Dat kloptquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:09 schreef Sebasser het volgende:
Is dit het topic 'Post hier een random woord'?
schoppen is beter.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mwah spiegeltje afslaan
wow ja nee e chtg waar? goh zegquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:12 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
pa is aan het zagen buitne.
Maakt allemaal herrie enzoot.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:12 schreef Sebasser het volgende:
golfballen bedrukt
Vanaf ¤ 0.89 per stuk bedrukt in
1 kleur bij 144 stuks, excl.cliché!
www.golfpromotion.nl
Gewoon geheel de auto vullen met golfballen, en dan laten bedrukken met 'Je anus is de volgende'
Jezus wat cool!quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
jezus wat ben jij cool sebasser!
Boh Boh wat heb jij een coole vader, die is vast cooler dan dat ik ben he????????????!quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:13 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
Ja man.
Echt stom is dat.
Met zoeen elektrische zaagapparaatmachine is hij dat aan het doen.
Rooie kaart?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:14 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
Ik ga zo van de kaart.
Ik heb een heldenvader.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Boh Boh wat heb jij een coole vader, die is vast cooler dan dat ik ben he????????????!
Mijn vader is helderder denk ik.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:16 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
Ik heb een heldenvader.
Maar ik weet niet hoe cool of dat jij bent, dus ik kan ook niet zeggen dat hij cooler is dat jij.
Potloodventer verlegen om zijn kleine penisquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
sebasser heb jij een grote plasser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |