quote:
Als ie hulp nodig heeft moet ie me ff PMen en dan ben ik er in 5 min.. Servers staan hier om de hoek :-)quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gofferdomme, dan zit iteejer daar ook. Het hele weekend een traag Fok!. Of zou Breuls het in zijn eentje kunnen klaren
Ja, die met die lange nagels.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:47 schreef Marietje_34 het volgende:
Maar naat vindt dus iemand van achter leuk? Net met dat telefoontje?
ik weet nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Maar gelukkig komt Jensen.....! (toch?)
Amanda heeft achter ook een scharrel hoorde ik N&A laatste zeggen. Naad was terug gekomen en had Amans scharrel gezien..quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:47 schreef Marietje_34 het volgende:
Maar naat vindt dus iemand van achter leuk? Net met dat telefoontje?
Daar kom je nu pas meequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie hulp nodig heeft moet ie me ff PMen en dan ben ik er in 5 min.. Servers staan hier om de hoek :-)
dat zou wel heel grappig zijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Amanda heeft achter ook een scharrel hoorde ik N&A laatste zeggen. Naad was terug gekomen en had Amans scharrel gezien..
NU ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:50 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda ziet er nu uit als een verlepte hoer
Nu?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:50 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda ziet er nu uit als een verlepte hoer
Ik heb geen sleutel of toegang daar, dus zal ik toch teostemming moeten hebben en alle wachtwoorden natuurlijk :-)quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar kom je nu pas mee. Bel op , spring erin. maak Fok sneller je kan het.
Zou hij gekeken hebben?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Was even aan het zappen en zag een boze Deninis schelden tegen Naad. Stukje nostalgie
Oops reply ipv edit :-(quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen sleutel of toegang daar, dus zal ik toch toestemming moeten hebben en alle wachtwoorden natuurlijk :-)
Amanda ziet er vandaag nog meer uit als een verlepte hoer dan anders.quote:
Het zijn allebei kuthoeren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:50 schreef Varen het volgende:
Nadia belt naar achter. tegen Amanda: Hij is er weer, ik hoorde het aan zijn stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |