Nou, hoe noem je de vrouw waar je aan denkt tijdens het fappen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:51 schreef MouzurX het volgende:
Heb ik ook gehad.. echt een maand lang ofzo.
Maar nu is ze toch een fap-doelwit geworden:P (of hoe je dat noemt), ookal vind ik er nog heeeel leuk
Da's een hele mooiequote:Op zaterdag 1 december 2007 15:58 schreef KritischeMassa het volgende:
muze
wat valt er bij jou nou te fappen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:20 schreef zhe-devilll het volgende:
spuitfee?
ik denk alleen mee voor lulliesquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
wat valt er bij jou nou te fappen?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:15 schreef Mikkie het volgende:
Fapima?
Dit issem idd.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:15 schreef PeZu het volgende:
trekslet
quote:Op zondag 2 december 2007 00:10 schreef WurM het volgende:
Of gewoon bij haar voornaamDie staat er meestal toch wel bij op het hyves profiel...
quote:Op zondag 2 december 2007 08:33 schreef N.icka het volgende:
Vreemd idee eigenlijk dat je misschien iemands fapvrouw bent zonder het te weten
Doe eens een foto postenquote:Op zondag 2 december 2007 08:33 schreef N.icka het volgende:
Vreemd idee eigenlijk dat je misschien iemands fapvrouw bent zonder het te weten
quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 08:44 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]bij mij doet dat puntje het hem, het kreunt wel lekker "NNNNNN...ickaaaaaaaaa!!!!!!", net geprobeerd, ideaal...probeer maar
quote:Op zondag 2 december 2007 08:49 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
niet te warm he, anders stolt het
Staat hij met zijn lul op je deur te bonzenquote:Op zondag 2 december 2007 08:44 schreef KritischeMassa het volgende:
alleen staat nu mij negerbuurman op mijn deur te bonzen....sjips
Laat dat misschien maar weg want volgens mij ben je altijd wel iemand fapvrouw als je ook maar een beetje mooi uiterlijk hebtquote:Op zondag 2 december 2007 08:33 schreef N.icka het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |