Mijn nieuwe muts heeft van die flossen eraan hangen, als je die onder je kin knoopt is dat ook heel stoer?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
die is wel vet
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die dingen wel een beetje gay vindt.
Die nieuwe muts van mij is trouwens echt mega freestyle. Had hem gister nog ff op me kop en hij is zo gruwelijk grootMet een "bolletje" erop van iets van 10cm doorsnede hahaha. Belachelijk groot ;')
Roodkapjequote:Op woensdag 5 december 2007 15:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mijn nieuwe muts heeft van die flossen eraan hangen, als je die onder je kin knoopt is dat ook heel stoer?!
Of Fatima..quote:
Ik doe de deur van de berging open en flikker met een mooie boog het board naar binnen en zo mag ie uitrusten tot de volgende keer.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:49 schreef FlowDesign het volgende:
ff een vraag die volgens mij ''nog nooit'' gesteld is![]()
Hoe kun je eigenlijk het beste je board wegleggen?
Kun je 'm het beste plat leggen, of op z'n kant of rechtop staand op z'n tail?
Of maakt het eigenlijk geen donder uit?
ik heb er dus ook zoeentje, piratenvlag, schuin doormidden vouwen en je hebt dus ook zo'n bakkes voorop zittenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Je hebt die Skullcandy toch....?
Met deze bezorg je ze een hartaanval die kleine koters
[ afbeelding ]
ehm.... het gaat om een muts met touwtjesquote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 18:49 schreef FlowDesign het volgende:
ff een vraag die volgens mij ''nog nooit'' gesteld is![]()
Hoe kun je eigenlijk het beste je board wegleggen?
Kun je 'm het beste plat leggen, of op z'n kant of rechtop staand op z'n tail?
Of maakt het eigenlijk geen donder uit?
Die tijd van de maandquote:Op woensdag 5 december 2007 20:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
ehm.... het gaat om een muts met touwtjes
Hier is slechts 1 antwoord mogelijk...quote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef NED het volgende:
Ow kijk, een snowboard topic.
Dat is handig. Ik ga namelijk ergens in januari een weekje wintersport doen, maar heb nog nooit op een snowboard gestaan. Sterker nog, ik ben nog nooit op wintersport geweest
IS dat nou echt zo moeilijk?
Heeft iemand nog tips om niet uit de lift te flikkeren bv
Ik hoorde al dat het bovenaan klote is om uit te stappen met een snowboard?
Klopt dat en hoe doe ik dat het handigst?
Meer tips zijn uiteraard welkom![]()
zal wel meevallen, kijk anders ff op snowworld.nlquote:Op woensdag 5 december 2007 21:51 schreef NED het volgende:
Dat laatste was ik ook al van plan
Kun je bij die binnenbanen ook les krijgen, en zoja, aan watvoor bedragen moet ik dan ongeveer denken?
Is dat tientjeswerk, of gaat me dat een rib uit mn lijf kosten?
Je bent ook niet de enige persoon in deze wereld die wil leren snowboarden, dus dat groepje zal (zeker rond deze tijd) niet zo'n probleem zijn.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:09 schreef NED het volgende:
Ja hallo, ik ben de enige die nog nooit op zo een ding gestaan heeft van het gezelschap
The Humanity!!!quote:Op donderdag 6 december 2007 00:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je bent ook niet de enige persoon in deze wereld die wil leren snowboarden, dus dat groepje zal (zeker rond deze tijd) niet zo'n probleem zijn.
Zit je alleen wel met allemaal andere, onbekende, enge mensen in een groep
ROFLquote:Op woensdag 5 december 2007 21:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hier is slechts 1 antwoord mogelijk...
Let op...
Let op hè...
Komtie dan:
Neem les.
Dat is handig! Dat weet je al van tevoren dat jij de oorzaak van de ruzies op vakantie bent. Dan kun je er ook van tevoren rekening mee houden.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:09 schreef NED het volgende:
Ja hallo, ik ben de enige die nog nooit op zo een ding gestaan heeft van het gezelschap
Beginners krijgen bij ons altijd een fluitje. Als we dan te ver vooruit zijn kunne ze op fluitje blazen en dan stoppe we ff.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:32 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is handig! Dat weet je al van tevoren dat jij de oorzaak van de ruzies op vakantie bent. Dan kun je er ook van tevoren rekening mee houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |