Ik blijf maar achter de feiten aan posten vandaagquote:
Waarom kijken al die volkszangers toch alsof ze zojuist hun moeder begraven hebben?quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:19 schreef APK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OVmqG5SkXHs
Ja. ja.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom kijken al die volkszangers toch alsof ze zojuist hun moeder begraven hebben?
Beter laat dan nooit.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik blijf maar achter de feiten aan posten vandaag
Vertelquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:27 schreef Talitha het volgende:
Ik heb vandaag trouwens iets DGK-gerelateerds meegemaakt.
Hebben wij weer.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hee Talitaha......eindelijk een leuk mens in de SC.....![]()
Ik zie alleen maar leuke mensen in deze SC.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hee Talitaha......eindelijk een leuk mens in de SC.....![]()
Vertel over die collega....Veulen en ik willen het weten...quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar leuke mensen in deze SC.![]()
Neuh. I'm off, truste.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stil maar, Lobasca komt ook zo weer....
Niet vanwege APK joh.quote:
Beter van niet. Heb ik ooit eens voor getekend.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vertel over die collega....Veulen en ik willen het weten...
Zeg dan niksquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Beter van niet. Heb ik ooit eens voor getekend.
Je maakt ons blij met een dooie musquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:41 schreef Talitha het volgende:
Beter van niet. Heb ik ooit eens voor getekend.
Ha muisje......quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:42 schreef Soury het volgende:
Navond... En ik ben ook wel nieuwsgierig[ afbeelding ]
Bah....inderdaad...quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je maakt ons blij met een dooie mus
Me and my big mouth.quote:
Ik mis grijsquote:
Maak een kloon aan en hup vertellenquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Me and my big mouth.Je hebt gelijk. Ik ga slapen dan ben ik wel stil.
![]()
stiekemerd....quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis grijs![]()
Heb de hele avond zitten lurken
Nee ik wil niet posten als ik werk.. Soms kan ik het niet laten.. Maar was weer vermakelijk.quote:
Slaap lekker....quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Me and my big mouth.Je hebt gelijk. Ik ga slapen dan ben ik wel stil.
![]()
Vond jequote:Op zaterdag 1 december 2007 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik wil niet posten als ik werk.. Soms kan ik het niet laten.. Maar was weer vermakelijk.
Nou ja ik scrol er af en toe maar es doorheenquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vond jeHet was vanaf negen uur aardig saai volgens mij. Kwam door Gert, zodra die binnen is dan is de sfeer gelijk heel anders....
Heb je nu een vrij weekend of moet je morgenavond weer...quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik scrol er af en toe maar es doorheen
Nee ik heb een echt weekend. .. Al gaat de zaterdag waarschijnlijk grotendeels op aan slapen. Hangt er een beetje vanaf hoe vroeg het gaat wordenquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je nu een vrij weekend of moet je morgenavond weer...
Daar zijn zaterdagen toch voor uitgevonden?quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:58 schreef Soury het volgende:
Nee ik heb een echt weekend. .. Al gaat de zaterdag waarschijnlijk grotendeels op aan slapen. Hangt er een beetje vanaf hoe vroeg het gaat worden
Mhwaa valt wel mee..quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar zijn zaterdagen toch voor uitgevonden?
Fok is echt zo traag
Valt redelijk goed te doen hier de laatste 10 minuten, heb me niet zitten op te vreten tenminste..quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
Dus fok is alleen traag bij mij?
AHquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:20 schreef Soury het volgende:
Hoeft niet persé Ik ben ook andere dingen aan het doen. Valt dan niet op
Nee, maar wij zijn er wel... Dat is toch veel leuker.quote:
Wat moeten jullie kosten dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
Nee, maar wij zijn er wel... Dat is toch veel leuker.
3 voor de prijs van 1
Gratisquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
Wat moeten jullie kosten dan?
Helemaal voor niks!quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:41 schreef Veulen het volgende:
Gratis![]()
Mare als je graag iets wil geven...
Doe mij maar een kopje warme chocomel en een nieuw pakje zakdoeken
De gene die je wel wat neusdruppels willen bezorgen zijn net vertrokkenquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Helemaal voor niks!Ik ben een echte Nederlander, daar heb ik wel oren naar
Wil je nog neusdruppels en wat extra pitamientjes?
Ik begrijp dat ze hun plek onder de bank opgegeven hebben... of had je de wijn daar neergezet??quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:43 schreef Soury het volgende:
En een fles rosé.. Die #$@@^&*(! poes het net heeft omver gelopen
Eeeh... Jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:42 schreef Leandra het volgende:
Veulen
Ik zag dat de site in de lucht is... in het Latijn?
Nee er ligt er nu een op mijn schoot... En die kleine hufter was de dader...quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze hun plek onder de bank opgegeven hebben... of had je de wijn daar neergezet??
Nee hoor geen neusdruppelsquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
Helemaal voor niks!Ik ben een echte Nederlander, daar heb ik wel oren naar
Wil je nog neusdruppels en wat extra pitamientjes?
Hoe is het met die knappe witte?quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:48 schreef Soury het volgende:
Nee er ligt er nu een op mijn schoot... En die kleine hufter was de dader...Gelukkig was de fles bijna leeg
Dat is maar goed ook.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:45 schreef Soury het volgende:
De gene die je wel wat neusdruppels willen bezorgen zijn net vertrokken
Muziekje dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:49 schreef Veulen het volgende:
Nee hoor geen neusdruppels
Ik was eerst heftig in verzet tegen de verkoudheid. Maar nu ben ik er eigenlijk heel gelukkig mee. Geen oorpijn meer![]()
Ene pitamientjes zijn zuur das vies
Ondanks het feit dat ik niets met groen heb, vind ik dat het mooi combineert; het ziet er prachtig uitquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eeeh... Ja![]()
Heb wel al een tekst geschreven, maar de persoon die alles in elkaar gaat mikken neemt er z'n gemakkie van.
Mooie kleuren he?
Overigens ga ik de naam hier maar even niet noemen... De eerste hits op google zijn nou niet bepaald goeie reclame![]()
Ach... jullie hebben kennelijk dezelfde voorkeurenquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee er ligt er nu een op mijn schoot... En die kleine hufter was de dader...Gelukkig was de fles bijna leeg
quote:
Altijd goedquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
Muziekje dan?
Ik ben dol op groen, makkelijke keusquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
Ondanks het feit dat ik niets met groen heb, vind ik dat het mooi combineert; het ziet er prachtig uit![]()
Het komt allemaal wel
Neuh, dat begrijp ik... ik heb gezien wat die hits waren... behalve het ontstaan ook een erg duidelijke opmerking van mijn favo Schnitzel... wat kan die heerlijk origineel schelden... vuige Gordontak
Joh regelmatig plus ze hebben mijn blog adresquote:
Ja, zeker als het gaat over kattenkerelsquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, als het over kerels gezegd wordt dan vind je het wél leuk hé...
Het staat ook gewoon mooiquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben dol op groen, makkelijke keus
Schnitzel is lief, maar dat schelden moet ie echt is afleren
quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:03 schreef Soury het volgende:
Joh regelmatig plus ze hebben mijn blog adresKrijg leuke reacties van ze
Ehm... neuh nog niet echt, maar dat komt volgende week wel, we weten nu iig wel wat we waar moeten halenquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukt bij de Gamma, Praxis, etc?
Zit ik te denken waarom die het niet doet, heb ik het geluid niet aanstaanquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4ULVQOneeZE
Kroeg verbouwd i.p.v. thuis dus.....quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... neuh nog niet echt, maar dat komt volgende week wel, we weten nu iig wel wat we waar moeten halen
We zijn even later in de kroeg beter geslaagd
Nog lekkere kerels?quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... neuh nog niet echt, maar dat komt volgende week wel, we weten nu iig wel wat we waar moeten halen
Ik zit hier ook regelmatig te schelden... blijkt dat de kid het stekkertje van de koptelefoon er niet uitgehaald heeftquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zit ik te denken waarom die het niet doet, heb ik het geluid niet aanstaan
Dat heb ik nou nooit !!!! Whahahahaha alle kabels checken staat het geluid uit. Heb zo'n apart knopje voor de boxen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zit ik te denken waarom die het niet doet, heb ik het geluid niet aanstaan
Dat kunnen we radenquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
We hebben ons keurig gedragenquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kroeg verbouwd i.p.v. thuis dus.....
Neuh, maar wel leuke bekendenquote:
Dat dus. En ik heb ze zo mooi ingebouwd dat ik dat dus niet kan zien.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:07 schreef Soury het volgende:
Dat heb ik nou nooit !!!! Whahahahaha alle kabels checken staat het geluid uit. Heb zo'n apart knopje voor de boxen.
Trustequote:
Eerst warme chocomel... Dat is zo'n lekker slaaphulpmiddeltjequote:Op zaterdag 1 december 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
Okay... ik wil naar bed, maar ik heb ook wel zin in een warme chocomelk, wat zal ik doen?
[..] Eerst een warme chocomelk
[..] Zonder chocomelk direct naar bed??
Nee... drank!quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:19 schreef Veulen het volgende:
Eerst warme chocomel... Dat is zo'n lekker slaaphulpmiddeltje
Dat excuus had ik mezelf ook al voorgehoudenquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eerst warme chocomel... Dat is zo'n lekker slaaphulpmiddeltje
Volgens kom ik ook wel zonder in slaapquote:
Warme chocomel met rum dat schijnt echt top te wezen.quote:
Yoh !!!!...quote:
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
Dat excuus had ik mezelf ook al voorgehouden![]()
Maar je krijgt soms ook wel wat hooi toegestopt?quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
Warme chocomel met rum dat schijnt echt top te wezen.
Tenminste dat krijg ik geregeld aangeboden op de manege enzo.
Toch maar een nieuwe fles wijn open getrokken?quote:
Okee okee...quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Maar je krijgt soms ook wel wat hooi toegestopt?
Yep !!!! Tis weekend .. (goed excuus he?)quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Toch maar een nieuwe fles wijn open getrokken?
Das idd lekker... helaas heb ik alleen Bacardi Limón in huis en dat combineert niet echt met chocomelk...quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Warme chocomel met rum dat schijnt echt top te wezen.
Tenminste dat krijg ik geregeld aangeboden op de manege enzo.
Okee... Ik dacht weer dat jij een grapje maaktequote:Op zaterdag 1 december 2007 02:28 schreef Veulen het volgende:
Okee okee...
Aan de bar in de manege bedoel ik dus
OMG !!! Dat word een lange nachtquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das idd lekker... helaas heb ik alleen Bacardi Limón in huis en dat combineert niet echt met chocomelk...
Maar gelukkig bleek naast de Bacardi wel cognac te staan... en dat is prima in de warme choco te mixen
Er is altijd een excuus tochquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:29 schreef Soury het volgende:
Yep !!!! Tis weekend .. (goed excuus he?)
Doet u maar ruigquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
Das idd lekker... helaas heb ik alleen Bacardi Limón in huis en dat combineert niet echt met chocomelk...
Maar gelukkig bleek naast de Bacardi wel cognac te staan... en dat is prima in de warme choco te mixen
Ik maak nooit grapjesquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
Okee... Ik dacht weer dat jij een grapje maakte
Vast welquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Ben ik hier wel in het juiste topic?
Chipsquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:40 schreef Veulen het volgende:
Ik zit die titel zo nog eens te bekijken en vraag me af wat ik eigenlijk moet likken.
Sorry maar daar ging het over...quote:
Zegt me niks.quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:51 schreef Soury het volgende:
Sorry maar daar ging het over...Een TV serie btw .Weeds
Truste veulents...quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zegt me niks.
Maar ik ga op me bed aan
Truste Veulenquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zegt me niks.
Maar ik ga op me bed aan
Klopt... niemand meer hier....... ik ben ook wegquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Truste veulents...![]()
Shit niemand meer hier ...
Truste Leandra...quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt... niemand meer hier....... ik ben ook weg![]()
Truste voor strax Soury![]()
![]()
Neequote:
Ja ach tis vrijdagavond he? Dan zit ik in de kroegquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry maar daar ging het over...Een TV serie btw .Weeds
Klokje rond?quote:
Ja, verwarrend hè, echte dingen.quote:
Vind je het te mooi om waar te zijn?quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar zelfs dan, is echt wel echt?
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind je het te mooi om waar te zijn?
Het verhaal wordt nog veel mooier trouwens, maar dat mag de bedenkster van dit dieet zelf een keer komen verrtellen.
Mkay... houwen zo dan maar, als je er zo van geniet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt![]()
Heerlijk
Dat moet later op de dag nog proefondervindelijk ondervonden worden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:35 schreef Lobasca het volgende:
En ben je dan uitgerust of nog steeds moe?
Mag ik jouw ouwe anders hebben?quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Morgen!
Ben zo blij met mijn nieuwe naam en ava!
quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Weet niet waar die is gebleven liefje
Mag ik je een dikke kus geven?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:20 schreef Disana het volgende:
Avatar portret maker: http://illustmaker.abi-station.com/index_en.shtml
Hij is 96x96, dus als user icon wel even verkleinen.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen als ik er ook een mag geven.
Wat mooi!quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:50 schreef Disana het volgende:
En hier hebben we Lobasca
[ afbeelding ]
nee hoor, ik vind die ik nu heb helemaal te gek, maar bedanktquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil jij ook zo'n mooie maar dan met bril?
Maar ze doen ook brilletjesquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
nee hoor, ik vind die ik nu heb helemaal te gek, maar bedankt
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ze doen ook brilletjesHoi Blurk.
Oei. Maar laat het een les zijn. Twee dingen moet je altijd in reserve hebben: een muis en een toetsenbord.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga ik net op mijn muis zitten....doet het ook niet meer..
Wat doe jij met die dingen dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei. Maar laat het een les zijn. Twee dingen moet je altijd in reserve hebben: een muis en een toetsenbord.
Ja ja, ik weet het: laptop. Maar ik verslijt dus wel 3 of 4 toetsenborden per jaar.
Maar jij gaat niet in dit tempo door, ik weet het zekerquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat doe jij met die dingen dan?
als het in dit tempo doorgaat verslijt ik 4 laps in een jaar
Over thee gesproken, smaakte het bij jou net zo lekker als bij mij?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar jij gaat niet in dit tempo door, ik weet het zeker![]()
Ehm, tja, kattenharen, thee, koffie... niks erger dan iets met suiker vol over je toetsenbord.
Mooi dat ie het weer doet, je bent fantastisch, echt hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:15 schreef Lobasca het volgende:
En ik wil een kleurspoeling over dat vieze gele haar.
Jij bent goed! Meteen je eisenpakket verhogenquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:15 schreef Lobasca het volgende:
En ik wil een kleurspoeling over dat vieze gele haar.
Pfffffffffffffffffffffff.... geen zin in...jij bent er zo handig in...quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi dat ie het weer doet, je bent fantastisch, echt hoor![]()
Maak je eigen ava dan, ik wil hem wel eens zien.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:20 schreef -Blurk- het volgende:
Voor straf zoek ik de heaviest metal op voor jullie, en berg je dan maar
Ja hoor, ik had het eerlijk waar aangeklikt. Maar het is mijn muziek niet zo, dus daarom zei ik nietsquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:18 schreef -Blurk- het volgende:
Hebben jullie mijn linkje nog aangeklikt dames? Nee zeker, terwijl het zo mooi is
Ja dahagquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neehee, beetje rood/ lichtbruin...dit lijkt weer nergens op....
Ja, wat een storm vannacht hè? Mijn afvalcontainer was ielegoar in de tuin gewaaid.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, ik had het eerlijk waar aangeklikt. Maar het is mijn muziek niet zo, dus daarom zei ik niets![]()
Ik moet zo weg... volgens mij waait het niet meer zo heel hard gelukkig.
Maak er nou zelf een! De link staat een eindje terug.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Plieeeeeeeeeeeeeeeeeeeees????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ergens is het wel passend, ja.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:30 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag
Prachtig weertje vandaag!
Misschien dat je dit liedje meer waardeert Disanaquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, ik had het eerlijk waar aangeklikt. Maar het is mijn muziek niet zo, dus daarom zei ik niets![]()
Ik moet zo weg... volgens mij waait het niet meer zo heel hard gelukkig.
grmf.....oké dan...quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Maak er nou zelf een! De link staat een eindje terug.
Blij dat ik weg moet, wind of geen wind. Lieke blert weer, die heeft tegenwoordig een publiek (Selene).
Hoi Bongquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:30 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag
Tot jij kwam scheen de zon hierquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:30 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag
quote:
quote:
Ben hier ook nog niet zo lang hoor, een newby dusquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jouw kende ik nog niet hier, vroeger postte ik vaak mee in de SC maar jij bent nieuw voor mij
Alles goed?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Mja, hier is de zon nu ook weggegaan
Newbies zijn leuk!quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben hier ook nog niet zo lang hoor, een newby dus
Ja prima!quote:
Kom ook vaak in de Cos, maar lees daar meer mee dan dat ik iets schrijf, kom graag hier, vermaak me prima. Heb eerst een half jaar alleen maar meegelezen, maar meedoen is toch leuker wat mij betreftquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Newbies zijn leuk!
Maar je SC't al behoorlijk zo te zien, kom je ook veel in de COS?
[..]
Ja prima!Vermaak me nog steeds erg goed met de Wii en ben nu druk bezig met Sinterklaas
Ik heb nog nooit geWii'd, terwijl ik voorheen ook de Gamecube en X-box niet kon weerstaan...quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Newbies zijn leuk!
Maar je SC't al behoorlijk zo te zien, kom je ook veel in de COS?
[..]
Ja prima!Vermaak me nog steeds erg goed met de Wii en ben nu druk bezig met Sinterklaas
De meeste lezen eerst een tijdje mee dus zo gek is dat nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kom ook vaak in de Cos, maar lees daar meer mee dan dat ik iets schrijf, kom graag hier, vermaak me prima. Heb eerst een half jaar alleen maar meegelezen, maar meedoen is toch leuker wat mij betreft
Die pas niet in je schoen hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geWii'd, terwijl ik voorheen ook de Gamecube en X-box niet kon weerstaan...![]()
Ik denk dat ik vanavond maar eens mijn schoen ga zetten...
Ik leef op grote voet, dus die past wel...quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die pas niet in je schoen hoor
Maargoed, als je de GC en Xbox leuk vond weet ik zeker dat je de Wii ook zult kunnen waarderen!
Ze is nu toch weg.....ga ik gauw weer switchen...quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was net gewend aan die oranje en dat eend-ding
Ja veranderingen zijn altijd moeilijkquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was net gewend aan die oranje en dat eend-ding
Ik dacht dat je UI een kwast vast had, maar het is geloof ik een glas wijn hè?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik leef op grote voet, dus die past wel...
De jouwe?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja veranderingen zijn altijd moeilijk, maar ik vind mijn ava heel mooi, en jij?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat je UI een kwast vast had, maar het is geloof ik een glas wijn hè?
Duidelijker, de letters bedoel je?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De jouwe?
Mag wel iets duidelijker van mij
Wtf, moet ik teruglezen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:49 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, het was dus een heftige SC afgelopen nacht? Zoiets begreep ik nl.
Nadorstquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oeh, pardon![]()
Is je kraan ongesteld?![]()
![]()
![]()
Yupsquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Duidelijker, de letters bedoel je?
Bekend fenomeen voor mij, althans vroeger, want nu drink ik niet meerquote:
Zeg hé dit wist ik hoor Uiquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Voordat Blurk het vraagt.
Eeeh... heb ik dat gemist?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:49 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, het was dus een heftige SC afgelopen nacht? Zoiets begreep ik nl.
TUURLIJK JIJ WEER WEL HE VUILE REETFEEKS! DAT ZE JE OOK ALLEEN MAAR OM TE ZIEKEN!11!1! JIJ ZIET GEWOON HEIUL DE DAG TE WACHTEN TOT IK IETS ZEG WAAR JIJ TEGENIN KAN GAAN!11!11quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:49 schreef Veulen het volgende:
Ik vind die van blurk eigenlijk best mooi
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bekend fenomeen voor mij, althans vroeger, want nu drink ik niet meer
Ik ook Veulen, heeft iets chics hè?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:49 schreef Veulen het volgende:
Ik vind die van blurk eigenlijk best mooi
Oeps, komma of punt vergetenquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet meteen lopen schelden!?
Daarom nietquote:
Rond de kerst heb je de meeste ruzies, dus ik verheug me op kerst in de SCquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij heeft het waarschijnlijk over jouw kerstgedachte...
Oooooh, dát.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij heeft het waarschijnlijk over jouw kerstgedachte...
Jij hebt geen uitnodiging voor het officiele SC kerstbuffet gekregen!?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Rond de kerst heb je de meeste ruzies, dus ik verheug me op kerst in de SC
O, ja dat ken ik wel. Ik heb zelf vaak last van migraine, en dan kan je dranken met hop (bier) en sulfiet (wijn) beter laten staan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarom niet
Nee, ik was het gewoon zat om me steeds zo katerig te voelen en bovendien stak met enige regelmaat mijn Clusterhoofdpijn de kop op in de tijd dat ik nog een stevig biertje nam in het weekend, dus vandaar
Niet dat ik helemaal nooit iets drink maar hooguit een paar rode wijntjes op zondagavond als ik bij mn vader ga eten o.i.d. maar verder laat ik het daarbij
De KZ rel?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oooooh, dát.
Is het jou trouwens opgevallen dat ik helemaal niet genoemd word in dat verhaal dus dat ik echt zo onschuldig ben als dat ik zei?![]()
![]()
![]()
Ik heb zó niets met die hele rel te maken
Ik heb er ook geen ene moer mee te maken...quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oooooh, dát.
Is het jou trouwens opgevallen dat ik helemaal niet genoemd word in dat verhaal dus dat ik echt zo onschuldig ben als dat ik zei?![]()
![]()
![]()
Ik heb zó niets met die hele rel te maken
JA NATUURLIJK SPREEK IK JOU TEGEN, JIJ HEBT TOTAAAL GEEN SMAAK. DIE AVA VAN JOU IS TE LELIJK VOOR WOORDEN!!!!!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:51 schreef Ian_Nick het volgende:
TUURLIJK JIJ WEER WEL HE VUILE REETFEEKS! DAT ZE JE OOK ALLEEN MAAR OM TE ZIEKEN!11!1! JIJ ZIET GEWOON HEIUL DE DAG TE WACHTEN TOT IK IETS ZEG WAAR JIJ TEGENIN KAN GAAN!11!11
![]()
Oi Veulerst
Nee, dus ik mag niet meegooien met de kalkoenvullingquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt geen uitnodiging voor het officiele SC kerstbuffet gekregen!?
Idd, en Cluster is nog een zwaardere variant dus helaas voldoende reden om niet te drinkenquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O, ja dat ken ik wel. Ik heb zelf vaak last van migraine, en dan kan je dranken met hop (bier) en sulfiet (wijn) beter laten staan.
Doe mij maar een Red Bull (ben nog een beetje duf)quote:Kopje thee dan maar?
Ja, ik mis alleen de streeptjes ')quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:52 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ook Veulen, heeft iets chics hè?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
JA NATUURLIJK SPREEK IK JOU TEGEN, JIJ HEBT TOTAAAL GEEN SMAAK. DIE AVA VAN JOU IS TE LELIJK VOOR WOORDEN!!!!!!
Hoi schat
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:00 schreef -Blurk- het volgende:
Nee, dus ik mag niet meegooien met de kalkoenvulling
Er wordt sowieso niet met mijn overheerlijke kalkoenvulling gegooid, verdommequote:Op zaterdag 1 december 2007 15:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, dus ik mag niet meegooien met de kalkoenvulling
Dat cluster een zwaardere variant is wil ik bestrijden, je hebt beide in verschillende gradaties.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, en Cluster is nog een zwaardere variant dus helaas voldoende reden om niet te drinken
[..]
Doe mij maar een Red Bull (ben nog een beetje duf)
Neem voor mij even een fles cola en een pak koekjes meequote:Op zaterdag 1 december 2007 15:03 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, ik ga ff nog wat boodschappen doen dus tot straks![]()
Dag Bongquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:03 schreef BONG4002 het volgende:
Als je ff wacht, kan je mijn boodschappenlijstje ook meenemen..quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:03 schreef BONG4002 het volgende:
Doe maar bij Ianquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Bij wie moet ik dan ijsblokjes in de kraag douwen?
Leuk!quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:09 schreef Lobasca het volgende:
Speciaal voor Blurk, heavy shit en songfestival in één..
http://www.youtube.com/watch?v=PdbDNL5oqCs
Begin je nu meteen alweer?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn, de hele SC om zeep geholpen met vrouwenprietpraat![]()
goedemiddag overigens
Sinds wanneer is Ian een vrouw?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn, de hele SC om zeep geholpen met vrouwenprietpraat![]()
goedemiddag overigens
Ik ga met je mee, maar kom wel weer terug...quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[Dramatische muziek]
FINE!
IK GA WEG EN IK KOM NOOIT MEER TERUG!
[/Dramatische muziek]
[Ian-Afscheidspost.]
Toch grappig dat de woorden "aandacht vragen" juist uit jouw mond moeten komenquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das zijn manier van aandacht vragen
NMNS als je dit nu even stuurt aan Ian, dan blijft hij misschienquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[Dramatische muziek]
FINE!
[/Dramatische muziek]
[Ian-Afscheidspost.]
(vertrouwt NMNS)quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch grappig dat de woorden "aandacht vragen" juist uit jouw mond moeten komen![]()
We hebben het volgende gezegde in petto "Zo de waard is, vertrouwd hij z'n gasten"
Tot zo liefjequote:Op zaterdag 1 december 2007 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[Dramatische muziek]
FINE!
[/Dramatische muziek]
[Ian-Afscheidspost.]
Vind je het ook grappig dat jij degene bent, die het altijd over aandachtshoeren heeft, nu met zijn eigen woorden om zijn oren gelagen wordt?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch grappig dat de woorden "aandacht vragen" juist uit jouw mond moeten komen >:)
We hebben het volgende gezegde in petto "Zo de waard is, vertrouwd hij z'n gasten"
Ian blijft wel, maak je geen zorgen. Hooguit gaat hij tijdelijk weg, voor een uurtje of wat.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
NMNS als je dit nu even stuurt aan Ian, dan blijft hij misschien
http://www.youtube.com/user/PuschkinNL
Ik vind het zeer ongepast, temeer omdat ik net wakker ben....quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vind je het ook grappig dat jij degene bent, die het altijd over aandachtshoeren heeft, nu met zijn eigen woorden om zijn oren gelagen wordt?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:32 schreef -Blurk- het volgende:
Blijven Ian, pak de popcorn maar, we beginnen vroeg vandaag
Eerst een paar mokken koffie hoor....quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:32 schreef -Blurk- het volgende:
...en dat moet ons boeien?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het zeer ongepast, temeer omdat ik net wakker ben....
Mijn oprechte excuses, zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het zeer ongepast, temeer omdat ik net wakker ben....
oprechte excusesquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses, zal het niet meer doen.
Jij bent een slecht mens!quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:32 schreef -Blurk- het volgende:
Niet eerst een 'Gert bedankt' topic in Feedback?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[Dramatische muziek]
FINE!
[/Dramatische muziek]
[Ian-Afscheidspost.]
Gelukkig ontspring ik in deze de dansquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Denkt: "Wat zijn er toch een hoop beschadigde emotionele puinhoopjes boven de dertig"
Hou dat vast....quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gelukkig ontspring ik in deze de dans
Wél slim om onder een "Bedankt......." een topic te openen, kun je al je grieven spuien onder een vlag die de lading niet dekt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:39 schreef APK het volgende:
[..]
Niet eerst een 'Gert bedankt' topic in Feedback?
Gelukkig bedoel je mij nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Denkt: "Wat zijn er toch een hoop beschadigde emotionele puinhoopjes boven de dertig"
quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:06 schreef BONG4002 het volgende:
Zow weer terug
Ik zag net in de COS dat ze in DGK nu ook een Wii hebben?
Durf het bijna niet te vragen Bong..quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:06 schreef BONG4002 het volgende:
Zow weer terug
Ik zag net in de COS dat ze in DGK nu ook een Wii hebben?
Het brengt kennelijk Huub en Brian wel nader tot elkaar als ik die 2 zo zie op de capsquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ze geven die jongens ook een speelgoedje.
Wat durf je niet te vragen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen Bong..
Bedankt Bong, ik word hier altijd gek van al die afkortingenquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat durf je niet te vragen?
EDIT: Aha! Een Wii is een spelcomputer van Nintendo
Zie ook: Wii
En je moet er heel spastisch mee rondspringen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
EDIT: Aha! Een Wii is een spelcomputer van Nintendo
quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bedankt Bong, ik word hier altijd gek van al die afkortingen
Dat is idd een van de mogelijkheidenquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:15 schreef APK het volgende:
[..]
En je moet er heel spastisch mee rondspringen.![]()
[ afbeelding ]
Yeah...beentjes van de vloer http://nl.youtube.com/watch?v=sU7JoaK9lcQ&feature=relatedquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:15 schreef APK het volgende:
[..]
En je moet er heel spastisch mee rondspringen.![]()
[ afbeelding ]
Jij bent vroeg in de stemming.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yeah...beentjes van de vloer http://nl.youtube.com/watch?v=sU7JoaK9lcQ&feature=related
http://nl.youtube.com/watch?v=6ZvckRkNFQcquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nah..kan niet vinden wat ik zoek..van die echt oude christmas carols >:O
Ik ga nog ff verder speuren..quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:42 schreef APK het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=6ZvckRkNFQc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |