abonnement Unibet Coolblue
pi_54951614


Vorig topic: Porcupine Tree
quote:
De Engelse progressieve rockband Porcupine Tree komt in december voor een eenmalig concert naar Amsterdam. Op woensdag 5 december is de Heineken Music Hall het toneel voor het altijd innovatieve Porcupine Tree en special guest Anathema. De voorverkoop voor het concert van Porcupine Tree begint aanstaande zaterdag 25 augustus.

Porcupine Tree is in 1992 opgericht als creatieve uitlaatklep voor frontman Steve Wilson, bekend door zijn producties voor onder andere Opeth, No-Man en Blackfield. De muziek van Porcupine Tree laat zich door voortdurende ontwikkelingen moeilijk categoriseren, maar varieert van psychedelische trip-hop tot progressieve metal. De enige constante factor van Porcupine Tree is de continue ontwikkeling van de band en de manier waarop de vier bandleden hun trouwe fanbase bij elke release en show weer weten te verrassen.

Op 16 april 2007 is het meest recente meesterwerk Fear of A Blank Planet uitgekomen. De plaat is het meest ambitieuze en samenhangende exemplaar tot nu toe en kwam binnen op nummer 13 in de Album Top 100 Charts. Op 26 (Effenaar) en 28 juni jl. (Melkweg) heeft Porcupine Tree het Nederlandse publiek al kennis laten maken met Fear of A Blank Planet en op 5 december komt de band terug voor een concert in de Heineken Music Hall. De Engelse unieke doommetalformatie Anathema verzorgt voorafgaand aan de show van Porcupine Tree een optreden als special guest.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54951996
Ik kan niet wachten!!!
Batai!
pi_54952086
Dit wordt het beste Sinterklaas-cadeau ooit!
.
pi_54987107
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 18:58 schreef Tackleberry het volgende:
Dit wordt het beste Sinterklaas-cadeau ooit!
I second that! Zowel voor mij als voor mijn vader!
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
pi_55003055
TVP .
pi_55019993
Alleen een beetje jammer dat er een verkeersinfarct zal zijn aankomende woensdag...
quote:
Met Sint in de file
Wie denkt woensdag 5 december eerder thuis te zijn door een of twee uurtjes vrij te nemen, komt waarschijnlijk bedrogen uit. Dit voorbeeld wordt meestal door velen gevolgd en levert daardoor per saldo een vroege en erg drukke avondspits op. Tijdens de Sinterklaas avondspits van 2006 stond er ruim 500 kilometer file.
Vooral bij Amsterdam en Rotterdam stond het op veel plaatsen al vroeg muurvast. Veel mensen konden daardoor hun pakjes pas met de nodige vertraging uitpakken.
Wie een onaangename surprise wil voorkomen en op tijd aan het heerlijk avondje wil beginnen kan beter 5 december de hele dag vrij nemen.
Bron: ANWB
.
pi_55020432
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:32 schreef Tackleberry het volgende:
Alleen een beetje jammer dat er een verkeersinfarct zal zijn aankomende woensdag...
[..]

Bron: ANWB
Gewoon met de trein.
Iemand enig idee hoe laat het afgelopen zal zijn?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55020996
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:49 schreef Longmen het volgende:

[..]

Gewoon met de trein.
Mja, dat is niet echt een interessante optie. In verband met werk worden dat dan drie enkeltjes, in totaal 27,50... Dat is nog exclusief de parkeerkosten bij een station.

Nee, dan maar woensdagmiddag/avond in de file staan met de lease auto om na het concert op een zelfgekozen tijdstip door te kunnen tuffen richting huis.
.
pi_55022416
TVP
pi_55029285
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:49 schreef Longmen het volgende:

[..]

Gewoon met de trein.
Iemand enig idee hoe laat het afgelopen zal zijn?
Inderdaad, met de trein.

Ik kreeg deze info van de HMH wat betreffende de speeltijdindeling:

19.45 - 20.30 . . Anathema
21.00 - 23.00 . . Porcupine Tree
pi_55029818
Ik ken Porcupine Tree eigenlijk net pas
Heb geen kaartjes voor het concert, maar afgelopen weken Deadwing en Fear of a blank planet eens een goede luisterperiode gegeven, goede cd's!
pi_55032593
Nog 1 dagje !
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_55041561
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:56 schreef Pietsie1 het volgende:

[..]

Ik kreeg deze info van de HMH wat betreffende de speeltijdindeling:

19.45 - 20.30 . . Anathema
21.00 - 23.00 . . Porcupine Tree
Toch raar dat ze nog steeds het volgende op de site hebben staan:
Datum: 05-12-2007
Aanvang: 20.00 uur
Deuren open: 18.30 uur
.
pi_55042534
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:21 schreef JeroenV het volgende:
Ik ken Porcupine Tree eigenlijk net pas
Heb geen kaartjes voor het concert, maar afgelopen weken Deadwing en Fear of a blank planet eens een goede luisterperiode gegeven, goede cd's!
Ik zou zegge, kom toch maar gewoon. Want het is niet (nog) niet uitverkocht!
pi_55045746
Gaat moeilijk, ik zit in Spanje
pi_55051200
Hopelijk gaat het heel erg meevallen met de files..
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_55051294
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 18:58 schreef Tackleberry het volgende:
Dit wordt het beste Sinterklaas-cadeau ooit!
Dat ja! Straks richting Amsterdam
Oh, and that's a bad miss!
  Moderator woensdag 5 december 2007 @ 14:01:43 #18
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_55056957
* Bosbeetle zal er ook zijn
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_55058649
Godverdorrie ben gisteren in Keulen geweest en dat was me het showtje wel hoor!! Heb nekpijn niet normaal!!

Anathema was echt heeeeeeeeeel vet. Had ze nog nooit live gezien maar wat een strot heeft die zangeres (die er overigens pas op het laatst bij kwam).

Verder moest ik in het begin een beetje los komen bij PT omdat ze vooral het nieuwere werk lieten horen. Pas later kwamen andere nummers van Deadwing. En ze sloten af met Trains en Halo.

Steven was erg in zijn doen. Hij praatte echt veel!!

Oww trouwens, hierna gaan ze een sabbatical inlassen. Jaja je hoort het goed. Steven Wilson en een sabbatical.

Heeeeeeeeel veel plezier vanavond!! Hoop dat het net zo mooi was als wat ik gisteren heb gezien!
pi_55059389
Steven een sabbatical?

Weinig artiesten die het zo verdienen als hij, maar hem kennende betekent dat gewoon dat er in 2009 heeeeeel veel nieuwe muziek van z'n diverse projecten uitkomt.
pi_55059819
Whoehoe, ik ben benieuwd. Ik hoop alleen dat ze een beetje vroeg beginnen, want moet vroeg weg daar en zou balen als ik de laatste nummers zou missen.
pi_55061619
Anathema duurde bij ons van 10 voor 8 tot kwart voor 9 ongeveer. PT begon rond kwart over 9 tot half 12 zoiets.
pi_55070705
lijkt me een gepaste reactie.

En nu slaap.
pi_55070748
Dat was goe-goed.
pi_55070793
voor Porcupine Tree. Wat een avond!
pi_55071146
Was geweldig!

Ik kende Fear of a Blank Planet eigenlijk helemaal nog niet, maar de nummers die ze ervan lieten horen vond ik erg goed. Maar eens kopen dan.
  Moderator donderdag 6 december 2007 @ 08:20:23 #27
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_55071820
leuk concert
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_55072525
Geweldig inderdaad. Anesthetize Dark Matter Halo Alles eigenlijk.
Anathema was ook goed trouwens.
En niets over een sabbatical in Amsterdam...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55075255
Inderdaad, hij had het er zelfs over dat ze hoopten volgend jaar terug te komen met nieuw materiaal!

Geweldig concert trouwens, en wat is de HMH toch een geweldige zaal! (qua geluid, de sfeer is Paradiso toch altijd beter)

Sky Moves Sideways
pi_55076889
Steve die over Sinterklaas en de kinderen die alleen thuis zijn begint was tof .
Zowel Anathema als PT speelden echt zó ontzettend strak. Wat deed het geluid van de HMH ze goed zeg, vooral Anathema ging helemaal los . Jammer dat ze Panic niet hebben gespeeld, maar de rest maakte veel goed.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:25:46 #31
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_55077148
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:00 schreef Ared het volgende:
Inderdaad, hij had het er zelfs over dat ze hoopten volgend jaar terug te komen met nieuw materiaal!

Geweldig concert trouwens, en wat is de HMH toch een geweldige zaal! (qua geluid, de sfeer is Paradiso toch altijd beter)
Concert was absoluut top, echt werelds. Ik ben het echter niet eens met je wat betreft Paradiso; op zich een heel mooie ruimte, maar ze laten er veels te veel mensen binnen. Als je een beetje laat bent (wat in mijn geval standaard is) kan je geen goede plek meer vinden. Dan heb ik zelf toch liever de (verbouwde) Melkweg.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_55077398
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:25 schreef thedeedster het volgende:
Concert was absoluut top, echt werelds. Ik ben het echter niet eens met je wat betreft Paradiso; op zich een heel mooie ruimte, maar ze laten er veels te veel mensen binnen. Als je een beetje laat bent (wat in mijn geval standaard is) kan je geen goede plek meer vinden. Dan heb ik zelf toch liever de (verbouwde) Melkweg.
ohja, ik ben zelf een vroegkomer, lekker op een bankje op één van de balkons zitten met een biertje, en kijken hoe de haringen in de ton beneden op de muziek heen en weer deinen - topsfeer! Zou je eens moeten proberen
pi_55080915
"So, for everyone who was there in Uden in 1994.."

*crowd cheers*

"Well you see, that's just not possible."

pi_55083283
Had ie da gezegd ja?
Zijn er altijd wel een paar van die worsten die doen of ze derbij waren.. muwaha
pi_55083925
Hij had het erover dat Nederland het land was waar PT al het langst kwam, naast Engeland en hoe hun eerste optreden hier in een bar in Uden voor 20 man was. En toen dus wat ik zei in m'n vorige post, was humor
pi_55085888
En dat eerste nummer bij de toegift "never played before" (o.i.d) wat was dat? Dat was goed!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55086175
quote:
Op donderdag 6 december 2007 20:27 schreef Longmen het volgende:
En dat eerste nummer bij de toegift "never played before" (o.i.d) wat was dat? Dat was goed!
the sky moves sideways?
pi_55086295
quote:
Op donderdag 6 december 2007 20:37 schreef tarzan1 het volgende:

[..]

the sky moves sideways?
De versie van 34 minuten? Ja ik herkende delen (ken die cd niet zo heel goed).
Heb de setlist inmiddels:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55086573
Mijn laatste concertbezoek van 2007 is dan ook meteen het beste (ooit) geweest. Natuurlijk hangt er in de HMH minder 'sfeer' dan in een clubzaal, maar qua geluid heb je geen betere locatie.

Ik zat relaxed op de tribune, maar ik had vaak genoeg de neiging om flink mee te bewegen. Ik heb een top-avond gehad!

Nu kunnen we gaan aftellen naar het volgende concert...
.
pi_55086690
En heb alsnog een FOABP shirt
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55087031
quote:
Op donderdag 6 december 2007 20:59 schreef Longmen het volgende:
En heb alsnog een FOABP shirt
Ik was ook van plan om een shirt te kopen, maar 28 euro vind ik toch even iets te gortig...
.
pi_55087541
Ja is duur, maar die ogen... ik moest het hebben
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55087673
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:34 schreef Longmen het volgende:
Ja is duur, maar die ogen... ik moest het hebben
Oh, ik ben geen fan van zwarte shirts, dat helpt ook niet echt...
.
pi_55088692
quote:
Op donderdag 6 december 2007 20:43 schreef Longmen het volgende:

[..] De versie van 34 minuten? Ja ik herkende delen (ken die cd niet zo heel goed).
Heb de setlist inmiddels:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is niet de selist van gisteravond, al lijkt het er op. Even Less en A Smart Kid zijn niet gespeeld. En bijvoorbeeld Half-Light mis ik.

En nee, van The Sky Moves Sideways alleen Phase 1 - waarvan "The Colour of Air" vrijwel werd overgeslagen, "I Find That I'm not There" door Wilson alleen werd gespeeld en "Wire the Drum" en "Spiral Circus" als op het album. Ik vind zelf Phase 2 nog net iets beter, maar dat ze dit weer speelden (voor het eerst sinds Coma Divine 1997?) was al feest genoeg!
pi_55088880
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:12 schreef Ared het volgende:

[..]

dat is niet de selist van gisteravond, al lijkt het er op. Even Less en A Smart Kid zijn niet gespeeld. En bijvoorbeeld Half-Light mis ik.

En nee, van The Sky Moves Sideways alleen Phase 1 - waarvan "The Colour of Air" vrijwel werd overgeslagen, "I Find That I'm not There" door Wilson alleen werd gespeeld en "Wire the Drum" en "Spiral Circus" als op het album. Ik vind zelf Phase 2 nog net iets beter, maar dat ze dit weer speelden (voor het eerst sinds Coma Divine 1997?) was al feest genoeg!
Inderdaad, dit moet m dan zijn:

Fear of a Blank Planet
What Happens Now?
The Sound of Muzak
Waiting (Phase One)
Anesthetize
Open Car
Dark Matter
Blackest Eyes
Cheating the Polygraph
Half-Light
Way Out of Here
Sleep Together

Encore

The Sky Moves Sideways
Trains
Halo
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55090783
Super vet optreden, met een enorm strak spelende Wilson. Stond lekker vooraan, iets links van het midden. Tijdens het wachten hoorde ik achter me Fokker 1 tegen (wsl) fokker 2 zeggen dat hij hier zo veel Fokkers rond zag lopen Geen idee wie het was.
Toppunten voor mij: Anaesthetize en Halo.
Minnetjes (kleintjes): synths stonden te zacht afgesteld, Cheating the Polygraph (vind ik gewoon geen bijzonder goed nummer).

Anathema viel me tegen. De briljante cd A Fine Day to Exit werd volledig genegeerd in de setlist. In plaats daarvan speelden ze een paar nummers van hun nieuwste cd (met als hoogtepunt Natural Disaster en als zwaar dieptepunt die prut voice-overplaat waar ze mee eindigden), en opeens ook nog enkele doom metal platen, waar ze van zeiden dat ze er compleet van waren afgestapt... Echt balen.

Heb een prima avond gehad! PT kon zelfs voor een vriend die voor Anathema kwam de avond redden.
pi_55096515
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:18 schreef Longmen het volgende:

[..]

Inderdaad, dit moet m dan zijn:

Fear of a Blank Planet
What Happens Now?
The Sound of Muzak
Waiting (Phase One)
Anesthetize
Open Car
Dark Matter
Blackest Eyes
Cheating the Polygraph
Half-Light
Way Out of Here
Sleep Together

Encore

The Sky Moves Sideways
Trains
Halo
Ongeveer hetzelfde als in Keulen dus.
Meestal zijn ze per optreden toch wel verschillend qua setlist. Aan de ene kant wel jammer dat het op die manier een beetje voorspelbaar is.. Aan de andere kant natuurlijk ook wel weer leuk.
Ben ik de enigste fokker die in duitsland is geweest trouwens?
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:05:31 #48
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_55096772
Dark Matter én The Sky Moves Sideways.. Wauw, nou heb ik toch spijt dat ik PT een keertje heb overgeslagen.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  zondag 9 december 2007 @ 22:15:09 #49
158997 Corsnor
Heeft geen Snor
pi_55155859
YES YES: Sky moves sideways, Anesthetize, Cheating the polygraph (niemand leek die te kennen?)
NO NO : Waarom alweer trains en blackest eye en sound of muzak met zoveel goede nummer om uit te kiezen? Anathema kon me geen minuut boeien.
pi_55158766
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:28 schreef StupidByNature het volgende:
Super vet optreden, met een enorm strak spelende Wilson. Stond lekker vooraan, iets links van het midden.
Haha daar stond ik ook, misschien heb ik zelfs nog naast je gestaan. Iets rechts van ons stond een lange grote gast duidelijk te, eh, genieten van het optreden
3 meiden, eentje lang rood haar, 2 jongens, eentje sikje, andere lang Stevenhaar, that's me.

Geweldige sensatie in de HMH, "see you next year", aldus Steven.
  maandag 10 december 2007 @ 00:48:01 #51
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_55159978
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:55 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Haha daar stond ik ook, misschien heb ik zelfs nog naast je gestaan. Iets rechts van ons stond een lange grote gast duidelijk te, eh, genieten van het optreden
3 meiden, eentje lang rood haar, 2 jongens, eentje sikje, andere lang Stevenhaar, that's me.

Geweldige sensatie in de HMH, "see you next year", aldus Steven.
Een halve meter voor me stond een enorm lange gast, de langste die ik kon ontdekken. Als dat geen duidelijke plaatsaanduiding is, dan stond je op een iets andere plaats

Had een paarse longsleeve aan.

Maar goed, lekker boeiend. Ik vond het gewoon leuk dat ik iemand over Fok! hoorde praten
pi_55176536
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:15 schreef Corsnor het volgende:
Cheating the polygraph (niemand leek die te kennen?)
Viel me ook al op, begrijp dat niet...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 13 december 2007 @ 11:25:23 #53
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_55239904
Eindelijk het briljantere oudere werk. Eindelijk The Sky moves Sideways en Dark Matter. De volgende keer graag een extra lange set met alleen oude nummers .

Niet dat het nieuwe werk zo slecht is. Maar het oude werk is briljant genoeg om niet vergeten te mogen worden. En de mensen om mij heen die bij elk "niet Fear of a blank planet" nummer begonnen te zuchten dat ze alleen het harde werk willen horen mogen doodvallen ofzo. Die begrijpen het toch niet helemaal .
Het viel mij nu ook op hoe ongelovelijk goed de drummer is. Terecht dat hij door Fripp is uitgenodigd voor King Crimson om te drummen.
Goed concert, goed geluid. Steve is een held. Tot volgend jaar (ik ben de tel kwijt hoeveel keer ik ze nu al gezien heb).
pi_55245276
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:25 schreef Anthraxx het volgende:
Het viel mij nu ook op hoe ongelovelijk goed de drummer is.
Nu al? Hij's ook al uitgeroepen tot drummer van het jaar door een Engels magazine, geheel terecht. Ik vond dat hij op Deadwing niet echt lekker tot z'n recht kwam (op Start of Something Beautiful na), maar op FoaBP hoor je weer wat een geweldige ritmes die gozer kan drummen, vooral Anesthetize natuurlijk.

Trouwens helemaal met je eens over dat ze wel iets meer leven en variëteit in hun setlist zouden mogen brengen. Veel nummers van het album dat je aan het promoten bent snap ik wel, maar nu spelen ze vaak het hele nieuwe album aangevuld met vrijwel altijd dezelfde hits. Door de oude nummers meer te rouleren kun je met maar een paar extra nummers per tournee iedere avond een unieke setlist spelen. Heb je als fan ook meer reden om twee avonden op rij heen te gaan.

Iedere avond minstens één klassieker natuurlijk
- Radioactive Toy
- Sky Moves Sideways
- Voyage 34 (Phase 1)

En iedere tournee een nummer dat niemand verwacht, hoewel in dit geval Sky Moves Sideways wel verrassend was. Maar het lijkt me nog steeds geweldig als ze opeens een keer Nine Cats ofzo gaan spelen!
  donderdag 13 december 2007 @ 15:16:23 #55
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_55245914
Ik zit nog steeds te wachten op Russia on Ice, maar inderdaad, als ze Nine Cats ooit spelen dan zou dat geniaal zijn . Hoewel, hij riep ook al iets over Jupiter Island dat ze dat nooit hebben gespeeld en nooit zullen spelen. Volgens mij hebben ze alleen Radioactive Toy gespeeld van dat album. Ik vond het erg verassend dat ze The Sky moves Skyways gingen spelen. Het was een briljante afsluiting van de show . Ook dat ze Waiting speelde was al erg geslaagd!
Verlanglijstje :
- The sleep of no dreaming
- Piano Lessons
- Russia on Ice
- A Smart Kid
- Tinto Brass
- Even less (en dan de extended version )
- Always Never
- Where we would be
- Fadeaway (maar die hebben ze op de deadwing tour al gespeeld ter promotie van de rerelease van Up the downstair)
- Up the downstair
- Signify
Ik wist het niet van de drummer dat hij al uitgeroepen was tot drummer van het jaar. Het valt inderdaad wel op dat hij goed kan drummen op Foabp, maar ik vond hem deze keer live ook erg goed. Toen drong het ook pas door waarom hij eigenlijk gevraagd was .
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:03:19 #56
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_55293307
ALBUM VAN HET JAAR IN DE AARDSCHOK!!!
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_55330604
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:03 schreef thedeedster het volgende:
ALBUM VAN HET JAAR IN DE AARDSCHOK!!!
En terecht!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55340164
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:03 schreef thedeedster het volgende:
ALBUM VAN HET JAAR IN DE AARDSCHOK!!!
In de Oor stond het tussen de 101 beste albums, maar dat is een dikke vette DUH uiteraard...
.
pi_56703170
Ze komen op pinkpop lees ik. Niet dat ik daarheen ga, maar is wel leuk natuurlijk.
Misschien meer festivals dit jaar voor PT?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_56707524
Lowlands wellicht. Dan zie ik ze 2 keer!
pi_56709658
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 17:30 schreef super-muffin het volgende:
Lowlands wellicht. Dan zie ik ze 2 keer!
Zou mooi zijn
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_56709958
Ja ik begin nu toch wel te twijfelen over pinkpop... Lowlands sowieso.
Jammer dat ik het de vorige keer gemist heb
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_56711106
Ik heb het geld niet voor Pinkpop!!
Jammer, want ik hoorde dat Alter Bridge, Incubus en Porcupine Tree er dus op eenzelfde dag komen te staan. Verdomme toch xD Da's eigenlijk wel te mooi om te laten zitten.
pi_56969327
Nu in de winkel:
Porcupine Tree - We Lost the Skyline
quote:
Gelukkig geen Arriving Somewhere Pt 2 als live verslag van de 2007 tour, maar something completely different. Een instore in Orlando, op 4 october 2007, aan het begin van de tweede rondreis door de Verenigde Staten ter gelegenheid van Fear Of A Blank Planet.

Steven Wilson op akoestische gitaar, vanaf track 4 vergezeld van John Wesley. Samen brengen ze een dwarsdoorsnede van PT's oeuvre in een geheel gewijzigd arrangement. Met maar liefst vier songs uit de oude doos, het zelden (of zelfs nooit) gespeelde Normal, en natuurlijk de kraker Trains.

De LP versie is de enige die in de winkels zal liggen, terwijl een CD versie alleen beschikbaar komt via de eigen online store van de band

1. The Sky Moves Sideways 4:02
2. Even Less 3:27
3. Stars die 4:33
4. Waiting 3:52
5. Normal 4:52
6. Drown with Me 4:09
7. Lazarus 4:29
8. Trains
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_56972077
"Fuck ende fuck nogmaals!" riep VonHinten als ware hij een hyperactieve puber.

Heel goed gecoached Longmen
quote:
On the 4th October 2007 Porcupine Tree showed up for an in-store performance and signing session at Park Avenue CDs in Orlando, Florida, with 200 fans also in attendance. Although it was originally planned that the full band would play, lack of space dictated that it was only the 2 guitarists / singers Steven Wilson and John Wesley who delivered an impromptu performance, including many songs rarely (if ever) played by the band, making for a very special and intimate show. Fortunately this one-off event was captured by a remote recording facility and the complete 8 song, 33 minute performance is now being released as a mail order only CD, with a digipack sleeve created by photographer Lasse Hoile and designer Carl Glover.


Hier bestellen! (cd-versie)

Dat Normal trouwens niet op FoaBP staat, wat een belachelijk puik nummer
pi_57030771
pi_57089774
Normal is schitterend op We Lost the Skyline
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 24 maart 2008 @ 23:37:37 #68
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_57590498
* Meldt! Is ook fan Luister de nieuwste CD nu 1x live gezien, op Arrow Rock, en dat beviel prima! De hele familie is hier trouwens fan, wat best apart is aangezien we alle 4 een redelijk verschillende smaak hebben
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  dinsdag 25 maart 2008 @ 06:33:47 #69
207042 MzFox
let's go underground...
pi_57592811
Wel godv... Ik zag dit topic en sprong zowat een gat in de lucht omdat ik dacht dat ze dus naar de HMH komen, is 't zo'n oud topic
Ja ik weet dat ze op Pinkpop staan maar daar heb ik nu echt niet genoeg geld voor...
  dinsdag 25 maart 2008 @ 09:11:44 #70
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_57593920
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 06:33 schreef MzFox het volgende:
Wel godv... Ik zag dit topic en sprong zowat een gat in de lucht omdat ik dacht dat ze dus naar de HMH komen, is 't zo'n oud topic
Ja ik weet dat ze op Pinkpop staan maar daar heb ik nu echt niet genoeg geld voor...
Ach, ze komen vast dit jaar nog wel ergens naar een zaaltje.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 09:32:24 #71
207042 MzFox
let's go underground...
pi_57594285
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 09:11 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ach, ze komen vast dit jaar nog wel ergens naar een zaaltje.
Ik hou t in de gaten
  dinsdag 25 maart 2008 @ 09:46:31 #72
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_57594536
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 09:32 schreef MzFox het volgende:

[..]

Ik hou t in de gaten
Vorig jaar stonden ze ook drie keer per jaar ergens. Eerst in de Effenaar en de Melkweg (rond Juni). Daarna in de HMH.
pi_57594561
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 09:46 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Vorig jaar stonden ze ook drie keer per jaar ergens. Eerst in de Effenaar en de Melkweg (rond Juni). Daarna in de HMH.
Cool
ik wil ze nog wel in een zaaltje zien een keer Heb nu een kaartje voor pinkpop gehaald (voor alleen de vrijdag) voornamelijk vanwege PT, omdat ik het zo jammer vond dat ik de vorige keer had gemist
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 25 maart 2008 @ 09:51:16 #74
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_57594610
Die komen heus nog weel een keer extra langs.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 09:52:53 #75
46794 Berkery
Fat bastard
pi_57594630
TT aangepast om meerdere teleurstellingen te voorkomen.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  dinsdag 25 maart 2008 @ 09:53:54 #76
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_57594650
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 09:52 schreef Berkery het volgende:
TT aangepast om meerdere teleurstellingen te voorkomen.
Flauw.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 09:56:40 #77
46794 Berkery
Fat bastard
pi_57594692
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 09:53 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Flauw.
Moet ik er maar 'Op naar Pinkpop' van maken?
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_57594702
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 09:51 schreef Anthraxx het volgende:
Die komen heus nog weel een keer extra langs.
Ik sta vooraan in de rij voor tickets!
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 09:56 schreef Berkery het volgende:

[..]

Moet ik er maar 'Op naar Pinkpop' van maken?
Puik plan.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 25 maart 2008 @ 10:15:10 #79
207042 MzFox
let's go underground...
pi_57594956
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 09:57 schreef crossover het volgende:

[..]

Ik sta vooraan in de rij voor tickets!
[..]
Me too! In een zaaltje lijkt me persoonlijk ook leuker als op een groot festival.
pi_57595027
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 10:15 schreef MzFox het volgende:

[..]

Me too! In een zaaltje lijkt me persoonlijk ook leuker als op een groot festival.
Zeker maar ze staan toch in de tent op pinkpop? Dat lijkt me ook wel wat hebben..
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 25 maart 2008 @ 10:22:13 #81
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_57595086
Ik vond ze op Arrow niet best er uit komen. Je mist de mooie details juist. PT hoort in een zaal, niet op een festival.
pi_57595135
Dat blijft een feit, ja
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 25 maart 2008 @ 10:26:12 #83
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_57595153
Aan de andere kant: Arrow heeft mij wel kennis laten maken met Riverside. Goede muziek!
pi_57595256
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 10:26 schreef Anthraxx het volgende:
Aan de andere kant: Arrow heeft mij wel kennis laten maken met Riverside. Goede muziek!
Ja Second Life Syndrome (de track) is echt stoer
Heeft die band nog wat te maken met PT? Ze hebben onderhand zo veel projectjes lopen...
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 25 maart 2008 @ 10:36:24 #85
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_57595331
Nee, dat staat er toevallig heel erg buiten . Steve Wilson doet veel, maar dat nog net niet.

Voor als je meer Steve Wilson wilt:
- Blackfield (iets meer pop achtig, heel mooi)
- No-Man (de nadruk ligt daar meer op elektronische muziek geloof ik, ook vrij pop-achtig. Niet te vergelijken met PT)
- Incredible Expanding Mindfuck (totaal niet te vergelijken met PT. Gitaar herrie ^ 2).
pi_57595425
Laatst mooi de 2x 180 grams vinyl versie van fear of a blank planet gekocht Geweldige band dit!
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
pi_57595443
Blackfield ken ik Het is mooi, maar vind het wel heeeel erg sentimenteel allemaal
Die andere twee ken ik niet dus dat ga ik eens even onderzoeken..
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 25 maart 2008 @ 10:56:05 #88
207042 MzFox
let's go underground...
pi_57595627
Jaaah Blackfield sentimentele muziek
No-Man vind ik niet zo denderend...
pi_57595794
Ik ga waarschijnlijk alleen op vrijdag naar PP, alleen voor PT. Wil ze wel eens in een festival setting horen.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 14:04:17 #90
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_57599009
ik moet hier toch maar even een tvp plaatsen aangezien ppt mn op een na favorietste band is
pi_57683817
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_57683876
nil_recurring Meer richting de metalkant, erg oke.
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
  zaterdag 29 maart 2008 @ 10:20:54 #93
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_57691821
quote:
. Goed interview.

"Still waking up" .
pi_57714351
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 10:56 schreef MzFox het volgende:
No-Man vind ik niet zo denderend...


Geweldig man
pi_57715055
De jongens timmeren goed aan de weg! Met elke nieuwe CD stijgt de populariteit van the lads.
pi_57992378
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 10:56 schreef MzFox het volgende:
Jaaah Blackfield sentimentele muziek
Miss U
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 28 april 2008 @ 14:53:13 #98
207042 MzFox
let's go underground...
pi_58359762
Dit las ik net op hun site:

In October Porcupine Tree will undertake a short European tour in order to shoot their second live DVD - this will be the final time that the Fear of a Blank Planet tour repertoire will be performed, but there may also be some surprises! The first show to be announced is at the Indigo2 venue in London. This is situated within the same building (formerly the Millenium Dome) as the O2 Arena, and is a wonderful new venue. Tickets will shortly be on sale from ticketmaster.

Leuk, een nieuwe dvd! Hopelijk komen ze ook naar NL
pi_58362293
Vetttttt!!!!
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_58363965
Dat zou geweldig zijn
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 28 april 2008 @ 20:56:48 #101
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_58366890
Yesss!!!!

En ook een live dvd! Hopelijk nemen ze op in NL.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_58373310
Hopen dat deze live dvd niet zo over the top wordt aangepast...
.
pi_58373846
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:16 schreef Tackleberry het volgende:
Hopen dat deze live dvd niet zo over the top wordt aangepast...
Was dat bij de vorige wel dan?
Het zou wel gaaf zijn om er een weekje londen van te maken
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:11:02 #104
207042 MzFox
let's go underground...
pi_58381290
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:16 schreef Tackleberry het volgende:
Hopen dat deze live dvd niet zo over the top wordt aangepast...
Wat bedoel je precies? Die special effects er doorheen ofzo? Ik vind dat juist wel vet

Ik las gisteren trouwens ook ergens dat ze voor Pinkpop een speciale pink edition van Fear Of A Blank Planet uitbrengen... Check

En verder komt dit allemaal nog:

* A double live album in multiple formats in September.
* Filming a new concert DVD in October for 2009 release.
* Steven Wilson's solo album will be released in late 2008.
* Anathema's new album will be produced by SW.
* Richard Barbieri will release a new solo album this year.

Yay!

Ben benieuwd naar Steven Wilsons solo album!

[ Bericht 38% gewijzigd door MzFox op 29-04-2008 15:26:00 ]
pi_58384252
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:11 schreef MzFox het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Die special effects er doorheen ofzo? Ik vind dat juist wel vet

Ik las gisteren trouwens ook ergens dat ze voor Pinkpop een speciale pink edition van Fear Of A Blank Planet uitbrengen... Check

En verder komt dit allemaal nog:

* A double live album in multiple formats in September.
* Filming a new concert DVD in October for 2009 release.
* Steven Wilson's solo album will be released in late 2008.
* Anathema's new album will be produced by SW.
* Richard Barbieri will release a new solo album this year.

Yay!

Ben benieuwd naar Steven Wilsons solo album!
ook nog solo, die gast is zo druk.
En al die verschillende edities van albums, gewoon niet bij te houden
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 29 april 2008 @ 19:12:58 #106
207042 MzFox
let's go underground...
pi_58385951
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:39 schreef Longmen het volgende:

[..]

ook nog solo, die gast is zo druk.
En al die verschillende edities van albums, gewoon niet bij te houden
Inderdaad! En volgens mij heeft ie ook een onuitputtelijke inspiratiebron, hij heeft ondertussen al zó ontzettend veel muziek gemaakt! Ik heb ooit ergens in een interview gelezen dat ie nog honderden liedjes geschreven heeft waar ie verder nog niks mee gedaan heeft...
pi_58925278
Vrijdag is het zover
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58925939
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Ik heb d'r zin in
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_58925944
http://www.roadrunnerrecords.nl/artist/Porcupine+Tree

15 en 16 oktober in 013, Tilburg. Hoor ook dat er een DVD opgenomen zal gaan worden.

  maandag 26 mei 2008 @ 20:25:53 #110
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_58926207
Zijn er al mensen die ook Demians gehoord hebben? Steven Wilson is er lyrisch over. Deze muziek is voor de porcupine tree fans zeker aan te raden. Wel wat softer, meer atmosferisch, maar erruggg goed! Sommige nummers hebben iets van a perfect circle, maar dan wel met een minder karateristieke zang (maar dat is bijna elke zanger naast Maynard James Keenan)

Klassieker in spe! (IMHO)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 26 mei 2008 @ 20:30:19 #111
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_58926313
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:13 schreef Ayreon84 het volgende:
http://www.roadrunnerrecords.nl/artist/Porcupine+Tree

15 en 16 oktober in 013, Tilburg. Hoor ook dat er een DVD opgenomen zal gaan worden.


Fok! Komen ze ook wat dichter bij Mokum???
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_58926519
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:13 schreef Ayreon84 het volgende:
http://www.roadrunnerrecords.nl/artist/Porcupine+Tree

15 en 16 oktober in 013, Tilburg. Hoor ook dat er een DVD opgenomen zal gaan worden.

Tof, wanneer begint de VVK?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_58926623
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:13 schreef Ayreon84 het volgende:
http://www.roadrunnerrecords.nl/artist/Porcupine+Tree

15 en 16 oktober in 013, Tilburg. Hoor ook dat er een DVD opgenomen zal gaan worden.

Bril-fucking-jant......!
.
pi_58926682
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:13 schreef Ayreon84 het volgende:
http://www.roadrunnerrecords.nl/artist/Porcupine+Tree

15 en 16 oktober in 013, Tilburg. Hoor ook dat er een DVD opgenomen zal gaan worden.


Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 28 mei 2008 @ 02:26:40 #115
131278 moemoe
#teampanda
pi_58955354
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:13 schreef Ayreon84 het volgende:
http://www.roadrunnerrecords.nl/artist/Porcupine+Tree

15 en 16 oktober in 013, Tilburg. Hoor ook dat er een DVD opgenomen zal gaan worden.


Jaaaaa!
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:31:26 #116
207042 MzFox
let's go underground...
pi_58976645
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:13 schreef Ayreon84 het volgende:
http://www.roadrunnerrecords.nl/artist/Porcupine+Tree

15 en 16 oktober in 013, Tilburg. Hoor ook dat er een DVD opgenomen zal gaan worden.


Yesss! Lekker dichtbij!
pi_58976741
Lekker ver bedoel je...
Maar als ik iemand mee kan krijgen wil ik wel gaan.
Hoe duur is het?
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:54:02 #118
207042 MzFox
let's go underground...
pi_58977334
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 23:34 schreef JeroenV het volgende:
Hoe duur is het?
Zal wel meevallen denk ik... het staat nog niet op de site van 013 maar zal binnenkort wel komen.
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:25 schreef thedeedster het volgende:
Zijn er al mensen die ook Demians gehoord hebben? Steven Wilson is er lyrisch over. Deze muziek is voor de porcupine tree fans zeker aan te raden. Wel wat softer, meer atmosferisch, maar erruggg goed! Sommige nummers hebben iets van a perfect circle, maar dan wel met een minder karateristieke zang (maar dat is bijna elke zanger naast Maynard James Keenan)

Klassieker in spe! (IMHO)
Nog nooit van gehoord, maar je maakt me wel nieuwsgierig nu, ff downloaden
Ze komen binnenkort in de 013 zag ik net

[ Bericht 56% gewijzigd door MzFox op 28-05-2008 23:59:18 ]
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:56:32 #119
207042 MzFox
let's go underground...
pi_58977405
dubbel
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:57:21 #120
207042 MzFox
let's go underground...
pi_58977424
dubbel nu verkloot ik het echt.. nouja het is al laat...
pi_58978821
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:13 schreef Ayreon84 het volgende:
http://www.roadrunnerrecords.nl/artist/Porcupine+Tree

15 en 16 oktober in 013, Tilburg. Hoor ook dat er een DVD opgenomen zal gaan worden.


Daar ben ik ook zeker weer bij
pi_58980270
Demians klinkt wel ok. Had van mij alleen wel wat steviger gemogen.

Helaas speelt PT maar een uurtje morgen. Zal dus wel geen Anesthetize gespeeld worden.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_59026210
Nou het was geniaal op pinkpop, ik was maar een dag,
Ze speelde gewoon wel Anesthetize op een setlist van een uur, helden
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 09:39:16 #124
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_59027868
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 01:42 schreef Longmen het volgende:
Nou het was geniaal op pinkpop, ik was maar een dag,
Ze speelde gewoon wel Anesthetize op een setlist van een uur, helden
Geweldig!

Ze zullen wel weer een boel zieltjes hebben gewonnen. Op naar de world domination!

Maar wat speelden ze nog meer?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_59027899
Even zo uit mn hoofd:

FOABP
Open car
Halo
Anesthetize
Hatesong ( )
Way out of here
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_59031356
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 09:43 schreef Longmen het volgende:
Even zo uit mn hoofd:

FOABP
Open car
Halo
Anesthetize
Hatesong ( )
Way out of here
Nice FOABP blijft ook een fijne om mee te beginnen.
Oh, and that's a bad miss!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 15:19:36 #128
207042 MzFox
let's go underground...
pi_59031901
14 juni begint de voorverkoop van PT in de 013.
pi_59031944
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:19 schreef MzFox het volgende:
14 juni begint de voorverkoop van PT in de 013.
Thanks
Ik denk dat ik voor allebei de dagen kaarten ga halen
Woon er toch vlakbij
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_59031965
Ik zie dat fanclubleden vanaf 11 juni al kaarten kunnen kopen
Waar kan ik lid worden? http://residentsofablankplanet.com/ (35 dollar dus )

[ Bericht 23% gewijzigd door crossover op 31-05-2008 15:31:56 ]
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  zaterdag 31 mei 2008 @ 17:11:07 #131
207042 MzFox
let's go underground...
pi_59033900
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:22 schreef crossover het volgende:

[..]

Ik denk dat ik voor allebei de dagen kaarten ga halen
Dat wil ik ook ja weet alleen niet of ik m'n vriend zover kan krijgen om 2x mee te gaan..
Hebben ze eigenlijk de 2e keer een andere setlist, of gewoon dezelfde?
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:24 schreef crossover het volgende:
Ik zie dat fanclubleden vanaf 11 juni al kaarten kunnen kopen
Waar kan ik lid worden? http://residentsofablankplanet.com/ (35 dollar dus )
Zo storm zal het toch niet lopen dat die paar dagen wat uitmaken..? Ik kan zelf pas 17 juni kaartjes halen..
  zondag 1 juni 2008 @ 10:41:45 #132
158997 Corsnor
Heeft geen Snor
pi_59044352
Gelukkig speelde ze geen trains/blackest eyes. Die hebben we nu wel gezien. Ik zit @ 013 meer te wachten op ouder spul als nine cats en a smart kid.
  zondag 1 juni 2008 @ 11:23:53 #133
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_59044849
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 17:11 schreef MzFox het volgende:

[..]

Dat wil ik ook ja weet alleen niet of ik m'n vriend zover kan krijgen om 2x mee te gaan..
Hebben ze eigenlijk de 2e keer een andere setlist, of gewoon dezelfde?
[..]

Zo storm zal het toch niet lopen dat die paar dagen wat uitmaken..? Ik kan zelf pas 17 juni kaartjes halen..
Als ze een dvd gaan opnemen, dan kan je met bijna 100% zekerheid stellen dat ze dezelfde set zullen gaan spelen. Zo kunnen ze de beste opnames uitkiezen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_59071037
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 01:42 schreef Longmen het volgende:
Nou het was geniaal op pinkpop, ik was maar een dag,
Ze speelde gewoon wel Anesthetize op een setlist van een uur, helden
Was een van de beste acts op PinkPop, en gewoon heel de tent deed mee, kan niet wachten tot oktober!

Porcupine Tree
☑Golden Earring 20-02 ☑Airbourne 25-03 ☐GMM 25/26/27-06
pi_59071127
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:41 schreef Chinjirusu het volgende:

[..]

Was een van de beste acts op PinkPop, en gewoon heel de tent deed mee, kan niet wachten tot oktober!

Porcupine Tree
Dit vraagt om een TT-change, even de mods hier inlichten..
quote:
Op zondag 1 juni 2008 10:41 schreef Corsnor het volgende:
Gelukkig speelde ze geen trains/blackest eyes. Die hebben we nu wel gezien. Ik zit @ 013 meer te wachten op ouder spul als nine cats en a smart kid.
Ik zag ze voor de eerste keer en hoopte eigenlijk wel op die nummers..
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_59071340
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:41 schreef Chinjirusu het volgende:

[..]

Was een van de beste acts op PinkPop, en gewoon heel de tent deed mee, kan niet wachten tot oktober!

Porcupine Tree
Ben je om n.a.v. PP of kende je ze al?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 2 juni 2008 @ 16:26:58 #137
158997 Corsnor
Heeft geen Snor
pi_59072093
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:45 schreef crossover het volgende:

[..]

Dit vraagt om een TT-change, even de mods hier inlichten..
[..]

Ik zag ze voor de eerste keer en hoopte eigenlijk wel op die nummers..
Als ik naar 013 ga word het mijn 5e keer en geloof me, dan wil je wel eens wat andere nummers uit het gigantische repertoire.
pi_59072235
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:56 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ben je om n.a.v. PP of kende je ze al?
kende ze al, wou naar amsterdam gaan, maar had geen vervoer terug omdat die stomme treinen zolaat niet meer rijden

en stond hier dus al een uur van tevoren vooraan
☑Golden Earring 20-02 ☑Airbourne 25-03 ☐GMM 25/26/27-06
pi_59096657
mooi de TT is aangepast
☑Golden Earring 20-02 ☑Airbourne 25-03 ☐GMM 25/26/27-06
pi_59104564
PT op Pp was té awesome. Die polyritmes van Gavin <3
pi_59108955
quote:
eindelijk iemand met beeldmateriaal en het is ook nog eens redelijke kwaliteit ook
☑Golden Earring 20-02 ☑Airbourne 25-03 ☐GMM 25/26/27-06
pi_59132590
Hier nog even de complete setlist van PP:

FoaBP
The Sound of Muzak
Anesthetize
Open Car
Hatesong
Way Out of Here
Halo
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:41:47 #144
207042 MzFox
let's go underground...
pi_59155550
Het staat nu ook op de site van PT:

PT will play 2 shows at 013, Tilburg, the Netherlands, on 15th and 16th October. The short run of European shows (sorry no US shows this time) during October is in order to shoot a DVD based on the Fear of a Blank Planet album cycle, and the main body of the filming will take place at Tilburg, where the band will play as much different material as possible during the course of the 2 nights. So please come along and help us to make the atmosphere very special and get yourself in the film! Tickets are on sale from the 7th June from www.013web.nl.

Niet 2 dezelfde setlists dus, interesting.. dan ga ik zeker beide avonden!
Ooh trouwens, hier staat dat de vvk op 7 juni begint, en op de site van 013 staat 14 juni, wat is t nou..?
pi_59162743
waarom nou weer in tilburg
eigenlijk wil ik allebei de avonden wel
WIE HEEFT GELD TE VEEL EN WIL HET KWIJT? pm me.
waarover men niet spreken kan, daarover moet men zwijgen.
pi_59168749
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 21:41 schreef MzFox het volgende:
Niet 2 dezelfde setlists dus, interesting.. dan ga ik zeker beide avonden!
nu word het wel heel verleidelijk om 2 dagen te gaan
☑Golden Earring 20-02 ☑Airbourne 25-03 ☐GMM 25/26/27-06
pi_59176752
Hopelijk komen ze ook nog eens naar België. Heb ze vorig jaar gezien in Juni, en jammer genoeg moeten missen in November. Fingers crossed
pi_59177645
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:18 schreef Chinjirusu het volgende:

[..]

nu word het wel heel verleidelijk om 2 dagen te gaan
Ik heb het 'geluk' dat ik op de andere datum al iets anders heb gepland, anders was de verleiding voor mij ook heel groot om beide dagen te gaan
.
pi_59177776
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:20 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Ik heb het 'geluk' dat ik op de andere datum al iets anders heb gepland, anders was de verleiding voor mij ook heel groot om beide dagen te gaan
Ik ga gewoon allebei de dagen, punt
Hopelijk zijn die kaarten niet te snel uitverkocht, daar ben ik altijd een beetje panisch voor
'Expand my brain, learning juice!'
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:57:36 #150
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_59186378
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:26 schreef crossover het volgende:
Hopelijk zijn die kaarten niet te snel uitverkocht, daar ben ik altijd een beetje panisch voor
Ik weet eigenlijk niet hoe groot 013 is?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')