abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 maart 2011 @ 22:40:43 #26
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_93794259
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:16 schreef verstopt_riool het volgende:
Vanaf welke hoeveelheid is het beter beton door de betoncentrale te leveren? Als ik het hier zo lees is dat vanaf 1m3. Voor mijn tuinhuis moet 3,5 m3 beton gestort worden? Kan ik dit dan beter kant en klaar aan laten voeren?
Als ik het aan laat voeren moet de beton nog 40 meter verplaatst worden vanaf de betonauto. Is 3,5 m3 te verplaatsen met de kruiwagen of kan de beton dan beter gestort worden met een betonpomp?
met een flink stel vrienden die allemaal een kruiwagen meenemen is dat echt een eitje. Ik heb ooit een vloer van 44 m2 meter (geen idee hoeveel m3) met 4 man gekruit en als je gewoon een beetje fit bent is het wel te doen hoor.
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
pi_97693667
de verhouding is 3 - 2 - 1
dat wil dus zeggen 3 grind, 2 zand en 1 portland cement ;) dat is de regel.

een kub draai je makkelijk alleen met een molen,hoef je helemaal niet hard door te werken.
draai zelf 2 kub op een zaterdagje voor bijvoorbeeld een tuinmuurtje.
snap niet dat mensen daar spierpijn van kunnen krijgen ;)
pi_97693768
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:09 schreef tatsert het volgende:
de verhouding is 3 - 2 - 1
dat wil dus zeggen 3 grind, 2 zand en 1 portland cement ;) dat is de regel.

een kub draai je makkelijk alleen met een molen,hoef je helemaal niet hard door te werken.
draai zelf 2 kub op een zaterdagje voor bijvoorbeeld een tuinmuurtje.
snap niet dat mensen daar spierpijn van kunnen krijgen ;)
Nou die spierpijn zal wel mee vallen als je een topic van december 2007 gaat op krikken
pi_97711043
Ik heb een keer een fundering gestort en daarna in ons 2e huis de betonnen vloer,die moest in 2 keer.
Wij hebben deze besteld bij de beton centrale hier in den helder.
Wij hebben een gele 4 kuubs kist met trechter(de officiele naam weet ik niet) van de betoncentrale geleend en daar hadden ze 3kuub beton ingestort en die hebben we met 2 man in 3 kwartier eruit gekruijd en een 3e man was aan het afrijen.In totaal met opruimen mee 1 uurtje bezig geweest.1 kuub kostte ¤135 ex btw gebracht.
Wij hebben inderdaad naar het verschil in prijs gekeken en het is wel duurder,maar wat een gemak heb je ervan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')