quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:20 schreef Lois het volgende:
[..]
Zou iemand mijn icoontje nog wat kunnen versieren of is het te lastig? Ivm de naderende sinterklaas ben ik ook al blij met sneeuw, of een kerstmutsje hoor.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:55 schreef texelonia het volgende:
Ik wil eigenlijk deze foto
[ afbeelding ]
met deze mijter
[ afbeelding ]
Maar zelf lukt het me niet... De site waar ik hem vandaan heb is ie 'uitgeknipt', dus zonder achtergrondkleur zeg maar. Maar als ik hem kopieer dan is het ineens met een witte of zwarte achtergrond. Als ik hem dan uitknip en de achtergrond 'cut' dan krijg ik er ook alleen maar een kleur. Ook als ik de kleur op 'transparant' zet
Dus wil iemand zo lief zijn hem of voor mij in elkaar te zetten, of me uit te leggen hoe het wel lukt die achtergrond weg te krijgen (da's handig met de naderende kerst enzow)? Alvast bedankt!
en mocht iemand zich willen uitleven, dan wil ik hem ook graag in 100*100 zodat ik hem ook op msn kan gebruiken...
Hmm en nu is die mijter weer met transparante achtergrond zie ik, maar in Paint Shop Pro werkt dat dus blijkbaar nietVroeger kon dat wel maar ik weet dus echt niet meer HOE...
quote:
Niemand die een mijter op mijn schone kan plaatsen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:06 schreef Maki-maki. het volgende:
Alleen zou ik er graag een mijter willen, zou ik leuker vinden.
Mijn UserIcon in originele formaat.
Dank alvast.
Als het kan, zou een Oud & Nieuw versie ook leuk zijn.
Ben er niet zo goed in maar heb het ff geprobeerd... Misschien vind je het wat, ik vind het maarquote:Op maandag 3 december 2007 06:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niemand die een mijter op mijn schone kan plaatsen?
Thanks,quote:Op maandag 3 december 2007 18:52 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ben er niet zo goed in maar heb het ff geprobeerd... Misschien vind je het wat, ik vind het maar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 december 2007 14:01 schreef amaranta het volgende:
Ik zou graag sneeuw willen op mn icoontje???
quote:Op zondag 2 december 2007 20:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Niet gedacht dat ik een verzoek zou doen maar dan nou maar toch...ik wil graag mijn avatar met een kerstmutsje zien, voor gebruik straks als Sint weer naar spanje is vertrokken.
Alvast bedankt voor de moeite, mocht iemand de moeite nemen. Misschien is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan iemand mij hiermee helpen trouwens?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:31 schreef Koningin het volgende:
Deze wil ik graag nu hebben, maar hij is te groot en ik weet niet meer hoe dat werkt als ik hem als webicoon wil gebruik
[ afbeelding ]
Hoe bedoel jij dit precies?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Kan iemand mij hiermee helpen trouwens?
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:05 schreef HuHu het volgende:
Zou iemand mijn kikker van een Kerst-muts kunnen voorzien? Dank je!
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo iemand hier iets leuks kerst-achtigs van kunnen maken? Alvast bedankt!
http://i.fok.nl/usericons/43505/Kiwiroze2.gif
iets als dit?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
haha
thanks
kunnen die vlokjes nog iets groter? of is dat te moeilijk?
Ja, ik zie nog steeds het sinterklaas icoon, terwijl het kerst als webicoon staat aangegeven.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:25 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Hoe bedoel jij dit precies?
Dat jij, als jij het instelt als een webicon, het niet kan zien, als jij vertoeft op het forum?
Dat jij dus jouw uploadicon ([ afbeelding ]) ziet in plaats van jouw webicon.
Opties>>Weergaveopties>>voorkeur voor usericons omkeren? op 'ja' zetten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:40 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, ik zie nog steeds het sinterklaas icoon, terwijl het kerst als webicoon staat aangegeven.
Zoiets dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:20 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik bedoelde maar toch bedank voor de moeite.
Heel erg bedankt,quote:Op woensdag 5 december 2007 16:57 schreef Trance-Force het volgende:
@BigKahuna:
iets als dit:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Wtf is er mis met een webicon?quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 18:54 schreef Svensational het volgende:
Ik zou graag willen dat iemand mijn icon zou verkerstiseren. Beetje sneeuw, kerstmannetje enzo
.
[ afbeelding ]
Hoe werkt dat dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wtf is er mis met een webicon?
http://forum.fok.nl/user/profile >> Webicon >> http://i2.photobucket.com/albums/y29/Bubsel/Fok/viviava1.gif invullen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Opties>>Weergaveopties>>voorkeur voor usericons omkeren? op 'ja' zetten.
Deze had ik van je avatar gemaakt wil hem van het weekend wel opnieuw maken voor je?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:46 schreef zarGon het volgende:
-Bubseltje-, jij had mijn kersticoon gemaakt. [ afbeelding ].
Heb jij het misschien nog in grote formaat? Zonder het geknipt te hebben. (Of heb je het alleen in een kleine formaat?)
Ik wil namelijk de kleur wijzigen, maar het ziet er een beetje korrelig uit. Dat is ook de reden waarom ik ernaar vraag. (En dat ik het liever net iets groter heb dan 60x60.)
Als jij er tijd en zin in hebt, zou ik het graag willen in een ietsjes betere kwaliteit. (Sorry, ik houd nou eenmaal niet van korrels, wekt irritatie op).quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Deze had ik van je avatar gemaakt wil hem van het weekend wel opnieuw maken voor je?
Aha! Begon al aan mezelf te twijfelenquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, bedankt, maar ik had liever iets grotere vlokjes, nu lijkt het te motregenen.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:44 schreef maartena het volgende:
Uitdaging voor de grafische experts:
Kan iemand hier een kersticoon van maken?
[ afbeelding ]
Een jaar of twee terug had iemand op dit forum er al een Sinterklaas versie van gemaakt:
[ afbeelding ]
Is er iemand grafisch sterk genoeg om een vergelijkbare versie te maken voor kerstmis? Met kerstmuts op bijvoorbeeld, een grote "candy cane" om mee te meppen op een kerstster of weet ik veel?
Bij voorbaat dank!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 05:48 schreef Marble het volgende:
Elphaba en Glinda zijn even voor familiebezoek terug naar Oz voor de kerstdagen, en ik neem onderhand Martha met haar kerstkrans weer even terug als avatar. Wat een heerlijke knusheid straalt er vanaf he? Je kun de dennenboom al ruiken en de kerstliederen al horen. Ting ting tingeling!.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:46 schreef zarGon het volgende:
-Bubseltje-, jij had mijn kersticoon gemaakt. [ afbeelding ].
Heb jij het misschien nog in grote formaat? Zonder het geknipt te hebben. (Of heb je het alleen in een kleine formaat?)
Ik wil namelijk de kleur wijzigen, maar het ziet er een beetje korrelig uit. Dat is ook de reden waarom ik ernaar vraag. (En dat ik het liever net iets groter heb dan 60x60.)
Zou je misschien een hele muts erin willen bewerken, net zoals de vorige keer (zonder de randen af te kappen)? Of gaat dat niet? Ik heb hem het liefst op de originele grootte, kan ik zelf experimenteren met knippen.quote:Op zondag 9 december 2007 11:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets of moet ie kleiner??
quote:Op zondag 9 december 2007 11:48 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Zou je misschien een hele muts erin willen bewerken, net zoals de vorige keer (zonder de randen af te kappen)? Of gaat dat niet? Ik heb hem het liefst op de originele grootte, kan ik zelf experimenteren met knippen.
Ik vind de grote leuker staan met muts. Dankjewel,.
Woei. Heel erg bedankt.quote:Op zondag 9 december 2007 11:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
no tnx ik vind het leuk
Je hebt al een kerstster, tochquote:Op zondag 9 december 2007 12:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Met mijn Ava valt nog wat te doen qua kerst?
[ afbeelding ]
Hij mag wel sneeuw krijgen, of een kerstmuts, of iets in de trant van kerstquote:Op zondag 9 december 2007 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt al een kerstster, toch.
Ik heb de mijne nog iets aangepast, trouwens.
Ik ben nog even bezig met wat andere zaken, maar als niemand anders nog iets bedacht heeft voor je, kijk ik er later nog even naarquote:Op zondag 9 december 2007 12:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hij mag wel sneeuw krijgen, of een kerstmuts, of iets in de trant van kerst
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:34 schreef freecell het volgende:
Ik hád ooit een leuk icon, maar die is verloren gegaan geloof ik![]()
Dus een nieuwe zou wel leuk zijn
Kerstmannen en mutsen vind ik niet leuk, kerstballen, sneeuw, vuurwerk en dat soort dingen welAls het maar kerstmanloos is
Leef je uit
Het liefst deze verkerstquote:Op zondag 9 december 2007 12:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wil je deze verkerst hebben of een totale nieuwe?
quote:Op zondag 9 december 2007 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik weet niet of het kan hoor.. bij die van mij. Maar ik zou er ook graag iets kerstachtigs mee willen.
Sneeuw.. kerstmuts.. maakt niet uit.Alvast erg bedankt!
Doe dan maar als webicon?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sjips hoe kan je een gifje mooi comprimeren??
Als webicoon gaat ie wel eventueel
Een feesttamponquote:
quote:Op zondag 9 december 2007 12:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Met mijn Ava valt nog wat te doen qua kerst?
[ afbeelding ]
Ok, dan wacht ik nog evenquote:Op zondag 9 december 2007 14:45 schreef Burdie het volgende:
Shit, de kleur is opgefokt... ik ga 'm voor je aanpassen nog (maar eerst Re helpen).
Probeer eentje zonder sneeuw, eentje zonder muts, en eentje gezamenlijk?quote:Op zondag 9 december 2007 14:48 schreef Burdie het volgende:
Ja, de kleur is iets mis mee gegaan bij het opslaanDaarom doe ik 'm ook opnieuw.
Trouwens, wil je er ook sneeuw bij, of issie zo goed?
De sneeuw is gaaf! En dan wil ik hem toch liever met dat grijze kerstmutsjequote:
quote:Op zondag 9 december 2007 14:56 schreef Scandalous het volgende:
Mag ik ook een kerstmutsje van iemand?
Hier nietquote:
quote:Op zondag 9 december 2007 12:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier het plaatje trouwens:
[ afbeelding ]
Hij heeft geluk dat zijn icon heel weinig kleuren heeft. Ik heb de onnodige bitjes eraf gesloopt:quote:Op zondag 9 december 2007 15:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als webicon werkt 'ie.
Verder heb ik er ook geen verstand van.
En kleiner krijg ik 'm niet.
quote:Op zondag 9 december 2007 15:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Beide dank je wel!Met het randje eromheen is niet mogelijk?
Jup!quote:
Gelukkigquote:
Waar blijft de mijne?quote:Op zondag 9 december 2007 14:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Doe dan maar als webicon?
Ik heb echt 0,0 verstand van deze dingen.
Had ik in het vorige topic al gedaan, maar toen werd ik genegeerdquote:
quote:Op zondag 9 december 2007 12:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Het liefst deze verkerstof anders iets kersterigs in dezelfde stijl (dus iig met die kleur blauw en een beetje tof
)
Tis niet in Paint-stijl, maar deze had ik nog voor jequote:Op zondag 9 december 2007 16:05 schreef MissBliss het volgende:
Hoiiii
Mijn sint-avatar is in Paintstijl gemaakt [ afbeelding ]
Nu vraag ik me af of iemand ook een Paint kerstversie voor mij kan maken
Origineel: [ afbeelding ]
Oh ja, das waar ook! Dank je, maar ik wil nu liever iets simpelersquote:Op zondag 9 december 2007 16:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tis niet in Paint-stijl, maar deze had ik nog voor je.
[[url=http://i7.tinypic.com/82byln[/img]]afbeelding[/url]]
quote:
Ik zie geen verschil tussen die 2quote:
Jaaa, diequote:
Neem je zelf eigenlijk geen kerstavatar?quote:
Lastige...quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:44 schreef maartena het volgende:
Uitdaging voor de grafische experts:
Kan iemand hier een kersticoon van maken?
[ afbeelding ]
Een jaar of twee terug had iemand op dit forum er al een Sinterklaas versie van gemaakt:
[ afbeelding ]
Is er iemand grafisch sterk genoeg om een vergelijkbare versie te maken voor kerstmis? Met kerstmuts op bijvoorbeeld, een grote "candy cane" om mee te meppen op een kerstster of weet ik veel?
Bij voorbaat dank!
Een staf? Is dat niet wat Sinterklazig..?quote:Op zondag 9 december 2007 17:09 schreef SCH het volgende:
Ik had een hele leuke waar het op sneeuwde maar die is weg
Zou het heel leuk vinden als Bowie een staf en mutsje krijgt, baardje is raar want hij staat met de rug naar ons toe.
tof, dankjewel!quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 18:24 schreef noekje het volgende:
Mag ik een muts ipv de hoed of wat sneeuw?
quote:Op zondag 9 december 2007 19:01 schreef borisz het volgende:
iemand die mijn kikker in de kerstsfeer wil doen
[ afbeelding ]
Alsjeblieftquote:
Ahahaha die filename.quote:
Als je je niet meer ergert, wat hebben we samen dan nog?quote:Op zondag 9 december 2007 17:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Een staf? Is dat niet wat Sinterklazig..?
En upload eerst deze maar eens, want ik erger me al jaren aan dat onduidelijke ding van je!
[ afbeelding ] >> [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
zoiets?quote:Op zondag 9 december 2007 21:53 schreef Vivi het volgende:
Ik wil er een van deze twee foto's, als het mag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2007 23:35 schreef Boss... het volgende:
Mag ik een leuk kerstmustje bij het logo van BOSS? Alvast bedankt.
quote:Op zondag 9 december 2007 23:35 schreef Boss... het volgende:
Mag ik een leuk kerstmustje bij het logo van BOSS? Alvast bedankt.
quote:Op zondag 9 december 2007 23:51 schreef spanishgirl het volgende:
Wat een leuke dingen maken jullie.. wil het ook leren![]()
![]()
Mag ik ook kerstmuts op mijn plaatje?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Hoed lukt me niet (wil niet echt genoeg lijken)
Lastige, maar wel geweldig gedaan!!quote:Op zondag 9 december 2007 16:39 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Lastige...
[ afbeelding ] >> [ afbeelding ] >> [ afbeelding ]
Ahh moooi, maar probleem is dat hij niet wilt uploaden het plaatje is te groot??quote:
je kan hem uploaden bij bijv. photobucket, en dan als webicon instellen. De internetlink naar het plaatje dus bij je profiel opgeven.quote:Op maandag 10 december 2007 10:25 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Ahh moooi, maar probleem is dat hij niet wilt uploaden het plaatje is te groot??
Waar kan ik hem verkleinen?
Thxx het is gelukt!!quote:Op maandag 10 december 2007 12:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
je kan hem uploaden bij bijv. photobucket, en dan als webicon instellen. De internetlink naar het plaatje dus bij je profiel opgeven.
En anders spiek ik vanavond even of ik hem kleiner kan krijgen.
quote:Op maandag 10 december 2007 01:25 schreef Grulez het volgende:
Sneeuw lijkt mij toch ook wel wat![]()
[ afbeelding ]
mss in combi met een andere kleur/ zwarte achtergrond
Waarom word ik vergeten?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:52 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand had verleden jaar volgens mij, heel mooi hier sneeuw ingedaan en ik kan hem dus niet meer vinden nu![]()
Is er iemand zo lief om hier een sneeuwtafreeltje in te maken?
quote:Op maandag 10 december 2007 15:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Waarom word ik vergeten?
Zou iemand alsnog zo lief willen zijn????
quote:Op zondag 9 december 2007 20:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahahaha die filename.![]()
Die is wel vet ja.
Alleen lijktie een beetje pixel/hoekig achtig, of hoort dat zo?
Yeah! Goed van jou!!!!quote:Op maandag 10 december 2007 15:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of met muts:
[ afbeelding ]
Hoe het met anderen zit, weet ik niet... maar ik kan echt niks van je icon maken. Wat is het eigenlijk, behalve iemand die kennelijk iets vast houdt?quote:
Ze houdt haar sjaal vast. Dit is de grote uitvoering.quote:Op maandag 10 december 2007 15:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe het met anderen zit, weet ik niet... maar ik kan echt niks van je icon maken. Wat is het eigenlijk, behalve iemand die kennelijk iets vast houdt?
Dat zou lief zijn, dankje.quote:Op maandag 10 december 2007 15:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgens mij kan ik dat wel, ik zal vanavond ff kijken.
Die vind ik wel tof.quote:
Dankequote:Op vrijdag 7 december 2007 10:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ga het proberenquote:Op zondag 9 december 2007 22:54 schreef easy-going het volgende:
Wie kan hier iets moois van brouwen, met kerstmuts en sneeuw als het kan.
[ afbeelding ]
We zijn zelf al aan het prutsen gegaan, maar dat lukt niet echt (of echt niet)
Jaaaah, dank je welquote:Op maandag 10 december 2007 16:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga het proberen
zoiets?
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op maandag 10 december 2007 15:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze houdt haar sjaal vast. Dit is de grote uitvoering.
[ afbeelding ]
[..]
Dat zou lief zijn, dankje.
zoiets?quote:Op maandag 10 december 2007 19:35 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik ben de mijne van vorig jaar kwijt geraakt
Wil iemand aub voor mij een kerstavatar fixen?
Je kan deze plaatjes gebruiken: KerstAvatar
Vorig jaar had die parkiet ook een mutsje
Ik wil hem voor msn gebruiken.
Ik heb iets gebrouwen:quote:Op maandag 10 december 2007 18:36 schreef Deceit het volgende:
Ik zou graag een kerst bewegende kirby willen? :S
Aja werd hier doorverwezen
wat zou je anders willen? dan kijk ik ff hoe of wat?quote:Op maandag 10 december 2007 22:52 schreef Deceit het volgende:
hij is leuk! Alleen euhm.. beetje kitsch kerstbal achtig.. ik weet het niet.. hij is een beetje te :$
wel super bedankt 4 de moeite!!
quote:Op maandag 10 december 2007 23:01 schreef Svensational het volgende:
Waarom maak je icons niet direct 60*60, BrandX?
Heb die 1ste opgeslagen en zal hem deze x goed bewarenquote:Op maandag 10 december 2007 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2007 19:29 schreef Longmen het volgende:
Wil iemand deze nog even 10240 kb maken?
[ afbeelding ]
je kan hem uploaden bij bijv. tinypic of photobucket, en dan vervolgens de internetlink in je profiel plakken bij webicon.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja super dankje.
Bestand is te groot. Waarmee kan ik een .gif file kleiner maken?
eentje met en zonder muts:quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:44 schreef Suuz_ het volgende:
Ik zou ook wel iets kerst-achtigs willen
kom over een half uurtje terug, eens kijken of ik in de tussentijd wat zinnigs heb weten te producerenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, aangezien iedereen over mijn request heen lijkt te lezen.
Ik zou graag mijn kerstversie weer terug willen hebben, ben zelf bezig geweest, maar wilde niet lukken
beige/blauw was veranderd in rood/groen (of groen/rood) en ipv TARA Business Partners stond er TARA Christmas Partners. Als iemand iets dergelijks terug kan toveren, graag
ok, momentje, pas ik nog even aan!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bijna, maar helemaal TOP!
De blauwe tekst was ook rood (bij versie 1) of groen (bij versie 2)
maar misschien dat ik dat laatste ook zelf kan doen, morgen ofzo
Photoshop en ImageReady.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welke programma's gebruiken jullie? Is het echt allemaal photoshop, dat lijkt me groot om mee te beginnen.
als ik vanavond ff tijd heb zal ik kijken. maar ziet er naar uit dat het veel frames zijn = veel tijd en dus niet simpelquote:Op donderdag 13 december 2007 12:26 schreef Svensational het volgende:
Is er dan écht niemand die wat met mijn icon kan? Gewoon iets simpels, in de stijl van: [ afbeelding ]?
ik gebruik photoshop om onderdelen van de gif te bewerken. Dus een frame naar photoshop kopieren en daar bewerken (photoshop heeft nou eenmaal daar veel meer tools voor enzo) ook om maskers te maken en stukjes uit plaatjes te halen en zo.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou echt niet weten hoe je dat met van die gifjes moet doen in photoshop.
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een mooi sneeuw gifje zoeken en over de plaatje(s) heen plakken in animationshop
Ja, maar vind die maar eens.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een mooi sneeuw gifje zoeken en over de plaatje(s) heen plakken in animationshop
het is wat anders geworden, keuze uit twee, meer kan ik er niet van bakken... Hoop dat je het wat vind:quote:Op donderdag 13 december 2007 12:26 schreef Svensational het volgende:
Is er dan écht niemand die wat met mijn icon kan? Gewoon iets simpels, in de stijl van: [ afbeelding ]?
Yep I knowquote:Op donderdag 13 december 2007 19:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar vind die maar eens.
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goed dat gaat me zelf dus nooit lukken.
Mijn icoon (klikbaar):
[ afbeelding ]
Kerstmuts en vallende sneeuw was ik aan 't proberen, het lukt wel maar 't ziet er niet uit. Eentje voor msn (stilstaand dus) vind ik ook wel gaaf
.
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
Zou iemand van mijn icoontje een mooi kerst/oud-en nieuwicoontje willen/kunnen maken? Ik heb niet veel wensen, maar bij voorkeur geen sneeuw......
Mijn icoontje: [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je hertje vervangen door rudolf omringt door lichtjes
of wil je wat anders![]()
u vraagt, wij draaien:quote:Op donderdag 13 december 2007 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kun je ook evt. ook nog van de pijl een vuurpijl maken, die eruit schiet ofzo?
Helemaal geweldig!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien:
[ afbeelding ]
Ik heb 'm nog iets aangepast, maar verder vind ik 'm top, thanxquote:Op donderdag 13 december 2007 19:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
het is wat anders geworden, keuze uit twee, meer kan ik er niet van bakken... Hoop dat je het wat vind:
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
zoiets?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:38 schreef jakkop het volgende:
[ afbeelding ]
kan iemand deze beste man van een kerstmuts voorzien?
zoiets?quote:Op zaterdag 15 december 2007 08:43 schreef Apfel. het volgende:
iemand die iets met mijn appeltaartje kan ?
zoiets? Of wil je iets kleurigers? BIjv. een kleurtje op de achtergrond erbij ofzo?quote:Op zondag 16 december 2007 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
zou iemand mijn ava een beetje feestelijk willen maken?![]()
ik ben echt digibeet wat dat aangaat![]()
zou lief zijn, dankjewel alvast!
deze is al heeel tof!quote:Op zondag 16 december 2007 23:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
zoiets? Of wil je iets kleurigers? BIjv. een kleurtje op de achtergrond erbij ofzo?
[ afbeelding ]
ik kan nog even proberen om wat sneeuw op de achtergrond te krijgen, maar dat is me nog niet gelukt. Ik ga het ff proberen, lukt het lukt het, zoniet, helaas pindakaasquote:Op zondag 16 december 2007 23:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
deze is al heeel tof!![]()
dankjewel!
weet niet zo goed wat ik me met kleurigers moet voorstellen.... was al blij geweest met sneeuw(maar, then again, misschien is dat wel heel moeilijk...
)
joh, ben al heel blij hoor! wat ik zeg, het lukt mij nietquote:Op zondag 16 december 2007 23:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik kan nog even proberen om wat sneeuw op de achtergrond te krijgen, maar dat is me nog niet gelukt. Ik ga het ff proberen, lukt het lukt het, zoniet, helaas pindakaas
nou, blij dat ik kon helpenquote:Op zondag 16 december 2007 23:56 schreef BrandX het volgende:
tis gelukt! bedankt, ik heb hierdoor een nieuw truukje geleerd!![]()
[ afbeelding ]
als je hem niet leuk vindt hoef je hem niet te gebruiken hoor
is dit iets?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:39 schreef mcwops het volgende:
kan iemand mijn hamster xmas-pimpen?
thanks a lot![]()
[ afbeelding ]
ben snel tevreden. prima hoor! thanks BrandXquote:
zoiets?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
liv tyler met een kerstmuts
Ik wou alleen zeggen dat liv tyler met een kerstmuts erquote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 21:02 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik wou alleen zeggen dat liv tyler met een kerstmuts eruitziet :d ik wist niet dat je toen een avater ging maken
![]()
maar bedankt Nu ga ik deze wel even gebruiken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoiets?quote:Op donderdag 20 december 2007 06:07 schreef Berenanus het volgende:
Wie kan mij in de kerstsfeer brengen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2007 06:18 schreef santax het volgende:
Goed topic!
Zou iemand mijn 'kloek kloek' wellicht in kerststemming willen maken?
Mij ontbreekt iedere inspiratie![]()
(het moet wel een beetje een kloek kloek van de kloek kloek klan blijven)
quote:Op donderdag 20 december 2007 06:18 schreef santax het volgende:
Goed topic!
Zou iemand mijn 'kloek kloek' wellicht in kerststemming willen maken?
Mij ontbreekt iedere inspiratie![]()
(het moet wel een beetje een kloek kloek van de kloek kloek klan blijven)
Ik moest lachen!!quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:22 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik moest lachen!!![]()
jammer dat je Stewie er nog achter ziet
quote:Thx!!Jij bent lief
ga hem als ik thuis kom instellen
Ohjee, te gek dat je die hebt aangepast, maar ik bedoelde eigenlijk die wat ik nu gebruik... Die vogel zeg maarquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:58 schreef santax het volgende:
[..]
Ohjee, te gek dat je die hebt aangepast, maar ik bedoelde eigenlijk die wat ik nu gebruik... Die vogel zeg maarsorry
[ afbeelding ]
Nee, ik bedoelde het vogeltjequote:Op donderdag 20 december 2007 14:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik snapte je post al niet! Ik dacht uiteindelijk dat je met 'kloek' haar borsten bedoelde
![]()
Ik zal eens kijken wat ik van je KKKvogeltje kan maken.
de vogel is zichtbaar.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:09 schreef santax het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het vogeltje
Kan iemand bevestigen dat die vogel er nu wel staat? Lol, ik heb dat icoon al zeker 6 maanden geleden aangepast en al die tijd zagen jullie dus die tieten nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |