hahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:09 schreef DavyE het volgende:
[..]
weet ik niet ik heb me toen ik vervelende bij Fok aangemeld maar nooit om een plaatje gedacht
baluwpoppetje verrek valt me nu pas op![]()
![]()
![]()
nee ik in de top10quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb ik al 3 keer ofzo meer dan 100 posts gehad?
Je gaat bekend maken met wie jij sjans hebt?quote:
Je speelt vals! (of er ging iets mis natuurlijk)quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Poll: Wie o wie is de geheime aanbidder van diertjuh...Zij zelf! Bellerophon DavyE Dynalesque Dr.Droxz Friday12 Lynda Sm0keZ WhiteLightning Je moeder!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nee kijk paar posts naar bovenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je gaat bekend maken met wie jij sjans hebt?
maar ik ga een plaatje zoekenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hahaHad het poosje terug ookal gezien. Maar vergat steeds te vragen
hahaha hier maak je me toch even mee aan het lachenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je gaat bekend maken met wie jij sjans hebt?
Morgen ben ik vrij schatquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Lynda? klote van vanavond trouwens ...
gelukkig werd die nog net optijd gequote door Droxz anders had ik niet geweren dat jij een poll over mij gemaakt hadquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:15 schreef lynda het volgende:
Friday doe wel ff de plaatjes naast elkaar oid lieve schatIs mooier
En het ergste is, het werkt nog steeds nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
gelukkig werd die nog net optijd gequote door Droxz anders had ik niet geweren dat jij een poll over mij gemaakt had. En het werkt ook nie
:d
bij mij ook niet neequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En het ergste is, het werkt nog steeds niet
Kutsysteem
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En het ergste is, het werkt nog steeds niet
Kutsysteem
Dat dan weer wel, maar maar had me er op verheugdquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Morgen ben ik vrij schatHalen we wel in
Draai alleen mij en Lynda maar niet om kwa plaatjequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:22 schreef Friday12 het volgende:
plaatjes zo goed lynda?
*sjucht*quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar maar had me er op verheugd
zal ik hem aanmaken voor in de OP of pm me de jouwe zonder tagsquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
http://www.gfxpoll.nl/
doet het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |