abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 december 2007 @ 15:23:00 #51
154880 Bolter
Awesomeness
pi_55014017
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:29 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik heb een Burton Audex Headphones Basic in bestelling staan. Eind deze of ergens volgende week heb ik 'm
Waar heb je die besteld? Vond dat ze bij Duijvestein vrij weinig hadden. Ga hier in de buurt nog beetje rondkijken of ik 'm ergens kan bestellen, vind 't overdreven om zo'n ding bij Blue-tomato te bestellen.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  maandag 3 december 2007 @ 15:42:39 #52
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55014364
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:13 schreef ForumGek het volgende:
Het enige moment dat ik als boarder stokken mis is op erg vlakke delen. Zoals je veel in Frankrijk ziet. Damn, dat is soms echt erritant. Als het niet zo koud en de sneeuw lekker traag. Kan je doen wat je wilt, maar je komt niet tot het eind. En dan is penguinen de enige oplossing ! Of binding los en steppen, maar da's ook niet cool !
Let op.... nou komen de mannen van 100+ kg op boardjes van 163+ vertellen dat je gewoon harder moet knallen. Ze hebben wel een punt natuurlijk
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_55014383
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:42 schreef XL het volgende:

[..]

Let op.... nou komen de mannen van 100+ kg op boardjes van 163+ vertellen dat je gewoon harder moet knallen. Ze hebben wel een punt natuurlijk

Maar soms lukt het gewoon écht niet, en dat is !
Fingerspitzgefühl
  maandag 3 december 2007 @ 15:50:05 #54
71115 Rnej
I walk the line
pi_55014492
quote:

[..]

gewoon met 80 tussen de mensen door slalommen op een blauwe piste ...

Hardstikke verantwoord en veilig
pi_55014540
quote:

[..]

nee die mannetjes van 60 kilo die op een board staan dat 20 jaar lang niet gewaxed is en bij het minste briesje eht meteen koud hebben
  maandag 3 december 2007 @ 16:00:08 #56
71115 Rnej
I walk the line
pi_55014720
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:52 schreef Salatrel het volgende:

[..]

nee die mannetjes van 60 kilo die op een board staan dat 20 jaar lang niet gewaxed is en bij het minste briesje eht meteen koud hebben
gelijk met zo'n neopreen masker rondrennen....

gewoon de rits van je jas openhouden, want das ghetto.. jeweets
  maandag 3 december 2007 @ 16:00:24 #57
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55014732
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:52 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Los van het materiaal.

In Les Deux Alpes kan ik gewoon vanaf de gletscher het vlakke stuk naar het laatste steile stuk voor het dorp aan de (van bovenaf gezien) linkerkant niet halen. Dat is ook echt een lelijk teringeind. Maar die gasten die staan te steppen omdat ze Val Thorens dorp niet halen Of vanaf Tignes naar Val 'd Isere
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 3 december 2007 @ 16:07:18 #58
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55014813
Of Langwied niet halen van Alpin Center in Kaprun... ook zo'n mooie...
  maandag 3 december 2007 @ 16:08:15 #59
71115 Rnej
I walk the line
pi_55014831
quote:
Op maandag 3 december 2007 16:07 schreef XL het volgende:
Of Langwied niet halen van Alpin Center in Kaprun... ook zo'n mooie...
als je die niet haalt ben je gewoon een trage motherfucker ... de 3 keer dat ik dat stuk gereden heb (want langwied suckte harige aars die week) was t prima te doen

idd... massa is vooral t grote voordeel... ik haal altijd alle prikkende skiers en steppende boarders in vanwege mn dikke billen, niets anders
  maandag 3 december 2007 @ 16:12:07 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55014921
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:37 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Was 3 dagen in Flaine (lang weekend tripje), en van te voren had ik de de eerste dag ski's gehuurd en 2 dagen snowboard. Was dus allemaal van te voren geboekt . Heb nu wel mn eigen spul, dat scheelt wel .

Ik zit er trouwens over te denken om dit te gaan doen (@ snowboard). Iemand ervaring mee? Lijkt me wel super!
Op zich wel gaaf en erg leerzaam

Ik zie wel erbij staan dat je een erg goede conditie moet hebben. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar berg op lopen vind ik nooit zo'n pretje. Is echt sleuren. hoewel het met een splitboard wel makkelijker gaat natuurlijk
Had trouwens bijna zo'n ding gekocht bij Burton. Maar ja, 400-nog-wat euro voor een board dat je al met meer dan 50% korting krijgt en dan nog zelf wat spullen erbij moeten kopen. wel erg prijzig grapje
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_55015677
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vond het echt lachen. Ik ben maar 1 keer geweest (mede door omstandigheden) en het is echt een groot feest. Eigenlijk moet je niet alleen maar voor het snowboarden gaan maar ook voor het feesten. Het is gewoon veel feesten en snowboarden.

Sneeuw is helemaal afhankelijk van het jaar. Toen ik er was, was het best koud soms maar ook soms heel warm. Vorig jaar is me vriendin geweest en toen was de sneeuw best goed. Bij mij toen niet zo.
Ok, beter.

Het wordt ons trouwens makkelijk gemaakt want alleen in die week kan die vriend van me vrij krijgen. Hopen op goede sneeuw dan maar
pi_55016544
quote:
Op maandag 3 december 2007 16:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

Op zich wel gaaf en erg leerzaam

Ik zie wel erbij staan dat je een erg goede conditie moet hebben. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar berg op lopen vind ik nooit zo'n pretje. Is echt sleuren. hoewel het met een splitboard wel makkelijker gaat natuurlijk
Had trouwens bijna zo'n ding gekocht bij Burton. Maar ja, 400-nog-wat euro voor een board dat je al met meer dan 50% korting krijgt en dan nog zelf wat spullen erbij moeten kopen. wel erg prijzig grapje
Conditie is wel in orde bij mij (da's het voordeel van niet zo zwaar zijn, wat niet naar beneden gaat hoeft ook niet naar boven ), loop af en toe hardloopwedstrijden binnen een acceptabele tijd .

Maareh.. Die alpine snowboards, zijn dat splitboards, die dingen die je ook als ski kunt gebruiken? Via de Nsac kan ik al het materiaal huren en aantal dingen heb ik al vanuit de bergsport (touwen enz).

Het enige dat ik me afvraag is het niveau dat ze vragen.. Het is een cursus voor 'beginners' die zeer goed van een zwarte af kunnen komen. Zwart gaat me goed af hoor, maar er moeten niet teveel hobbels en ijs zitten.. lijkt me dus beetje lastig te bepalen?
  maandag 3 december 2007 @ 19:14:48 #63
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55018501
Mijn nieuwe boardje is geleverd. Ik had wel verwacht dat hij lelijk zou kleuren bij mijn bindingen, maar dat het zo erg zou zijn....
pi_55019063
pics willen we!
  maandag 3 december 2007 @ 19:51:12 #65
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_55019154
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:14 schreef XL het volgende:
Mijn nieuwe boardje is geleverd. Ik had wel verwacht dat hij lelijk zou kleuren bij mijn bindingen, maar dat het zo erg zou zijn....
Is het ook een lelijk board, of past het alleen niet bij je bindingen?
Hij moet namelijk wel in mijn auto, he...
  maandag 3 december 2007 @ 20:10:46 #66
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55019521
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:51 schreef BrakkeAap het volgende:

[..]

Is het ook een lelijk board, of past het alleen niet bij je bindingen?
Hij moet namelijk wel in mijn auto, he...
Ligt een beetje aan hoe slecht je smaak is.
pi_55021992
Wie heeft er met de voorjaarsvakantie ergens nog een plekkie vrij in de auto, mijn board matched uitstekend met mijn bindingen !

Dit gaat dus om de week van 26 februari. Ik ben makkelijk in de omgang en ben natuurlijk bereid om een gedeelte van de kosten te dekken. Dus heb je een bedje over in je appartementje/auto/bus what-so-ever. Let me know, en misschien hebben jullie er wel een toff reisgenoot bij, met 6 weken boardervaring !

Mits bier

Damn dit is slecht...

[ Bericht 56% gewijzigd door ForumGek op 03-12-2007 22:48:52 ]
Fingerspitzgefühl
  maandag 3 december 2007 @ 22:14:50 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55022234
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:32 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Conditie is wel in orde bij mij (da's het voordeel van niet zo zwaar zijn, wat niet naar beneden gaat hoeft ook niet naar boven ), loop af en toe hardloopwedstrijden binnen een acceptabele tijd .

Maareh.. Die alpine snowboards, zijn dat splitboards, die dingen die je ook als ski kunt gebruiken? Via de Nsac kan ik al het materiaal huren en aantal dingen heb ik al vanuit de bergsport (touwen enz).
alpine boards en splitboards zijn totaal iets verschillends he.

Alpine rij je op hard boots. Splitboards kun je idd in 2en splitsen (duh!) zodat je er mee kunt lopen in de sneeuw net als met skies. Kortom, 2 totaal verschillende dingen
quote:
Het enige dat ik me afvraag is het niveau dat ze vragen.. Het is een cursus voor 'beginners' die zeer goed van een zwarte af kunnen komen. Zwart gaat me goed af hoor, maar er moeten niet teveel hobbels en ijs zitten.. lijkt me dus beetje lastig te bepalen?
Dat is altijd een beetje moeilijk ja. Zwart goed afkomen... ook dat is nogal een breed begrip. Een piste wordt krijgt zwart mee als hij een bepaalde hellingshoek heeft gemiddeld. Of iig op grote gedeeltes. Niet wat de verdere condities zijn. Soms maken ze wel eens uitzonderingen maar het is dus een breed begrip.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 3 december 2007 @ 22:34:19 #69
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55022681
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:14 schreef Komakie het volgende:

Dat is altijd een beetje moeilijk ja. Zwart goed afkomen... ook dat is nogal een breed begrip. Een piste wordt krijgt zwart mee als hij een bepaalde hellingshoek heeft gemiddeld. Of iig op grote gedeeltes. Niet wat de verdere condities zijn. Soms maken ze wel eens uitzonderingen maar het is dus een breed begrip.
Die vraag stellen ze om het kaf van het koren te scheiden. Als je twijfelt over je antwoord is dat geen volmondig ja en ben je dus niet goed genoeg. Als je namelijk wel goed genoeg bent twijfel je niet over zo'n vraag. Het juiste antwoord is: "Ik rijd zwarte pistes fakie met mijn vingers in mijn neus".

Bij goede sneeuw kom je offpiste niks tegen wat moeilijker is dan zwart. Ook al is het nog zo steil. In slechte aangevroren verspoorde sneeuw op steile stukken of op ijzige doorgangen met veel rotsen kun je niet even je board afdoen en een stukje op je kont glijden
pi_55023293
De tijden dat ik op mijn kont ging glijden zijn wel van lang geleden gelukkig .

nee niveau zal geen probleem zijn dan, geld wel .
  maandag 3 december 2007 @ 23:24:26 #71
71115 Rnej
I walk the line
pi_55023978
Een 19-jarige jongen is uit een skilift in een Amerikaans skigebied in Carfornië gevallen. De snowboarder viel 10 meter naar beneden en overleed in de helikopter naar het ziekenhuis.

Een stoeltjeslift is voorzien van een beugel waardoor volwassenen er niet uit kunnen vallen. Het slachtoffer sloot de beugel van de lift niet. ”Toen hij voorover boog om iets aan zijn schoen of board te verstellen viel hij eruit”, aldus Les Lovell van het Sheriff’s Office in El dorado. Hij kwam op zijn hoofd op de piste terecht en droeg geen helm.

”Een ongeluk als deze is extreem zeldzaam”, aldus het Reno Gazette Journal. De snowboarder was voor zijn grote hobby in Stateline Nevada gaan wonen.

Snowboarder overleden na val uit skilift
pi_55023980
Ook maar een tvptje

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_55024217
Kijk, dit zuigt echt hard

Snowboarder overleden na val uit skilift
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_55024367
Ja net gelezen.. Als het klopt zoals het in dat bericht staat is het toch wel een beetje eigen schuld, zonder leuning naar voren hangen is niet echt slim, ook al was het op het oog totaal niet hoog (10meter).
pi_55024821
Tjah, erg sneu. Maar dit is natuurlijk gewoon heel stom.

Ik heb het ook wel eens gehad, dat ik halverwege de berg zat. En toen pas doorhad dat ik die beugel vergeten was. Kreeg het toch wel ff warm maar heb hem wel voor me kunnen krijgen .
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 4 december 2007 @ 01:26:46 #76
71115 Rnej
I walk the line
pi_55025893
mja, normaliter is zo'n beugel niet heel erg nodig.. maar heb toch een keer gehad dat de lift wel erg abrupt remde.. zonder beugel was ik er dus waarschijnlijk wel uitgeschoten.... :S
  dinsdag 4 december 2007 @ 07:43:32 #77
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55026971
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:03 schreef ForumGek het volgende:
Wie heeft er met de voorjaarsvakantie ergens nog een plekkie vrij in de auto, mijn board matched uitstekend met mijn bindingen !

Dit gaat dus om de week van 26 februari. Ik ben makkelijk in de omgang en ben natuurlijk bereid om een gedeelte van de kosten te dekken. Dus heb je een bedje over in je appartementje/auto/bus what-so-ever. Let me know, en misschien hebben jullie er wel een toff reisgenoot bij, met 6 weken boardervaring !

Mits bier

Damn dit is slecht...
Als je een aantal weken later wilt misschien wel. Ga zoals het er nu uitziet in de week van 8 Maart nog een week naar Frankrijk en nog een plek in de auto. Nog geen accomodatie geboekt.
Maar dat is niet de week die je vroeg!
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  dinsdag 4 december 2007 @ 08:37:32 #78
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55027345
Ik moet ook nog een keer in die periode, maar dacht ook aan 8 mrt. 360sjors gaat dan ook. Ik ga in ieder geval met de auto en heb nog niets definitief vastgelegd.
  dinsdag 4 december 2007 @ 08:51:32 #79
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55027488
klinkt nu bijna alsof je er geen zin in hebt met het woordje "moet".
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_55028612
quote:
Op maandag 3 december 2007 15:23 schreef Bolter het volgende:

[..]

Waar heb je die besteld? Vond dat ze bij Duijvestein vrij weinig hadden. Ga hier in de buurt nog beetje rondkijken of ik 'm ergens kan bestellen, vind 't overdreven om zo'n ding bij Blue-tomato te bestellen.
Ik werd gisteren gebeld door Intersport Biggelaar in Eindhoven dat ze 'm niet meer kunnen bestellen omdat hij bij Burton in Oostenrijk niet meer op voorraad is en dit jaar ook niet meer komt. Dus als je er eentje wil dan moet je die in een winkel zien te vinden.

Edit:
Ik heb nu zo'n beetje alle europese shops gezien, maar hij is bijna nergens (meer) te koop
Kan 'm wel bestellen in het buitenland, maar dan betaal je incl. verzendkosten meer dan 60 euro

[ Bericht 18% gewijzigd door FlowDesign op 04-12-2007 12:27:45 ]
Age of fruity enlightenment!
pi_55029156
Ah tof, er zijn dus wel wat opties. De week van 8 maart is voor mij een week waarin ook de hertentamens vallen. Dus als ik goed mijn best doe zal het geen probleem mogen zijn. Maar een weekje later geniet de voorkeur .
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:19:19 #82
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55032615
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:17 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik werd gisteren gebeld door Intersport Biggelaar in Eindhoven dat ze 'm niet meer kunnen bestellen omdat hij bij Burton in Oostenrijk niet meer op voorraad is en dit jaar ook niet meer komt. Dus als je er eentje wil dan moet je die in een winkel zien te vinden.

Edit:
Ik heb nu zo'n beetje alle europese shops gezien, maar hij is bijna nergens (meer) te koop
Kan 'm wel bestellen in het buitenland, maar dan betaal je incl. verzendkosten meer dan 60 euro
Staat ie nog bij Blue Tomato?
Daar moet misschien nog een order met gratis verzendkosten mijn kant opkomen, dus dan valt er misschien wat te regelen. Dan vallen je transportkosten weg.
pi_55032819
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:19 schreef XL het volgende:

[..]

Staat ie nog bij Blue Tomato?
Daar moet misschien nog een order met gratis verzendkosten mijn kant opkomen, dus dan valt er misschien wat te regelen. Dan vallen je transportkosten weg.
Dat zou wel tof zijn die hebben 'm nog

Het gaat om de Burton Audex Basic Headphone Beanie, kleur: True Black
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:45:40 #84
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_55033388
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:50:52 #85
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55033530
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:26 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Dat zou wel tof zijn die hebben 'm nog

Het gaat om de Burton Audex Basic Headphone Beanie, kleur: True Black
Ik probeer alles met wat haast bij Blue Tomato te regelen. Kun je een mailadres of evt telnr. naar me PM-en?
pi_55033708
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:50 schreef XL het volgende:

[..]

Ik probeer alles met wat haast bij Blue Tomato te regelen. Kun je een mailadres of evt telnr. naar me PM-en?
Done
pi_55035700
Ok, Eind januari ga ik dus ook op wintersport (via uni ), voor het eerst :p.

Nou heb ik al een paar keer op een board gestaan ( in totaal denk ik een uurtje of 3/4 ) in snowplanet, een beetje aankloten met wat vrienden die het ook niet kunnen ) ik kom heelhuids naar beneden, een heel beetje sturen lukt ook nog, stoppen vind ik nog lastig wat lastig, ik sta links voor maar met rechts kom ik ook naar beneden zonder op me plaat te gaan. , nu ben ik van plan om in iedergeval lessen te nemen op zo'n 'oneindige' piste en nog een paar uur naar snowplanet te gaan, hoe groot is de kans dan ongeveer dat ik eind januari een beetje zelfstandig de pistes afkan schatten jullie
pi_55035853
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:10 schreef Ra-z het volgende:

Nou heb ik al een paar keer op een board gestaan ( in totaal denk ik een uurtje of 3/4 ) in snowplanet, een beetje aankloten met wat vrienden die het ook niet kunnen ) ik kom heelhuids naar beneden, een heel beetje sturen lukt ook nog, stoppen vind ik nog lastig wat lastig, ik sta links voor maar met rechts kom ik ook naar beneden zonder op me plaat te gaan. , nu ben ik van plan om in iedergeval lessen te nemen op zo'n 'oneindige' piste en nog een paar uur naar snowplanet te gaan, hoe groot is de kans dan ongeveer dat ik eind januari een beetje zelfstandig de pistes afkan schatten jullie
73%
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:20:05 #89
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55035985
43%
pi_55036076
)ok dan dat weten we dan ook weer bedankt (ok ok had het kunnen verwachten )

Maar is snowboarden na jullie ervaring te leren in zeg anderhalve maand of word dat lastig ? of ligt dat heel erg verschillend per persoon ? ;x
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:42:28 #91
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55036407
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:23 schreef Ra-z het volgende:
)ok dan dat weten we dan ook weer bedankt (ok ok had het kunnen verwachten )

Maar is snowboarden na jullie ervaring te leren in zeg anderhalve maand of word dat lastig ? of ligt dat heel erg verschillend per persoon ? ;x
Snowboarden is niet te leren in Snowplanet. Als je daar toch les neemt heb je er wel baat bij in de Alpen. Beter kun je echter in de Alpen les nemen.

Brakkeaap, het probleem met de lelijke combinatie tussen board en bindingen is opgelost. Er was schade aan het board, dus dat gaat terug naar de shop en ik krijg een andere plank die wel goed bij mijn bindingen past.
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:46:59 #92
154880 Bolter
Awesomeness
pi_55036521
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:50 schreef XL het volgende:

[..]

XL zou dit ook voor mij kunnen gelden aangezien ik er dus ook eentje zou willen en dus het zelfde probleem ga hebben als FG
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:49:25 #93
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55036580
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:46 schreef Bolter het volgende:

[..]

XL zou dit ook voor mij kunnen gelden aangezien ik er dus ook eentje zou willen en dus het zelfde probleem ga hebben als FG
Ik heb inmiddels de order naar Blue Tomato eruit.

Flowdesign heeft via Duijvestein een muts besteld, daar waren de verzendkosten maar 6 euro.
Wellicht kun je ook via Duijvestein kijken? Valeriusstraat heeft Flowdesign geholpen, als ik jou was zou ik Zoetermeer of Landgraaf even bellen.

--edit
Ik zie dat je in Delft studeert. Dan zijn zoetermeer en uithof natuurlijk bijna op de fiets te doen. Of Valeriusstraat als ze er meer dan 1 op voorraad hadden.
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:53:00 #94
154880 Bolter
Awesomeness
pi_55036661
Moet ik idd binnenkort even rondkijken; had m'n zinnen eigelijk op een andere kleur gezet maar goed zie wel even. Dit soort pads hebben ze ook weleens los toch? Aangezien mijn moeder nogal begaafd is met een naaimachine
pi_55037335
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:10 schreef Ra-z het volgende:

Groen moet wel lukken denk ik, misschien zelfs blauw. Rood kun je vergeten, daar is net wat meer techniek voor nodig (in 1 beweging kunnen sturen etc).

Dus 100% (groen) .

Hoe snel je het leert hangt van jezelf af, met een redelijke conditie en wat doorzettingsvermogen heb je het zo door, pas daarna kun je je richten op de juiste techniek toepassen.
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:25:19 #96
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_55037443
Ik denk dat als je een beetje jezelf pushed dat je het wel lukt.
Ik zelf had het na een dag of 2 wel onder de knie(genoeg om rode pistes af te gaan)
Na 1 week had ik me eerste off piste stukjes gedaan en me eerste 180.
Maar wat ik je zeg,druk wat fijne muziek op je hoofd(niet verantwoord) en zorg dat je echt 100% geeft dan komt het wel goed.
pi_55037841
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
Ik denk dat als je een beetje jezelf pushed dat je het wel lukt.
Ik zelf had het na een dag of 2 wel onder de knie(genoeg om rode pistes af te gaan)
Na 1 week had ik me eerste off piste stukjes gedaan en me eerste 180.
Maar wat ik je zeg,druk wat fijne muziek op je hoofd(niet verantwoord) en zorg dat je echt 100% geeft dan komt het wel goed.
Jup, en dan heb je na 3 dagen 2 gebroken polsen .

Ik zou als ik hem was een paar uurtjes les nemen in snowplanet ( 2 á 3) en neem in de alpen 3 dagen les. Je zal het dan goed genoeg onder de knie hebben om veilig en verantwoord de piste af te kunnen. Zoek een paar mede lotgenoten en vorm zo een groepje. Dan is het leuk om in een groep les te hebben. Ik raad je af om zonder les de alpen in te springen. De ervaring daar is zo anders. En het feit dat je niet kunt stoppen geeft aan dat je nog totaal geen controle over je board hebt. Dit is namelijk het eerste dat je moet kunnen imo.

Het wordt sowieso helemaal te gek ! Maar doe vooral rustig aan. 4 á 5 uur op de piste is erg vermoeiend, dus doe vooral rustig aan ! Zijn veel mensen die bij de laatste afdaling van de dag nog ff goed onderuit gaan. 's ochtends gebeuren de minste ongelukken !

Maar vooral veel plezier !
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:58:59 #98
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_55038185
ach je leert met vallen en opstaan . dat zei me opa vroeger altijd al en daar had ie gelijk in!
ik zelf heb nog maar 1x iets gebroken met boarden,dat was me rib in landgraaf .
Maar les is idd nie zo slecht idee. Dat is ook alleen maar bevordelijk voor je techniek,kheb alleen wel schijt aan de mensen die altijd zeiken over het feit dat je je arm niet goed houd etc .
het is snowboarden! als je lekker met je techniek wil bezig zijn ga je maar skieen of iets!
snowboarden is een sport waarin je je ding moet doen .
pi_55038843
Precies, les is voor mietjes en leraren zijn homos
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:32:41 #100
71115 Rnej
I walk the line
pi_55038892
idd, want iedereen leert supersnel en breekt nooit wat....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')