Je moet dus met die aapjes onderhandelen snap je? bijvoorbeeld 3 pinda's tegen 1 banaan en door dat handelen krik je dus ook je friendship met die aapjes omhoog. En dan heeft 1 van die aapjes zon gouden sleutel in de vorm van een draak en die moet je dan ''kopen'' doormiddel van pinda's en bananen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef miss_schaapje het volgende:
oke ben met de kano gaan varen ben nu op het 3de eiland
met de keiservlakte vulkaan zuid en er staat een tempel kom ik niet in krijg ik een wolkje boven me hoofd wat heb ik er voor nodig? en bij zon soort water gedoe krijg ik ook een wolkje boven me hoofd kom er niet in wat is dat??
en met de aapjes heb ik vriendschaps score 100 op 1 aapje niet dus ik heb genoeg gecommuniceerd mar krijg niet de optie aaps praten
Die aapies zijn niet zo slim hequote:Op woensdag 5 december 2007 19:19 schreef Leonos het volgende:
Ik heb liever 1 banaan dan 3 pinda's hoor
Wat een kutdeal
Die groeien aan een boom of struik natuurlijkquote:Op donderdag 6 december 2007 23:50 schreef miss_schaapje het volgende:
oke en waar vind ik die pinda's???
Oke, iedereen in dit topic zit je nogal te fokken... Maar mijn vriendin heeft het spel ook en ik kan uit eigen ervaring zeggen dat het best leuk is.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef miss_schaapje het volgende:
oke ben met de kano gaan varen ben nu op het 3de eiland
met de keiservlakte vulkaan zuid en er staat een tempel kom ik niet in krijg ik een wolkje boven me hoofd wat heb ik er voor nodig? en bij zon soort water gedoe krijg ik ook een wolkje boven me hoofd kom er niet in wat is dat??
en met de aapjes heb ik vriendschaps score 100 op 1 aapje niet dus ik heb genoeg gecommuniceerd mar krijg niet de optie aaps praten
Noem je dit geen fokken?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:59 schreef Jessah het volgende:
[..]
Oke, iedereen in dit topic zit je nogal te fokken... Maar mijn vriendin heeft het spel ook en ik kan uit eigen ervaring zeggen dat het best leuk is.![]()
-Je kan langs dat water door even naar rechts te kijken en daar staat een steen op een heuvel, doe inspecteren en dan zou je sim die steen erop moeten gooien en kan je erlangs.
-Die tempel is de Lamatempel en om daarin te kunnen heb je 9 van die hierogliefen nodig (weet niet meer precies hoe ze heten) die verspreid liggen over meerdere eilanden. (lijken vaak naast de tempel of aan het water te liggen)
-Over contacten: als je eenmaal zo'n zwijn hebt vermoord kan je een vogelverschrikker maken, hoef je niet telkens met die rotapen te praten.
-En over de kippen,op een gegevens moment kan je een kippenhok maken, zing voor de kippen en ze leggen een ei.
Hoop dat dit een beetje helpt, anders moet je even op gamefaqs kijken, of stuur een pm.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:59 schreef Jessah het volgende:
[..]
Oke, iedereen in dit topic zit je nogal te fokken... Maar mijn vriendin heeft het spel ook en ik kan uit eigen ervaring zeggen dat het best leuk is.![]()
-Je kan langs dat water door even naar rechts te kijken en daar staat een steen op een heuvel, doe inspecteren en dan zou je sim die steen erop moeten gooien en kan je erlangs.
-Die tempel is de Lamatempel en om daarin te kunnen heb je 9 van die hierogliefen nodig (weet niet meer precies hoe ze heten) die verspreid liggen over meerdere eilanden. (lijken vaak naast de tempel of aan het water te liggen)
-Over contacten: als je eenmaal zo'n zwijn hebt vermoord kan je een vogelverschrikker maken, hoef je niet telkens met die rotapen te praten.
-En over de kippen,op een gegevens moment kan je een kippenhok maken, zing voor de kippen en ze leggen een ei.
Hoop dat dit een beetje helpt, anders moet je even op gamefaqs kijken, of stuur een pm.
thnx ik zal het morgen wel proberen te doen ga zo slapen ben net thuis van het oppassen ben erg![]()
Ik denk dat het dankzij de tips niet gaat lukkenquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:39 schreef Maggie het volgende:Briljant dit.
Als het met al die tips nou nóg niet lukt...!!
allang gedaan hehequote:Op zondag 9 december 2007 12:19 schreef Maggie het volgende:
Probeer eens een ander eiland
En wij blijven je helpenquote:
Er is ook vanalles aangespoeld (ik neem aan dat je dat weet omdat je al eerder aangespoelde dingen moest vinden) Maar daar ligt ook een boek bij o.i.d waarmee je je gitaar skills kan verbeteren!quote:Op zondag 9 december 2007 17:35 schreef miss_schaapje het volgende:
ja en nog steeds geen ziek aapje kunnen redden![]()
hoe moet ik nu verder???
Ik weet niet zeker of dat nodig is hoor. Ik had in het begin die schaatsen gebruikt om de kokosnoten te openen, anders had ik niks te drinken, maar dat kan vast ook anders.quote:Op zondag 9 december 2007 18:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er is ook vanalles aangespoeld (ik neem aan dat je dat weet omdat je al eerder aangespoelde dingen moest vinden)
Ik heb dat ook op die manier gedaan ja want wat moet je anders met schaatsen op zon warm eilandquote:Op zondag 9 december 2007 20:00 schreef Guilin het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat nodig is hoor. Ik had in het begin die schaatsen gebruikt om de kokosnoten te openen, anders had ik niks te drinken, maar dat kan vast ook anders.
quote:Op zondag 9 december 2007 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook op die manier gedaan ja want wat moet je anders met schaatsen op zon warm eiland![]()
Maar miss_schaapje je hebt nu je gitaar skills op max? dan moet je gaan spelen voor die apen!
Maar let op! je moet wel ook de vriendschaps score van de aapjes helemaal goed hebben.
Dus gitaar skills op max en vriendschapscore ook op max en dan spelen voor die beestjes
Dan zou het moeten werken als je ook je gitaarskills hoog hebt. anders probeer nog een keer en ga een alle opties langs!quote:Op zondag 9 december 2007 20:29 schreef miss_schaapje het volgende:
[..]
ik heb met alle apen vriendschap score op 100 staan dus is het hoogste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |