quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:33 schreef TNA het volgende:
Misschien moeten ze een keer een moderator aanstellen
Denk dat Wilders eerder weer marginaal wordt dan GLquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:55 schreef TubewayDigital het volgende:
jezelf zwak maken, het zit in het dna daar bij GL
Wat een oneindige superlosers zijn het toch, deze partij gaat in de toekomst zo marginaal worden.
politiek gevoel ontbeert jou compleet nietwaarquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk dat Wilders eerder weer marginaal wordt dan GL.
Nee man, om Geertje kun je tenminste nog lachen, dit is gewoon supersneu.quote:Op zondag 2 december 2007 00:07 schreef Croupouque het volgende:
Nu mag Geert Wilders van mij ter plekke doodvallen, natuurlijk onder natuurlijke omstandigheden en op een gewatteerde ondergrond, maar dergelijke onzin ga ook ík niet ondertekenen.
quote:Verzetsbeweging tegen Wilders
AMSTERDAM - Tegenstanders van Geert Wilders verenigen zich en richten een tegenbeweging op onder het motto 'Stop de VerWildering'. Er staat een landelijke demonstratie in Amsterdam gepland.
PVV-voorman Geert Wilders heeft met zijn plannen voor een provocerende film over de islam een tegenbeweging tegen zichzelf in gang gezet. Voorzitter van de HBO-Raad Doekle Terpstra vindt dat het tijd wordt 'het kwaad te stoppen' en heeft toegezegd mee te doen in een anti-Wildersbeweging. Stichting VluchtelingenWerk, verschillende gemeenteraadsleden, hoogleraren, antidiscriminatieorganisatie 'Nederland bekent Kleur' en de stichting Islam en Burgerschap hebben ook al steun toegezegd. Op persoonlijke titel heeft Amnesty Internationaldirecteur Eduard Nazarski eveneens sympathie betuigd.
"Wilders is het kwaad en dat kwaad moet gestopt worden. De koude rillingen lopen me over mijn rug als ik hem hoor praten" , zegt Terpstra. "Het is tijd dat het debat over integratie bij de politiek wordt weggehaald. Laten we niet langer lijdzaam zijn. Het is belangrijk dat ook autochtonen nu opstaan en Wilders een halt toeroepen." Volgens Terpstra is het on-Nederlands wat Wilders aan ideeën verspreidt. " Problemen met allochtonen moeten benoemd worden, maar het is zinloos mensen te schofferen en over de kling te jagen zoals hij doet."
probeer maar eens om met linkse politiek de problemen die rechts aankaart op te lossen... zal moeilijk gaan denk ik.quote:Op zondag 2 december 2007 09:59 schreef damian5700 het volgende:
Zodra de problemen die hij aankaart worden aangepakt neemt het hem de wind uit de zeilen.
Het is niet geheel onwaarschijnlijk, dat activisten die nu al tegen het randje aanzitten van geweldsuitoefening door dit soort acties over het randje worden geholpen.quote:Op zondag 2 december 2007 10:01 schreef Athmozz het volgende:
[..]
probeer maar eens om met linkse politiek de problemen die rechts aankaart op te lossen... zal moeilijk gaan denk ik.
quote:Op zondag 2 december 2007 01:32 schreef TubewayDigital het volgende:
"Volkert van der G moet vrij zodat hij zijn karwei kan afmaken"
dat ben jij zeker Gronk
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 2 december 2007 09:59 schreef damian5700 het volgende:
Wat is er precies zo moeilijk Geert Wilders te counteren met maatregelen op beleid? Zodra de problemen die hij aankaart worden aangepakt neemt het hem de wind uit de zeilen.
In plaats daarvan moet het weer op de man gespeeld worden. Onnodig en ultra dom.
Demonisering?quote:Op zondag 2 december 2007 09:17 schreef Jurgen21 het volgende:
Doekle Terpstra doet ook mee![]()
Hij heeft wel een punt, maar demonisering werkt enkel contraproductief. Waarom stoot men zich in het Haagse nou telkens weer aan dezelfde steen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |