welke celeron heb je precies zitten (snelheid zegt op zich niet zoveel, der zijn zodanig veel celeron's geweest dat het moeilijk op te maken is daaraan of die 64bit ondersteunt).quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:13 schreef wastafel het volgende:
[..]
weet ik niet maar 32 bit xp kan tot ongeveer 3,5G dus vista 64 bit zou dat wel moeten halen of mijn celeron dat wil is een tweede. Weet iemand een goede en betrouwbare webshop om al dat spul te kopen?
gedaan en er staat MMX, SSE, SSE2, SSE3, EM64T wat houd dat nu in?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:26 schreef Athmozz het volgende:
[..]
welke celeron heb je precies zitten (snelheid zegt op zich niet zoveel, der zijn zodanig veel celeron's geweest dat het moeilijk op te maken is daaraan of die 64bit ondersteunt).
draai anders ff cpu-z (hier te downloaden http://www.cpuid.com/cpuz.php ). Dat er na het dubbelklikken niet direct een venstertje verschijnt is normaal, niet blijven dubbelklikken dus. Kijk daar in het 1ste blad onder instructions wat je te zien krijgt, als daar x86-64 bij staat dan kan je een 64bit OS installeren.
Blijf je nog ff lastigvallen er zit nu DDR in is het beter dat ik die vervang door DDR2? En ja je zit helemaal goed het is een D celeronquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:15 schreef Athmozz het volgende:
je cpu heeft 64bits ondersteuning, dus je hebt een late celeron die gebaseerd is op de netbursttechnologie, en gezien je klokfrequentie van 2.8 gighz ben ik er vrij zeker van dat het over de Celeron D 336 moet gaan. Schitterend cpu'tje wat betreft overklokken, dus als ik van jouw was zou ik het geheugen vervangen door 2x 1 gig DDR2-800 (als je chipset dat aankan uiteraard) & je cpu ietsjes harder laten lopen.
Als je niet wil beginnen aan overklokken kan je evengoed DDR2-533 geheugen kopen.
(edit: bepaling van het type processor adhv die 64bit is eigenlijk een afleidingsmaneuver omdat ik daarvoor nog niet gezien had dat je nu al op een 64bit os zit)
Gaat niet passen. Hebben een even lang slot en lijken erg op elkaar, maar de inham in het midden zit anders.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:39 schreef wastafel het volgende:
[..]
Blijf je nog ff lastigvallen er zit nu DDR in is het beter dat ik die vervang door DDR2? En ja je zit helemaal goed het is een D celeron.
ik dacht dat het al eentje was met DDR2 in, als er nog DDR1 in zit gewoon terug XP op zetten & naar vista switchen eens je een systeem hebt dat er sterk genoeg voor is, wat je nu hebt ga je teveel kosten aan moeten doen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:39 schreef wastafel het volgende:
[..]
Blijf je nog ff lastigvallen er zit nu DDR in is het beter dat ik die vervang door DDR2? En ja je zit helemaal goed het is een D celeron.
de ondersteunde instructiesets in je CPUquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:57 schreef wastafel het volgende:
[..]
gedaan en er staat MMX, SSE, SSE2, SSE3, EM64T wat houd dat nu in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |