quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:19 schreef Lobasca het volgende:
of je moet wanhopig zijn..
Nix buuf, billetjes zijn hartstikke gaaf.........quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
wat is er mis met billetjes of lenzen?!
Ik soms ook niet, maar ben vergevingsgezind....quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:20 schreef Lobasca het volgende:
btw..Jappie vindt mij als user niet te pruimen!
Hee Jappie!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:18 schreef Jappie het volgende:
Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrn ...Carroooooooooooooooooooooooooo![]()
Wel kut van het missen van die fipo trouwens
Lol...ik wist hetquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:20 schreef Lobasca het volgende:
btw..Jappie vindt mij als user niet te pruimen!
Op zijn minst iets met je ogen..quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
wat is er mis met brilletjes of lenzen?!
Jappert!!! Jij leeft ook nog!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:18 schreef Jappie het volgende:
Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrn ...Carroooooooooooooooooooooooooo![]()
Rellen dus!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tief op met dat huggen, dat geslijm.....
Wederzijds, maar jij en ik hebben fatsoen..quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik soms ook niet, maar ben vergevingsgezind....
Heul niet!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:23 schreef karn het volgende:
[..]
Jappert!!! Jij leeft ook nog!![]()
Volgens mii is Caro al weg
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wederzijds, maar jij en ik hebben fatsoen..
En kennen elkaar al iets langer dan vandaag.
Neh Caro is 5 posts above jequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:23 schreef karn het volgende:
[..]
Jappert!!! Jij leeft ook nog!![]()
Volgens mii is Caro al weg
nou...rellen is wel leuk op de vrijdagavond, als we eerst de grouphug doen is de angel meteen uit de avond, zou zonde zijnquote:
Je mag me niet vanwege mijn post als user..is het heel veel moeite voor je om het te onderbouwen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh Caro is 5 posts above je![]()
En yep..still alive...alleen die 2 uberjankerts van dit subforumsluiten me steeds uit van de leuke feestjes..ze willn waarschijnlijk niet meer dat ik je zie.
Hey, kun je niet even wachten? Het is te vroeg voor popcorn, heb net mijn eten op....quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je mag me niet vanwege mijn post als user..is het heel veel moeite voor je om het te onderbouwen?
Sommige willen nu eenmaal als speciaal ontvangen worden..quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
nou...rellen is wel leuk op de vrijdagavond, als we eerst de grouphug doen is de angel meteen uit de avond, zou zonde zijn ~O>
You were so welcome.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:25 schreef Jappie het volgende:
En yep..still alive...alleen die 2 uberjankerts van dit subforumsluiten me steeds uit van de leuke feestjes..ze willn waarschijnlijk niet meer dat ik je zie.
Kappuh nou.......dit werkt alleen op mijn lachspierenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je mag me niet vanwege mijn post als user..is het heel veel moeite voor je om het te onderbouwen?
Jappie on the mullet gecalled moet dat natuurlijk zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Jappie on the matje gecalled.
Waarom niet on-topic zeggen wat je of-topic mede te delen hebt, na een fatsoenlijke vraag?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey, kun je niet even wachten? Het is te vroeg voor popcorn, heb net mijn eten op....
En b.t.w. zo'n dicussie leidt immers toch tot niets.....
Het begint wel op te vallen dat je om de beurt elke user afgaat met deze vragenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom niet on-topic zeggen wat je of-topic mkede te delen hebt, na een fatsoenlijke vraag?Die schijnheiligheid hier
Dat is kul, ik vertel ook niet alles hier en jij al zeker niet. Zojuist had je nog even een priveetje met Blurker toch? Come on, dit is geen platform waar je ter verantwoording geroepen kunt worden. Er is gewoon wat er is.....take it or leave it.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom niet on-topic zeggen wat je of-topic mkede te delen hebt, na een fatsoenlijke vraag?Die schijnheiligheid hier >:O
Ik hoop het voor je.. we kennen elkaar niet eens..quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kappuh nou.......dit werkt alleen op mijn lachspieren....weet jij veel...misschien gaat het wel over ....ooit
Coooooolquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:34 schreef CarOnline het volgende:
Jap, de volgende keer is bij mij of die keer daarop of daarop en je bent van haaaarte welkom![]()
![]()
Weet alleen niet of de rest ook wil komen, tis zó ver weg he.
Maar die ene jankert iig wel geloof ik
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:25 schreef APK het volgende:
karn, heb je nog een nieuwe avatar nodig?
Dat is de conclusie die jij trekt.. ik speel met liefde de rol van PM-hoer...en jij bent een gewillig slachtofferquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is kul, ik vertel ook niet alles hier en jij al zeker niet. Zojuist had je nog even een priveetje met Blurker toch? Come on, dit is geen platform waar je ter verantwoording geroepen kunt worden. Er is gewoon wat er is.....take it or leave it.
Oi, leave my bitch alone.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Het begint wel op te vallen dat je om de beurt elke user afgaat met deze vragen
Zeg, bindt eens in jij, met die stoere praatjesquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind Jappie wel erg ok.....Maar ok, dat vind ik iedereen die tegen die wijven hier is....
Slijmgup.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok ok, ik wil wel een lans breken voor Lobasca, ik denk dat ik mijn agenda verkeerd heb ingevuld en ik weet ondertussen wat hormonen met haar doen. Het is dramatisch......het huis al vier keer van boven tot onder geboend, de stoep twee keer, zelfs die van de buren......
Ze kan er ook niet al teveel aan doen.....Even een paar dagen geduld en het is weer over....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |