Oh ja en toen Huub aardig deed tegen Amanda toen was ze daar ook boos over. Moet je haar nu zien de laatste dagen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies en dat doet ze al tijden. Nu gaat Del iets beter om met Huub maar ze is toch zijn vijand
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:20 schreef Rotterdammert het volgende:
dingen om je op te verheugen vandaag:
- De brief met de uitleg over eventuele veranging dennix
- Nadia die haar 24 uur aanvraagd
ik erger mij buitengewoon aan haar geklaag bij anderen en dat vreselijke geklef. Waren we eindelijk van klef&;bef af en nu dit weerquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:24 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben toch niet zo te spreken over het karakter van Lieke hoor. Het feit dat zij Huub gewoon niets gunt en steeds jaloers op hem is, dat doe je niet bij je geliefde! En als je alleen naar het spelelement kijkt dan moet ze juist blij zijn dat Huub informatie van achteren krijgt, ze spelen toch samen.... Ze is echt jaloers, een hele slechte eigenschap. En je naasten iets niet gunnen is echt fout.
Vanaf het moment dat ze samen een relatie kregen vond ik dat fout voor Huub, hij was vanaf dat moment niet meer de Huub die hij vantevoren was. Ben toch benieuwd hoe het anders allemaal gelopen was?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:26 schreef Desii het volgende:
Huub en Brian is geinig om te zien zo samen, achter de pc
Dat schreef ik toch. Huub baalt omdat ie denkt dat het in scene is gezet door de febo. Zonder overleg dus.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:56 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
huub is NIET boos vanwege de vervanging maar vanwege bepaalde dingen van het hokje die hem niet verteld zijn. Heeft ie gister nog gezegd.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat schreef ik toch. Huub baalt omdat ie denkt dat het in scene is gezet door de febo. Zonder overleg dus.
Overigens is het niet zeer vreemd dat er eigenlijk niemand op de fora heeft bedacht dat Dennis wel eens vervangen zou kunnen worden door een stunt van de febo. Dit geeft voor mij eigenlijk al aan dat iedereeen er eigenlijk van overtuigd was dat het na de 23ste gebeurt zou zijn met toneelhaken en vervangingen. Daarbij vind ik Jaap's overtuiging dat het goed voor de show zou zijn wanneer er een nieuwe inkomt. Wat voor een BS is dat? En de febo heeft er geen hand in? Nou dat gelooft niemand.
Dus jij ziet Huub als een boertje uut Oldenzaal?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:10 schreef Borga het volgende:
[..]
Held Huub is een boertje uut Oldenzaal en daar vragen ze altijd om iets, Amanda komt uit de ''grote'' stad en daar eisen ze gewoon iets. Ies cultuur verschil
quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:30 schreef ericahysterica het volgende:
lieke neemt huub ook kwalijk dat hij gisteren naar achter heeft gebeld en info daar kreeg. Zij vindt dat zijn afdwinggedrag wordt beloond. Ik ga me steeds meer ergeren aan lieke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |