abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54968180
Vervolg op: DGK [ COS #2942] Gefrustreerde reality

Het begon zo teder vandaag...

Maar op een gegeven moment sloeg de stemming om.

Huub legt via Jaap aan ons uit waarom het allemaal Liekes probleem is en dat hij er niets aan kan doen.

En zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan met jankfoto's. GI Lieke doet alles vol overgave.

Uiteindelijk nestelt ze zich onder de troostende bescherming van hartsvriendin Amanda. Snapt u het nog?

Tja Huub. Zat er maar zo'n ding aan vrouwen.

[ Bericht 73% gewijzigd door Py op 01-12-2007 15:29:23 ]
pi_54968197
Selena doet goed haar werk eerst Dennix en Nadia,. die waren het makkelijkst.Nu is ze dus bezig om Huub en Lieke uit elkaar te drijven, en zo moeilijk is het niet, geef Lieke en luistered ook, beaam af en toe op wat ze zegt, en Lieke is allang blij.
Amanda en brian zal moeilijker worden, Amanda is erg slaafs wat betreft Brian.
Goedemorgen :W
pi_54968198
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:09 schreef itsme het volgende:

[..]

Precies en dat doet ze al tijden. Nu gaat Del iets beter om met Huub maar ze is toch zijn vijand
Oh ja en toen Huub aardig deed tegen Amanda toen was ze daar ook boos over. Moet je haar nu zien de laatste dagen.
Go hard or go home
pi_54968200
pi_54968215
quote:

..........
- AFCA -
pi_54968225
dingen om je op te verheugen vandaag:
- De brief met de uitleg over eventuele veranging dennix
- Nadia die haar 24 uur aanvraagd
pi_54968267
Yo
30-11-2007
te gek
Janice je show was te erg... helemaal top geregeld we werden van het parkeerplaats opgehaald met een limo die ons naar de lokatie bracht daar kregen we een goodies bag en konden we met een drankje gaan zitten... je show was geweldig vooral de opening met dat kindje.......je collectie is geweldig vernieuwend sexy en trendy. ik heb erg genoten ik kom zeker naar je boutique. amanda zag er mooi uit en heeft goed gelopen. ik heb een leuke avond gehad en ben zeker fan. xxxxx i'll call you
Bron site Janice
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54968278
Ik ben toch niet zo te spreken over het karakter van Lieke hoor. Het feit dat zij Huub gewoon niets gunt en steeds jaloers op hem is, dat doe je niet bij je geliefde! En als je alleen naar het spelelement kijkt dan moet ze juist blij zijn dat Huub informatie van achteren krijgt, ze spelen toch samen.... Ze is echt jaloers, een hele slechte eigenschap. En je naasten iets niet gunnen is echt fout.

Vanaf het moment dat ze samen een relatie kregen vond ik dat fout voor Huub, hij was vanaf dat moment niet meer de Huub die hij vantevoren was. Ben toch benieuwd hoe het anders allemaal gelopen was?
pi_54968282
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:20 schreef Rotterdammert het volgende:
dingen om je op te verheugen vandaag:
- De brief met de uitleg over eventuele veranging dennix
- Nadia die haar 24 uur aanvraagd
pi_54968312
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:24 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben toch niet zo te spreken over het karakter van Lieke hoor. Het feit dat zij Huub gewoon niets gunt en steeds jaloers op hem is, dat doe je niet bij je geliefde! En als je alleen naar het spelelement kijkt dan moet ze juist blij zijn dat Huub informatie van achteren krijgt, ze spelen toch samen.... Ze is echt jaloers, een hele slechte eigenschap. En je naasten iets niet gunnen is echt fout.

Vanaf het moment dat ze samen een relatie kregen vond ik dat fout voor Huub, hij was vanaf dat moment niet meer de Huub die hij vantevoren was. Ben toch benieuwd hoe het anders allemaal gelopen was?
ik erger mij buitengewoon aan haar geklaag bij anderen en dat vreselijke geklef. Waren we eindelijk van klef&;bef af en nu dit weer
pi_54968316
Huub en Brian is geinig om te zien zo samen, achter de pc
pi_54968323
pi_54968324
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:26 schreef Desii het volgende:
Huub en Brian is geinig om te zien zo samen, achter de pc
even verlost van die zeikwijven.
btw waar is japie eigenlijk?
pi_54968338
De veranging van Dennix is dat verhanging? Gaat het echt gebeuren? Eerst met pek en veren de stad uit en dan een verhanging, ik verheug me er al op.
pi_54968344
sinds wanneer hebben ze de wii?
leuk!
ook leuk om te zien dat ze dus wel lol kunnen hebben samen, die twee
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:29:06 #16
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54968368
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:56 schreef Rotterdammert het volgende:

[..]

huub is NIET boos vanwege de vervanging maar vanwege bepaalde dingen van het hokje die hem niet verteld zijn. Heeft ie gister nog gezegd.
Dat schreef ik toch. Huub baalt omdat ie denkt dat het in scene is gezet door de febo. Zonder overleg dus.
Overigens is het niet zeer vreemd dat er eigenlijk niemand op de fora heeft bedacht dat Dennis wel eens vervangen zou kunnen worden door een stunt van de febo? Dit geeft voor mij eigenlijk al aan dat iedereeen er eigenlijk van overtuigd was dat het na de 23ste gebeurt zou zijn met toneelhaken en vervangingen. Daarbij vind ik Jaap's overtuiging dat het goed voor de show zou zijn wanneer er een nieuwe inkomt. Wat voor een BS is dat? En de febo heeft er geen hand in? Nou dat gelooft niemand.

Heel erg jammer, want ze was zo sterk in de 6-2 situatie
pi_54968387
nou, laat lieke zich maar lekker bij het BAN groepje voegen, dan kunnen ze gezellig de hele dag roddelen over huub. dan maar tegenspeelster en vooral niet meer tegen hem aan kroelen alsof ze zo gek op hem is. en dan zeggen dat ze het niet aan zou kunnen als ze hem met een ander meisje zou zien, zo houd ze hem gewoon aan het lijntje. ik weet dat huub geen lievertje is en zijn frustraties op haar botviert, maar dan moet ze er mee kappen en afstand nemen, ze is slim genoeg om te weten dat dit niet werkt.

sjesus wat irritant!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_54968389
pi_54968418
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:29 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat schreef ik toch. Huub baalt omdat ie denkt dat het in scene is gezet door de febo. Zonder overleg dus.
Overigens is het niet zeer vreemd dat er eigenlijk niemand op de fora heeft bedacht dat Dennis wel eens vervangen zou kunnen worden door een stunt van de febo. Dit geeft voor mij eigenlijk al aan dat iedereeen er eigenlijk van overtuigd was dat het na de 23ste gebeurt zou zijn met toneelhaken en vervangingen. Daarbij vind ik Jaap's overtuiging dat het goed voor de show zou zijn wanneer er een nieuwe inkomt. Wat voor een BS is dat? En de febo heeft er geen hand in? Nou dat gelooft niemand.

Dit geeft al aan dat helemaal geen spel meer is...... de karakters die er in gezet zijn, moet dus hun eigen neerzetten voor een soap en zoveel mogelijk kijkcijfers trekken
pi_54968426
Wordt weer smullen voor Brian als hij via Amanda weer alle details te horen krijgt over de ruzie tussen Huub en Lieke!!
Domme doos is Lieke soms ook!!
  † In Memoriam † zaterdag 1 december 2007 @ 15:32:27 #22
135305 beequeen
Lost.
pi_54968433
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:10 schreef Borga het volgende:

[..]

Held Huub is een boertje uut Oldenzaal en daar vragen ze altijd om iets, Amanda komt uit de ''grote'' stad en daar eisen ze gewoon iets. Ies cultuur verschil
Dus jij ziet Huub als een boertje uut Oldenzaal?

Denk even terug aan Theo, zijn vader, die ziet er niet uut als een boer en is wel degene die hem heeft opgevoed. Een zeer onderlegd man en niet de eerste de beste., zowel muziekaal als zakelijk doet deze meneer het prima. Vergeet ook niet dat Huub is de VS veel heeft opgestoken van het leven en hij is daarbij ook zeer belezen........neeee, laat Huubje maar schuiven.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54968440
pi_54968445
pi_54968468
Ah, Lieke is dus weer jaloers en heeft afgunst omdat Huub info van de Febo heeft gekregen. Wat een misselijkmakend wijf is het toch.
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 14:30 schreef ericahysterica het volgende:
lieke neemt huub ook kwalijk dat hij gisteren naar achter heeft gebeld en info daar kreeg. Zij vindt dat zijn afdwinggedrag wordt beloond. Ik ga me steeds meer ergeren aan lieke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')