Nathalie, de (inmiddels overleden) ex van Rik en de moeder van Job!quote:Op woensdag 5 december 2007 19:08 schreef Canisfire het volgende:
* Anita komt erachter dat Nathalie de ex-vrouw was van Bob en besluit af te reizen naar Nathalie`s vader om hem te vragen naar de relatie tussen Bob en Nathalie. Naderhand heeft Anita erg veel spijt van haar impulsieve actie..
Nathalie als in dat meisje waar van anita aids heeft gekregen?
Skylar & Vikky??quote:Op donderdag 6 december 2007 16:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik wil 2 vrouwen die zich op die manier tot elkaar aangetrokken voelen in gtst, en geen Laura/Tessel vrouwen, maar gewoon wat jonger. Dat homo gedoe is zo ongelooflijk irritant (vind ik dan)
Goh orgineel Victoria Koblenko speelde een pot en heeft relatie gehad met verschillende dames.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:00 schreef mirelia het volgende:
[..]
Skylar & Vikky??
Dat had lekker geweest
Ik maak me drukker om hoe ze dit weer gaan aanpakken. Ik erger me wel als het alweer zo'n hele uit-de-kast-komen-verhaallijn is. Als ze zo graag een homo of lesbiënne in de serie willen, gooi die dan erin, maar zonder teveel gezeik om diens geaardheid. Dat hebben we nu wel vaker gezien en dat waren nou niet zulke geweldige verhaallijnen (denk aan Morris...).quote:Op donderdag 6 december 2007 16:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik wil 2 vrouwen die zich op die manier tot elkaar aangetrokken voelen in gtst, en geen Laura/Tessel vrouwen, maar gewoon wat jonger. Dat homo gedoe is zo ongelooflijk irritant (vind ik dan)
De soap is zichzelf gewoon moe, eigenlijk zouden ze de stekker eruit moeten trekken, het is dat ik verslaafd ben, ander zou ik allang zijn gestoptquote:Op donderdag 6 december 2007 22:13 schreef nWo4Life het volgende:
Verder was er vandaag weer weinig te zien. Dat Sjors en Nick wat met elkaar gaan krijgen is nu ook zo duidelijk als het maar kan. Veel fouter kan het niet meer worden, denk ik....
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De soap is zichzelf gewoon moe, eigenlijk zouden ze de stekker eruit moeten trekken, het is dat ik verslaafd ben, ander zou ik allang zijn gestopt
dat is al een tijdje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:57 schreef suus21 het volgende:
en nog niet online en sinds wanneer komt de herhaling niet meer om 12:00..........?
Goh handig.quote:De aflevering van donderdag 6 december is pas maandag beschikbaar.
Thnxquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:53 schreef Perico het volgende:
Samenvatting? Charlie betaalde 120 euro aan Dorothea voor een vage waarheidssessie... Jack wilde Bing meteen eruit werpen, maar Sambo hield voet bij stuk en wilde zeker nog 2 maanden blijven werken... Jack werd op het eind soft en zei dat hij zijn frustraties niet op Bing moet afreageren.
Nina heeft Ludo bewogen om een nieuwe afspraak te maken met de meneer waarmee de afspraak eerst misliep, Janine brengt het dure beeldje terug... Sjors heeft de scheidingspapieren ondertekend en uitgehuild met Janine een beetje, met een enorm laag uitgesneden decolleté.
Lorena deed eerst weer erg bot na weer een kado te hebben gekregen, daarna was ze wel begripvol naar Nick toe, ging weer over Valentijn.
Voor de verdere rest weet ik het niet meer, Charlie zegt op het eind tegen Jack dat ze de waarheid aan iedereen wil vertellen en Jack zegt dat ze knettergek is geworden.
Geen idee.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:29 schreef alors het volgende:
En waarom maandag pas? Heeft iemand em per ongeluk mee naar huis genomen ofzo?
Die is wel gay overigens.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef Canisfire het volgende:
maar toch waarom Fos!.
Neem dan een nieuw personage...
Die kerel die op de bruiloft speelde is toch een nieuw personage ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |