shotjes en tadaaaa.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Daar is Lieke wel voor in denk ik!!
Alleen amanda bedekt ze nooit ! De rest doet angstvallige pogingen om niets te onthullenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:14 schreef Borga het volgende:
Ik vindt het echt te preuts voor woorden dat Lieke nog steeds haar borstjes bedekt. Bulachuluk
Van mij mag ze daar wel blijven hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:15 schreef chufi het volgende:
Is Nadia nu alweer achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |