hilarischquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:14 schreef Buschetta het volgende:
Jullie begrijpen dat er een tweede persoon in die kast onder die koffer zit en dat het helemaal geen buikspreker is ?
Ik zag hem toenstraksquote:Op zondag 7 september 2008 15:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer iets nieuws.![]()
"STOP TOUCHING ME!" sms touch on naar 4050
Subtiele dag gekozen.quote:Op zondag 7 september 2008 16:07 schreef Stephan123 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat zij zegt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het super
Zowat iedereen die ik ken ook, trouwens. En ach, meningen verschillen.
Ik vind van die overdreven stereo-types wel leuk en dat buikspreken is echt knap!
Ik zag die net ook, dit is diep diep triest.quote:Op zondag 7 september 2008 15:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Weer iets nieuws.![]()
"STOP TOUCHING ME!" sms touch on naar 4050
was dit nou topic kick-waardig???quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:51 schreef Hanniballus het volgende:
'It's a flesh wound.'
Rip off van Monty Python!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:00 schreef RickoKun het volgende:
Gisteren ook zo'n kankahnerd in de bus die em had als ringtone,
hoor je van die giftige VWOVMBO wijven: "Ohhhh ja die is leeeeuuuukkkkk!!!!!"
Echt, sterf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Als dat zou betekenen dat hij dood is, GRAAG!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik wil maikuuul de terrorist op mijn mobiel
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:20 schreef Q_Orianka het volgende:
Gozer die in mijn vaders winkel werkt kreeg ruzie met een vaste klant, die Arabisch is of dergelijk. Later haalde iemand een prank uit door die eerste te bellen en steeds door de telefoon te roepen: "PAUL! I KILL YOU!" Hij werd meteen bang ("Ali, is that you?!" tuut tuut tuut)
Achmed the dead torrorist is ge-wel-dig ...quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
- Ok, knock knock
- Who's there?
- Me, I kill you!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Gelukkig, ik was al bang dat ik positiefs hierover had geschrevenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |