threesome dan maar ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
Volgens mij heb je wat uit te leggen Lynda
mits het positieve aandacht is hequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Alle vrouwen houden toch van aandacht?
Da's toch best positief?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mits het positieve aandacht is he >:)
Pas op he anders morgen geenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
Volgens mij heb je wat uit te leggen Lynda
quote:
Weetje ik vindt het prima. Ga je gang. Uitslag klopt toch al voor geen meterquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
uh .... mensen, ik ben even op msn wat goed maken denk ik!quote:
Ga je zelf ook nog stemmen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Weetje ik vindt het prima. Ga je gang. Uitslag klopt toch al voor geen meter![]()
. Merendeel hier is mannelijk dus ik gooi het gewoon een beetje op jullie fantasie
Aandacht is leuk maar niet te veel natuurlijk
mja dat lijkt me wel wat jaquote:
man ik heb nog niet eens gestemdquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo zie je maar wat het merendeel denkt
zoek jij nou eerst maar een plaatjequote:
maybequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
omdat dat wel pastquote:
De OP begint er steeds beter uit te zien zo trouwens!quote:
Vanavond kan ook al niet, maar morgen komt alles goed hoorquote:
Truequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De OP begint er steeds beter uit te zien zo trouwens!
Waar is die kamer dan? Dan komen wij ook met z'n allenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond kan ook al niet, maar morgen komt alles goed hoor![]()
kan je de video niet op youtube zetten ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond kan ook al niet, maar morgen komt alles goed hoor![]()
inderdaad, lijkt me een plan! alleen die poll ...quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
True
Misschien handig om even een txtfile daarvan te maken en uploaden naar Fok! wiki ofzo...?
Ga jij eens ff lekker je eigen vriendin lastig vallenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waar is die kamer dan? Dan komen wij ook met z'n allen
hey ik zou toch meedoen ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
inderdaad, lijkt me een plan! alleen die poll ...
we gooien niet alles online hoor, er is ook genoeg buiten fok! om hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je de video niet op youtube zetten ?
Die kan meegenomen wordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:
daar zie ik je nog voor aan ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waar is die kamer dan? Dan komen wij ook met z'n allen
Ben al de hele dag lief tegen je, en dat blijft zo hoorquote:
Poll hoeft niet iedere keer. 1 keer is genoegquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben al de hele dag lief tegen je, en dat blijft zo hoor
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, voortaan als Droxz iets zegt wat je niet bevalt reageer je met "Huur een kamer"
4cmB, lijkt me niet zo een goed planquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, voortaan als Droxz iets zegt wat je niet bevalt reageer je met "Huur een kamer"
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben al de hele dag lief tegen je, en dat blijft zo hoor
* WhiteLightning schenkt even wat bijquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
4cmB, lijkt me niet zo een goed plan![]()
zo veel slijm ik nou ook weer niet hoor, ben gewoon vrolijk!
Genoeg andere leuke dame's hier toch?quote:
Da's trouwens best een verschil, Droxz op z'n werk en Droxz búiten z'n werkquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
4cmB, lijkt me niet zo een goed plan![]()
zo veel slijm ik nou ook weer niet hoor, ben gewoon vrolijk!
Nog een bakje thee dan maar?quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |