muhahaha stelletje rednecks in dat gevecht!quote:Op donderdag 6 december 2007 11:58 schreef Basje_B het volgende:
XL caught on camera!!
http://www.youtube.com/watch?v=du1oEkP8Crw
Daarom draag je een helm!! (weer XL trouwens met Flow)
http://www.youtube.com/watch?v=Ay6SsFq7lC8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=g--NT8jLkMk&feature=related
Rnej ook gevonden
http://www.youtube.com/watch?v=dLcfD-WLzxg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=G1T1GQHqIbc&feature=related
Dit laatste zin vooral.![]()
mazzelaar, dr zal wel een dik pak sneeuw liggen nuquote:Op donderdag 6 december 2007 11:58 schreef Komakie het volgende:
Vanavond op weg naar een weekendje Gerlos/Fugen
Toch wel handig als je daar zo terecht kunt en je liftpas voor je betaald wordt
Verschil moet er wezen maar gun het je van harte hoor.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:58 schreef Komakie het volgende:
Vanavond op weg naar een weekendje Gerlos/Fugen
Toch wel handig als je daar zo terecht kunt en je liftpas voor je betaald wordt
Ik ga me best doenquote:Op donderdag 6 december 2007 12:24 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen maar gun het je van harte hoor.
kunnen we weer actie foto's verwachten met alle neiuwe gear?
Toch niet schuld van die boarder. Die gaat met piste mee naar beneden en die skier steekt over zonder goed naar boven te kijken of er iets aankomtquote:Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef Rnej het volgende:
echt dat eeuwige gezeik tussen boarders en skiers... ook mooi, boarder die niet achterom kijkt wordt geschept door een skier... en dan gelijk roepen de boarders dat het de schuld van de skier is.... te mooi
en koma, have fun @ gerlos..... bastard
moet denk weer les gaan nemen met al die schijt regels.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:09 schreef FlowDesign het volgende:
Voor zover ik weet is degene die van achter (dus van hoger) komt altijd degene die voorrang moet verlenen.
Dat wil dus niet zeggen dat je niet uit je doppen hoeft te kijken als je de piste oversteekt, maar toch. Die boarder had die skiër wel aan moeten zien komen.
Op inhoud winnenquote:Op donderdag 6 december 2007 15:12 schreef Basje_B het volgende:
[..]
moet denk weer les gaan nemen met al die schijt regels.
Leraren help eens!!!!!!!!!!!!!!
Hij komt uit ze rug. Hij kan hem nooit zien.
weleens van een reisverzekering gehoord?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:32 schreef XL het volgende:
[..]
Op inhoud winnenAccountant zeker
![]()
Je moet ze gewoon plat lullen met instanties (FIS regels dit, pistediensten dat, weersomstandigheden zus, kom maar op met je verzekeringsgegevens) en vanaf de eerste seconde jezelf in de slachtofferrol plaatsen. Het is net stiften... Je verzint de regel die je nodig hebt en roept het hardste. Verder nooit persoonlijke gegevens afgeven en je vrienden met andere namen aanspreken. Dat is op de piste succes gegarandeerd.
uiteraard, flierp!quote:Op donderdag 6 december 2007 16:45 schreef NED het volgende:
lol
Zijn jullie allemaal zo gek als een deur of wat?![]()
iig bedankt voor de tips tot dusver
Een accountant wint niet op inhoud he. Als ie ze zin niet krijgt zegt ie altijd. Maar dan dan ik u geen goed keurende verklaring geven en daar krijgt u zelf problemen mee. Je kan kiezen uit gegevens gegeven of gegevens geven.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:32 schreef XL het volgende:
[..]
Op inhoud winnenAccountant zeker
![]()
Je moet ze gewoon plat lullen met instanties (FIS regels dit, pistediensten dat, weersomstandigheden zus, kom maar op met je verzekeringsgegevens) en vanaf de eerste seconde jezelf in de slachtofferrol plaatsen. Het is net stiften... Je verzint de regel die je nodig hebt en roept het hardste. Verder nooit persoonlijke gegevens afgeven en je vrienden met andere namen aanspreken. Dat is op de piste succes gegarandeerd.
Je hebt wel een mooi moment uitgekozen geloof ik, het gaat nu even nergens overquote:Op donderdag 6 december 2007 16:45 schreef NED het volgende:
lol
gast, we glijden graag op houten plankjes bergen af... wat denk jij nou?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:45 schreef NED het volgende:
lol
Het klinkt wel alsof het wat kan zijn eigenlijk.. Waarom je staalkanten in de sneeuw hebben als je toch rechtuit gaatquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:09 schreef FlowDesign het volgende:
Op zich wel apart die TripleBase van Bataleon, dat de tail en nose omhoog lopen![]()
http://www.bataleon.com/en/triplebasetechnology/
Week 5 zit ik in Konigsleiten!quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:26 schreef NoComment het volgende:
Zijn er hiet trouwens nog plannen voor een vakentie in Januari danwel februari? Mijn vakantie in week 5 is zojuist afgelast, degene die met het idee kwam heeft een cursus die week
Kentaro zat vorig jaar ook in zo'n 5+ sterren playboy mansion, lijkt me toch wel lekker om zoiets ook een keertje te doen. Laat ik dan maar goed bezig gaan met mijn studie, dan komt dat er wellicht ook van laterquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:57 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Week 5 zit ik in Konigsleiten!
Lekker knallen op de piste, drankje pakken en de sauna induiken en afkoelen in de sneeuw..
Ooh wat ga ik het slecht hebben in die week!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:26 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Kentaro zat vorig jaar ook in zo'n 5+ sterren playboy mansion, lijkt me toch wel lekker om zoiets ook een keertje te doen. Laat ik dan maar goed bezig gaan met mijn studie, dan komt dat er wellicht ook van later.
Zo'n 5 sterren playboy mansion is het ook niet echt hoor. Er zit toevallig alleen een sauna in, maar misschien kan ik daar ook alleen maar in mijn eentje in. Moeten de bunnies buiten blijven staan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:26 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Kentaro zat vorig jaar ook in zo'n 5+ sterren playboy mansion, lijkt me toch wel lekker om zoiets ook een keertje te doen. Laat ik dan maar goed bezig gaan met mijn studie, dan komt dat er wellicht ook van later.
Nou, dat hotel waar Kentaro vorig jaar zat was echt bizar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:11 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Zo'n 5 sterren playboy mansion is het ook niet echt hoor. Er zit toevallig alleen een sauna in, maar misschien kan ik daar ook alleen maar in mijn eentje in. Moeten de bunnies buiten blijven staan.
Het is een typisch Oostenrijks appartement. Dan weten de meeste wel wat ik bedoel. Veel hout en hele moderne meubels.
Trofana Royalquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:26 schreef ForumGek het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |