Ze is getrouwd met Meneer de Vlieger, dubbele achternaam dus. Denk ik tenminste, adoptie zou ook heel misschien kunnen, maar ik denk een huwelijkquote:Op maandag 3 december 2007 23:19 schreef Deceit het volgende:
btw... ze wordt miranda de vlieger genoemd in de EO maar op haar hyves haar aziatische achternaam.. hmm.. Mysterieussss
Met op gitaar trouwens de neef van een andere Idol, Jim.quote:We practiced for the test. With my backingchoir: Miranda de Vlieger-Companjen, Charlene Meulenberg & Marlon Patty. Music by:
Piano: Dwi-Yono Rakso, Guitar: Roy Beukers, Bass: Pieter Bakker & Drum: Sander van Truijen.
Ja, dan ben je waarschijnlijk best wel religieus.quote:Religie: Christen!
ja, maar wat maakt dat uit? ik snap echt niet waarom mensen daar zo panisch om doen (bedoel niet jou, gewoon algemeen). Laat haar lekker, zolang ze er niemand mee lastig valt (en dat doet ze volgens mij niet) is het toch prima? Als zij overtuigd christen is, en ze is daar gelukkig mee, so be it... who cares of ze getrouwd is (op je 24e is niet zo heel jong trouwens) en op de EO-jongerendag heeft gestaan..quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:13 schreef Together het volgende:
Op je 24e trouwen, op de EO-jongerendag optreden en op je Hyves hebben staan:
[..]
Ja, dan ben je waarschijnlijk best wel religieus.
Precies, daarom maakt het mij eigenlijk ook niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:59 schreef sbientje het volgende:
zolang ze er niemand mee lastig valt (en dat doet ze volgens mij niet) is het toch prima?
Na de exit van Jennifer kijk ik nergens meer van opquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:00 schreef Deceit het volgende:
ik hou van haar.. hoop zo erg dat ze door is....
Maakt het spannender en wat S_s zegt, alles kan kapotquote:Op donderdag 6 december 2007 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Al getrouwd.
Jammer maar hoe weet je datquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:43 schreef Deceit het volgende:
Uit bronnen en opmerkingen staat het al bijna zeker vast dat we vanavond naar de exit van Miranda gaan kijken....![]()
[ afbeelding ]
quote:Miranda (268)
woensdag, 16:02
Dus je wil een response?!
Nou bij deze dus! Leuk dat ik je favo contestant ben.. maar voor hoe lang nog?! Wie zal het zeggen..
Kabar bai (schrijf je dat zo?) hahaha ik ben namelijk van buiten een indo maar van binnen een boeren hollander!
Doeiii ""
quote:Miranda hmm.. nikki, charlie of nigel! kies maar : ) Stefan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |