Uit de tent lokken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:05 schreef Rotterdammert het volgende:
pfff huub..wil je haar nou weg hebben of niet?
Huub heeft meer kredits bij mij, en ik ben Lieke in hoog tempo zat aan het worden, met haar geklef en begripvollevriendinnenrolquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub ook niet.Maar elke vraag afkappen of kritiek op de vraag hebben,word je ook moe van.
Was dat serieus? Nee toch?quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Moest opeens weer aan dit filmpje denken![]()
Belgische talkshow
Niet dan? Oh nee, ik ben geen stewardessquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:06 schreef schatje het volgende:
Tuurlijk Nadia. Een stewardess die denkt dat Isla Margarita onder Sri Lanka ligt.
Ik ben zelfs geswitched naar Brian en Amandaquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:07 schreef Nomrc2 het volgende:
huub en lieke zijn beide fokking irritant
op dit moment luister ik liever naar nad
hoe's het mogelijk ?
Ik weet het nog steeds niet, hoor er meerdere verhalen over. Maar ik blijf het leuk vinden om te denken dat het echt isquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Niet dan? Oh nee, ik ben geen stewardess
dat gaat wel heel verquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ben zelfs geswitched naar Brian en Amanda
Ik moest ook lachen. Wel genant zeg.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet, hoor er meerdere verhalen over. Maar ik blijf het leuk vinden om te denken dat het echt is
Wat dat betreft zou het goed zijn als Nadia nog even zou blijven. Die vriendschap met Amanda is een bom onder de relatie.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:13 schreef Kaleddis het volgende:
Brian zit zich weer dood te ergeren aan Amanda en komt er ook achter dat Nadia weer van alles aan het verdraaien is.
Die wordt zo para ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |