Ik blijf maar achter de feiten aan posten vandaagquote:
Waarom kijken al die volkszangers toch alsof ze zojuist hun moeder begraven hebben?quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:19 schreef APK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OVmqG5SkXHs
Ja. ja.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom kijken al die volkszangers toch alsof ze zojuist hun moeder begraven hebben?
Beter laat dan nooit.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik blijf maar achter de feiten aan posten vandaag
Vertelquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:27 schreef Talitha het volgende:
Ik heb vandaag trouwens iets DGK-gerelateerds meegemaakt.
Hebben wij weer.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hee Talitaha......eindelijk een leuk mens in de SC.....![]()
Ik zie alleen maar leuke mensen in deze SC.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hee Talitaha......eindelijk een leuk mens in de SC.....![]()
Vertel over die collega....Veulen en ik willen het weten...quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar leuke mensen in deze SC.![]()
Neuh. I'm off, truste.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stil maar, Lobasca komt ook zo weer....
Niet vanwege APK joh.quote:
Beter van niet. Heb ik ooit eens voor getekend.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vertel over die collega....Veulen en ik willen het weten...
Zeg dan niksquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Beter van niet. Heb ik ooit eens voor getekend.
Je maakt ons blij met een dooie musquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:41 schreef Talitha het volgende:
Beter van niet. Heb ik ooit eens voor getekend.
Ha muisje......quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:42 schreef Soury het volgende:
Navond... En ik ben ook wel nieuwsgierig[ afbeelding ]
Bah....inderdaad...quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je maakt ons blij met een dooie mus
Me and my big mouth.quote:
Ik mis grijsquote:
Maak een kloon aan en hup vertellenquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Me and my big mouth.Je hebt gelijk. Ik ga slapen dan ben ik wel stil.
![]()
stiekemerd....quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis grijs![]()
Heb de hele avond zitten lurken
Nee ik wil niet posten als ik werk.. Soms kan ik het niet laten.. Maar was weer vermakelijk.quote:
Slaap lekker....quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Me and my big mouth.Je hebt gelijk. Ik ga slapen dan ben ik wel stil.
![]()
Vond jequote:Op zaterdag 1 december 2007 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik wil niet posten als ik werk.. Soms kan ik het niet laten.. Maar was weer vermakelijk.
Nou ja ik scrol er af en toe maar es doorheenquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vond jeHet was vanaf negen uur aardig saai volgens mij. Kwam door Gert, zodra die binnen is dan is de sfeer gelijk heel anders....
Heb je nu een vrij weekend of moet je morgenavond weer...quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik scrol er af en toe maar es doorheen
Nee ik heb een echt weekend. .. Al gaat de zaterdag waarschijnlijk grotendeels op aan slapen. Hangt er een beetje vanaf hoe vroeg het gaat wordenquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je nu een vrij weekend of moet je morgenavond weer...
Daar zijn zaterdagen toch voor uitgevonden?quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:58 schreef Soury het volgende:
Nee ik heb een echt weekend. .. Al gaat de zaterdag waarschijnlijk grotendeels op aan slapen. Hangt er een beetje vanaf hoe vroeg het gaat worden
Mhwaa valt wel mee..quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar zijn zaterdagen toch voor uitgevonden?
Fok is echt zo traag
Valt redelijk goed te doen hier de laatste 10 minuten, heb me niet zitten op te vreten tenminste..quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
Dus fok is alleen traag bij mij?
AHquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:20 schreef Soury het volgende:
Hoeft niet persé Ik ben ook andere dingen aan het doen. Valt dan niet op
Nee, maar wij zijn er wel... Dat is toch veel leuker.quote:
Wat moeten jullie kosten dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
Nee, maar wij zijn er wel... Dat is toch veel leuker.
3 voor de prijs van 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |