Ja hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:14 schreef broodjekipkerrie het volgende:
mag je ook voor maar 1 onderdeel stemmen?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Succes met het invullen en vergeet niet dat we van jullie allemaal houden![]()
![]()
Ja niet mijn woordenquote:
Dat is dan ook een slijmbalquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja niet mijn woorden![]()
![]()
Litso houdt van zijn F&F usertjes
ja hoor, als de grootste irritante relschopper van fok die helemaal niks bijdraagt aan het fok!-community op de hoge flame-gehalte naquote:Op zondag 2 december 2007 11:12 schreef postmortum het volgende:
ben ik al genoemd ?
En jij bent ?quote:Op zondag 2 december 2007 16:02 schreef broodjekipkerrie het volgende:
[..]
ja hoor, als de grootste irritante relschopper van fok die helemaal niks bijdraagt aan het fok!-community op de hoge flame-gehalte naIk zal zeggen ga zo door
janetje zet je kloon eens uitquote:
It's not me..quote:
Je hebt mijn stem!quote:Op maandag 3 december 2007 15:54 schreef De_Ananas het volgende:
Ik nomineer mezelf als beste KLB.
Daar zullen wel geen nominaties voor zijn.quote:Op maandag 3 december 2007 15:54 schreef De_Ananas het volgende:
Ik nomineer mezelf als beste KLB.
Boswachterquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Awards![]()
![]()
Ken me nog vorig jaar eind 2006 herinneren.
Ik was veruit de meest populaire hier, mochten de awards niet doorgaan van dat schijtwijf Flugeltje en die kutkop die nu in GC zit. Weg prijs, weg icoontje.
Ook een reden waarom ik nu mijn kl00n gebruik om te posten.
Ohja:
Postmortum en zijn user of the week![]()
![]()
![]()
10 kud0s voor jou (K) (L) (F) hvj wjnmk An4nasSss & SaNdst0rm NTB!!!!11!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Daar zullen wel geen nominaties voor zijn.
Anders had ik jou op 1 staan.
Omdat je mijn liefurd bent
Jammer dat ze in de bossen geen frietpan hebbenquote:
Als lid van natuurmonumenten leer je vuurtje stoken (veilig!). Dan kun je de meegebrachte frikedellen fijn mee roosterenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:57 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Jammer dat ze in de bossen geen frietpan hebben
Aaaaww wat sieluugquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Awards![]()
![]()
Ken me nog vorig jaar eind 2006 herinneren.
Ik was veruit de meest populaire hier, mochten de awards niet doorgaan van dat schijtwijf Flugeltje en die kutkop die nu in GC zit. Weg prijs, weg icoontje.
Ook een reden waarom ik nu mijn kl00n gebruik om te posten.
Ohja:
Postmortum en zijn user of the week![]()
![]()
![]()
Ach het ging je toch om de eer, je bleef de beste hoor..quote:Weg prijs, weg icoontje.
quote:scheermesje?
Heb ooit in het bos gefrituurdquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:57 schreef Frituurkoning het volgende:
Jammer dat ze in de bossen geen frietpan hebben
Vanquote:Op zondag 16 december 2007 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
Als hielenlikker van het jaar zeker
ik heb je 2x genoemdquote:Op maandag 17 december 2007 17:01 schreef de_boswachter het volgende:
Over de rug van de successen van een groep gaan pronken ! We waren een team man![]()
![]()
De Judas van FOK !!!!!!!!![]()
![]()
Niet waar.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |