Waar heb je die besteld? Vond dat ze bij Duijvestein vrij weinig hadden. Ga hier in de buurt nog beetje rondkijken of ik 'm ergens kan bestellen, vind 't overdreven om zo'n ding bij Blue-tomato te bestellen.quote:Op maandag 3 december 2007 12:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb een Burton Audex Headphones Basic in bestelling staan. Eind deze of ergens volgende week heb ik 'm
Let op.... nou komen de mannen van 100+ kg op boardjes van 163+ vertellen dat je gewoon harder moet knallen. Ze hebben wel een punt natuurlijkquote:Op maandag 3 december 2007 15:13 schreef ForumGek het volgende:
Het enige moment dat ik als boarder stokken mis is op erg vlakke delen. Zoals je veel in Frankrijk ziet. Damn, dat is soms echt erritant. Als het niet zo koud en de sneeuw lekker traag. Kan je doen wat je wilt, maar je komt niet tot het eind. En dan is penguinen de enige oplossing ! Of binding los en steppen, maar da's ook niet cool !
quote:Op maandag 3 december 2007 15:42 schreef XL het volgende:
[..]
Let op.... nou komen de mannen van 100+ kg op boardjes van 163+ vertellen dat je gewoon harder moet knallen. Ze hebben wel een punt natuurlijk
gewoon met 80 tussen de mensen door slalommen op een blauwe piste ...quote:Op maandag 3 december 2007 15:42 schreef XL het volgende:
[..]
Let op.... nou komen de mannen van 100+ kg op boardjes van 163+ vertellen dat je gewoon harder moet knallen. Ze hebben wel een punt natuurlijk
nee die mannetjes van 60 kilo die op een board staan dat 20 jaar lang niet gewaxed is en bij het minste briesje eht meteen koud hebbenquote:Op maandag 3 december 2007 15:42 schreef XL het volgende:
[..]
gelijk met zo'n neopreen masker rondrennen....quote:Op maandag 3 december 2007 15:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee die mannetjes van 60 kilo die op een board staan dat 20 jaar lang niet gewaxed is en bij het minste briesje eht meteen koud hebben
Los van het materiaal.quote:Op maandag 3 december 2007 15:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee die mannetjes van 60 kilo die op een board staan dat 20 jaar lang niet gewaxed is en bij het minste briesje eht meteen koud hebben
als je die niet haalt ben je gewoon een trage motherfucker ... de 3 keer dat ik dat stuk gereden heb (want langwied suckte harige aars die week) was t prima te doenquote:Op maandag 3 december 2007 16:07 schreef XL het volgende:
Of Langwied niet halen van Alpin Center in Kaprun... ook zo'n mooie...
Op zich wel gaaf en erg leerzaamquote:Op maandag 3 december 2007 13:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Was 3 dagen in Flaine (lang weekend tripje), en van te voren had ik de de eerste dag ski's gehuurd en 2 dagen snowboard. Was dus allemaal van te voren geboekt. Heb nu wel mn eigen spul, dat scheelt wel
.
Ik zit er trouwens over te denken om dit te gaan doen (@ snowboard). Iemand ervaring mee? Lijkt me wel super!![]()
Ok, beter.quote:Op maandag 3 december 2007 12:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vond het echt lachen. Ik ben maar 1 keer geweest (mede door omstandigheden) en het is echt een groot feest. Eigenlijk moet je niet alleen maar voor het snowboarden gaan maar ook voor het feesten. Het is gewoon veel feesten en snowboarden.
Sneeuw is helemaal afhankelijk van het jaar. Toen ik er was, was het best koud soms maar ook soms heel warm. Vorig jaar is me vriendin geweest en toen was de sneeuw best goed. Bij mij toen niet zo.
Conditie is wel in orde bij mij (da's het voordeel van niet zo zwaar zijn, wat niet naar beneden gaat hoeft ook niet naar bovenquote:Op maandag 3 december 2007 16:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op zich wel gaaf en erg leerzaam
Ik zie wel erbij staan dat je een erg goede conditie moet hebben. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar berg op lopen vind ik nooit zo'n pretje. Is echt sleuren. hoewel het met een splitboard wel makkelijker gaat natuurlijk
Had trouwens bijna zo'n ding gekocht bij Burton. Maar ja, 400-nog-wat euro voor een board dat je al met meer dan 50% korting krijgt en dan nog zelf wat spullen erbij moeten kopen. wel erg prijzig grapje
Is het ook een lelijk board, of past het alleen niet bij je bindingen?quote:Op maandag 3 december 2007 19:14 schreef XL het volgende:
Mijn nieuwe boardje is geleverd. Ik had wel verwacht dat hij lelijk zou kleuren bij mijn bindingen, maar dat het zo erg zou zijn....
Ligt een beetje aan hoe slecht je smaak is.quote:Op maandag 3 december 2007 19:51 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Is het ook een lelijk board, of past het alleen niet bij je bindingen?
Hij moet namelijk wel in mijn auto, he...
alpine boards en splitboards zijn totaal iets verschillends he.quote:Op maandag 3 december 2007 17:32 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Conditie is wel in orde bij mij (da's het voordeel van niet zo zwaar zijn, wat niet naar beneden gaat hoeft ook niet naar boven), loop af en toe hardloopwedstrijden binnen een acceptabele tijd
.
Maareh.. Die alpine snowboards, zijn dat splitboards, die dingen die je ook als ski kunt gebruiken? Via de Nsac kan ik al het materiaal huren en aantal dingen heb ik al vanuit de bergsport (touwen enz).
Dat is altijd een beetje moeilijk ja. Zwart goed afkomen... ook dat is nogal een breed begrip. Een piste wordt krijgt zwart mee als hij een bepaalde hellingshoek heeft gemiddeld. Of iig op grote gedeeltes. Niet wat de verdere condities zijn. Soms maken ze wel eens uitzonderingen maar het is dus een breed begrip.quote:Het enige dat ik me afvraag is het niveau dat ze vragen.. Het is een cursus voor 'beginners' die zeer goed van een zwarte af kunnen komen. Zwart gaat me goed af hoor, maar er moeten niet teveel hobbels en ijs zitten.. lijkt me dus beetje lastig te bepalen?
Die vraag stellen ze om het kaf van het koren te scheiden. Als je twijfelt over je antwoord is dat geen volmondig ja en ben je dus niet goed genoeg. Als je namelijk wel goed genoeg bent twijfel je niet over zo'n vraag. Het juiste antwoord is: "Ik rijd zwarte pistes fakie met mijn vingers in mijn neus".quote:Op maandag 3 december 2007 22:14 schreef Komakie het volgende:
Dat is altijd een beetje moeilijk ja. Zwart goed afkomen... ook dat is nogal een breed begrip. Een piste wordt krijgt zwart mee als hij een bepaalde hellingshoek heeft gemiddeld. Of iig op grote gedeeltes. Niet wat de verdere condities zijn. Soms maken ze wel eens uitzonderingen maar het is dus een breed begrip.
Als je een aantal weken later wilt misschien wel. Ga zoals het er nu uitziet in de week van 8 Maart nog een week naar Frankrijk en nog een plek in de auto. Nog geen accomodatie geboekt.quote:Op maandag 3 december 2007 22:03 schreef ForumGek het volgende:
Wie heeft er met de voorjaarsvakantie ergens nog een plekkie vrij in de auto, mijn board matched uitstekend met mijn bindingen !
Dit gaat dus om de week van 26 februari. Ik ben makkelijk in de omgang en ben natuurlijk bereid om een gedeelte van de kosten te dekken. Dus heb je een bedje over in je appartementje/auto/bus what-so-ever. Let me know, en misschien hebben jullie er wel een toff reisgenoot bij, met 6 weken boardervaring !
Mits bier![]()
Damn dit is slecht...![]()
Ik werd gisteren gebeld door Intersport Biggelaar in Eindhoven dat ze 'm niet meer kunnen bestellen omdat hij bij Burton in Oostenrijk niet meer op voorraad is en dit jaar ook niet meer komt.quote:Op maandag 3 december 2007 15:23 schreef Bolter het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld? Vond dat ze bij Duijvestein vrij weinig hadden. Ga hier in de buurt nog beetje rondkijken of ik 'm ergens kan bestellen, vind 't overdreven om zo'n ding bij Blue-tomato te bestellen.
Staat ie nog bij Blue Tomato?quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik werd gisteren gebeld door Intersport Biggelaar in Eindhoven dat ze 'm niet meer kunnen bestellen omdat hij bij Burton in Oostenrijk niet meer op voorraad is en dit jaar ook niet meer komt.Dus als je er eentje wil dan moet je die in een winkel zien te vinden.
Edit:
Ik heb nu zo'n beetje alle europese shops gezien, maar hij is bijna nergens (meer) te koop![]()
Kan 'm wel bestellen in het buitenland, maar dan betaal je incl. verzendkosten meer dan 60 euro![]()
Dat zou wel tof zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:19 schreef XL het volgende:
[..]
Staat ie nog bij Blue Tomato?
Daar moet misschien nog een order met gratis verzendkosten mijn kant opkomen, dus dan valt er misschien wat te regelen. Dan vallen je transportkosten weg.
Ik probeer alles met wat haast bij Blue Tomato te regelen. Kun je een mailadres of evt telnr. naar me PM-en?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijndie hebben 'm nog
![]()
Het gaat om de Burton Audex Basic Headphone Beanie, kleur: True Black
Donequote:Op dinsdag 4 december 2007 13:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ik probeer alles met wat haast bij Blue Tomato te regelen. Kun je een mailadres of evt telnr. naar me PM-en?
73%quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:10 schreef Ra-z het volgende:
Ok, Eind januari ga ik dus ook op wintersport (via uni), voor het eerst :p.
Nou heb ik al een paar keer op een board gestaan ( in totaal denk ik een uurtje of 3/4 ) in snowplanet, een beetje aankloten met wat vrienden die het ook niet kunnen) ik kom heelhuids naar beneden, een heel beetje sturen lukt ook nog, stoppen vind ik nog lastig wat lastig, ik sta links voor maar met rechts kom ik ook naar beneden zonder op me plaat te gaan.
, nu ben ik van plan om in iedergeval lessen te nemen op zo'n 'oneindige' piste en nog een paar uur naar snowplanet te gaan, hoe groot is de kans dan ongeveer dat ik eind januari een beetje zelfstandig de pistes afkan schatten jullie
Snowboarden is niet te leren in Snowplanet. Als je daar toch les neemt heb je er wel baat bij in de Alpen. Beter kun je echter in de Alpen les nemen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:23 schreef Ra-z het volgende:
)ok dan dat weten we dan ook weer![]()
bedankt
(ok ok had het kunnen verwachten
)
Maar is snowboarden na jullie ervaring te leren in zeg anderhalve maand of word dat lastig ? of ligt dat heel erg verschillend per persoon ? ;x
XL zou dit ook voor mij kunnen gelden aangezien ik er dus ook eentje zou willen en dus het zelfde probleem ga hebben als FGquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ik probeer alles met wat haast bij Blue Tomato te regelen. Kun je een mailadres of evt telnr. naar me PM-en?
Ik heb inmiddels de order naar Blue Tomato eruit.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:46 schreef Bolter het volgende:
[..]
XL zou dit ook voor mij kunnen gelden aangezien ik er dus ook eentje zou willen en dus het zelfde probleem ga hebben als FG
Groen moet wel lukken denk ik, misschien zelfs blauw. Rood kun je vergeten, daar is net wat meer techniek voor nodig (in 1 beweging kunnen sturen etc).quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:10 schreef Ra-z het volgende:
Ok, Eind januari ga ik dus ook op wintersport (via uni), voor het eerst :p.
Nou heb ik al een paar keer op een board gestaan ( in totaal denk ik een uurtje of 3/4 ) in snowplanet, een beetje aankloten met wat vrienden die het ook niet kunnen) ik kom heelhuids naar beneden, een heel beetje sturen lukt ook nog, stoppen vind ik nog lastig wat lastig, ik sta links voor maar met rechts kom ik ook naar beneden zonder op me plaat te gaan.
, nu ben ik van plan om in iedergeval lessen te nemen op zo'n 'oneindige' piste en nog een paar uur naar snowplanet te gaan, hoe groot is de kans dan ongeveer dat ik eind januari een beetje zelfstandig de pistes afkan schatten jullie
Jup, en dan heb je na 3 dagen 2 gebroken polsenquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
Ik denk dat als je een beetje jezelf pushed dat je het wel lukt.
Ik zelf had het na een dag of 2 wel onder de knie(genoeg om rode pistes af te gaan)
Na 1 week had ik me eerste off piste stukjes gedaan en me eerste 180.
Maar wat ik je zeg,druk wat fijne muziek op je hoofd(niet verantwoord) en zorg dat je echt 100% geeft dan komt het wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |