Nee, er wordt op zijn uitspraken gespeeld. Geert Wilders, die speelt op mensen.quote:Op zondag 2 december 2007 09:59 schreef damian5700 het volgende:
Wat is er precies zo moeilijk Geert Wilders te counteren met maatregelen op beleid? Zodra de problemen die hij aankaart worden aangepakt neemt het hem de wind uit de zeilen.
In plaats daarvan moet het weer op de man gespeeld worden. Onnodig en ultra dom.
He joh, doe eens alsof je een werkend stel hersenen hebt.quote:Op zondag 2 december 2007 10:58 schreef kingmob het volgende:
Dus GL heeft besloten Wilders aan nog meer kiezers te helpen
Merkwaardige actie. Als het team hierachter nu verbaasd is mogen ze op staande voet ontslagen worden
Dit is hooguit de halve waarheid.quote:Op zondag 2 december 2007 10:58 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Nee, er wordt op zijn uitspraken gespeeld. Geert Wilders, die speelt op mensen.
Ach man, ga toch koken.quote:Op zondag 2 december 2007 11:11 schreef damian5700 het volgende:
Dit acht ik puur op de man spelen. Ageren tegen moslims en de Islam is dat niet, vind ik.
Voor mij als lid van Groen Links is dit wellicht een reden om tijdelijk naar D66 over te stappen. Ik ben echter ook wel zo eerlijk, dat dit bij de stembusgang niet een doorslaggevende reden wordt om wel of niet op groen links te stemmen. Het vreselijk politiek correcte toontje waarbij wij de good guys zijn en Wilders de bad guy levert bij mij echter wel tijdelijk kokhalsneigingen op.quote:Op zondag 2 december 2007 11:06 schreef gronk het volgende:
[..]
He joh, doe eens alsof je een werkend stel hersenen hebt.
GL hanteer een strategie die Hillary Clinton ook gebruikt in de USA. GL accepteert dat ze tegenpool is van wilders, gaat de confrontatie aan, en creert een wij/zij sfeertje scheppen door zich af te zetten tegen wilders. Denk je dat er wilders-aanhangers op 'halsekut' gaan stemmen?Denk je dat GL zo stemmen verliest onder haar eigenleden? Nauwelijks; ook groenlinksers zijn wel in voor een wilders-bash-sessie. Wat kun je winnen: mensen die een hekel hebben aan wilders, maar zich nooit verdiept hadden in groenlinks.
Daarnaast, voor de wat 'beschaafdere' groenlinksers is die site gewoon een bevestiging van hun hun eigen vooroordelen: dat wildersfans ontzettende paupers zijn. En die paupers werken daar nog zelf aan mee ook!
Het getuigt van moed. Doekle is een integer mens met het hart op de goede plek.quote:
Moet ie wel voor uitkijken dat het niet hetzelfde effect geeft als in 2001 met Fortuynquote:Hij heeft wel een punt, maar demonisering werkt enkel contraproductief. Waarom stoot men zich in het Haagse nou telkens weer aan dezelfde steen?![]()
[..]
Ja, dag. Nog even en je verwijt het Groenlinks als hem iets gebeurt.quote:Op zondag 2 december 2007 10:10 schreef damian5700 het volgende:
Het is niet geheel onwaarschijnlijk, dat activisten die nu al tegen het randje aanzitten van geweldsuitoefening door dit soort acties over het randje worden geholpen.
Natuurlijk. D'r staat al een moordoproep.quote:Op zondag 2 december 2007 16:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, dag. Nog even en je verwijt het Groenlinks als hem iets gebeurt.
Yep, ze moeten zijn standpunten bestrijden, niet zeggen dat Wilders het kwaad is. Dan ontspoort de discussie weer.quote:Op zondag 2 december 2007 16:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het getuigt van moed. Doekle is een integer mens met het hart op de goede plek.
[..]
Moet ie wel voor uitkijken dat het niet hetzelfde effect geeft als in 2001 met Fortuyn
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 2 december 2007 17:50 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Yep, ze moeten zijn standpunten niet bestrijden, niet zeggen dat Wilders het kwaad is. Dan ontspoort de discussie weer.
Stem dan gewoon niet.quote:Op zondag 2 december 2007 18:44 schreef MrBadGuy het volgende:
De politiek wordt triester en triester. Nog even en ik breng een proteststem op de SGP uit
Neehoor zeker niet extremistische groeperingen zijn over het algemeen niet zo heel lang invloedrijk. Over 5 jaar heeft iedereen een hekel aan de Polen of Bulgaren en staat Wilders weer buitenspel met z'n gehuil over moslimsquote:Op zondag 2 december 2007 00:05 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
politiek gevoel ontbeert jou compleet nietwaar
Welnee.....quote:Op zondag 2 december 2007 22:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neehoor zeker niet extremistische groeperingen zijn over het algemeen niet zo heel lang invloedrijk. Over 5 jaar heeft iedereen een hekel aan de Polen of Bulgaren en staat Wilders weer buitenspel met z'n gehuil over moslims.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |