* lynda geeft diertjuh een heleeeeeeee dikke knuffel!quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:38 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Alleen maar gezeur thuis en ik ben het zat. Ik krijg alleen maar gedonder over me heen. Nu bijvoorbeeld onze printer doet raar..ligt waarschijnlijk aan de server die op de zolder staat. Had mn vader zo de stekkers eruit getrokken en daar gaf ik commentaar op. Gaat die ineens op mij zitten bekken dat de uren aan het klooien om die printer te maken. Toen zei ik van dat ik die printer toch nooit gebruik..en dat ik op hem ging bekken ofzo. Terwijl mn broer degene is die altijd zit te zeiken over die kloten printer. bah![]()
ieder keer weer hetzelfde..
Neeee ik wil je niet vergiftigen, je moet niet zo specifiek naar iets sterks vragen!quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
schoonmaak middel![]()
* Friday12 bedankt droxz
iedereen wil me vergif geven:(
die smiley werkt hier niet schatquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
dit is wel een nieuwe record trouwens hier, van 07:00 tot nu al! lachen
zeg ik ben onschuldigquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:22 schreef lynda het volgende:
NIET! WL moet eens stoppen met elke keer wisselen! Ene keer heeft hij Orly en de andere keer die uit dat spelletje
Denk dat we met z'n allen wel hoog staan in de top20 vandaagquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
remember dat ik geen bier lusquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neeee ik wil je niet vergiftigen, je moet niet zo specifiek naar iets sterks vragen!
* Sm0keZ zet dan maar een biertje voor Friday12 neer
dankjewelquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:41 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda geeft diertjuh een heleeeeeeee dikke knuffel!
ik heb al 150 posts dus ik haal het zekerquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Denk dat we met z'n allen wel hoog staan in de top20 vandaag
Het was goed bedoeld in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
[..]
remember dat ik geen bier lus![]()
maar toch bedankt
i knowquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het was goed bedoeld in ieder geval
alles op 1 keer is helemaal kloten en vooral als je ook nog beetje moe bent enzo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ken het gevoel van een kut dag hoor,
net ook even moeten bellen om er het 1 en ander uit te gooien ... tranen hier en daar .. maar gaat nu beter,
vandaar dat ik nu wel een borreltje lust
Ook relaxed op z'n tijdquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
dankjewel![]()
serieus er staat bij mij al de hele avond 1 of andere hardcore radio aan
schoonheid, ik zal wel wat missen .. maar ik heb geen smile gepost?quote:
Wijntje dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
[..]
remember dat ik geen bier lus![]()
maar toch bedankt
* Sm0keZ geeft diertjuh een biertjuhquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
alles op 1 keer is helemaal kloten en vooral als je ook nog beetje moe bent enzo.
Ik lust wel een biertje..maar hebben niet in huis.
Ik zat ook al te zoekenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
schoonheid, ik zal wel wat missen .. maar ik heb geen smile gepost?
het is me te eentonigquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ook relaxed op z'n tijd
Ik zit nu naar Beatallica te luisteren... Een of ander coverbandje uit Amerika die nieuwe nummers schrijft aan de hand van nummers van Metallica en the Beatles... Schitterend, maakt niet uit hoe je je voelt, als je dat hebt geluisterd ben je weer vrolijk
das msn hehquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
schoonheid, ik zal wel wat missen .. maar ik heb geen smile gepost?
vrouwenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:46 schreef lynda het volgende:
Trouwens Droxz ik ga je vannacht wel missen
Ik heb vannacht gewoon met een zomer dekbed, een winter dekbed, en twee fleece dekens geslapen.. had het na een uur liggen bibberen nog koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |