Je hebt al een kloon.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:16 schreef Lobasca het volgende:
maar ik ben te dom om er zelf één te kunnen maken!
...en niemand is blij met me als ik snurk......quote:
Oooo nu zie ik wat er onder staatquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...en niemand is blij met me als ik snurk......
APK...geweldig! Ben er hartstikke blij mee! Dikke kus
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oooo nu zie ik wat er onder staat![]()
Nu nog een avatar.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...en niemand is blij met me als ik snurk......
APK...geweldig! Ben er hartstikke blij mee! Dikke kus
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oooo nu zie ik wat er onder staat![]()
Heeft Chantal haar benen en oksels weer eens niet geschoren?quote:
GNAGNA chantal?!quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:27 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft Chantal haar benen en oksels weer eens niet geschoren?
Nee het ging over mijn ex, die kuthoer.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach, jij hebt vast nog wel iets heel schunnigs, passend bij het onderschrift
Ach man kruip op je teckel.quote:
Heet ze Hummie?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:44 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is geen teckel maar een Chihuahua.
Is dat een hond of een klein uitgevallen hobbelpaard...quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:44 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is geen teckel maar een Chihuahua.
oog voor detail Gert, het is een Hummer...quote:
Ik noem jouw ega toch ook niet een varken of een geit.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is dat een hond of een klein uitgevallen hobbelpaard...
Hij mocht willen dat 'ie een eega hadquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik noem jouw ega toch ook niet een varken of een geit.
Genoeg getrouwde mannen die op het Internet net doen of ze vrijgezel zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:09 schreef Lobasca het volgende:
Hij mocht willen dat 'ie een eega had
Vertelquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:11 schreef APK het volgende:
[..]
Genoeg getrouwde mannen die op het Internet net doen of ze vrijgezel zijn.
....én vrouwen..quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:11 schreef APK het volgende:
[..]
Waaromquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij mocht willen dat 'ie een eega had
kweenie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:23 schreef Lobasca het volgende:
Mogen anderen daarvan mee genieten?PimP?
Helemaal juist.......prutsers.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ongestoord fokken is inderdaad een stuk leuker dan dat je constant bang bent dat dat chagrijnige loeder de hele tijd interrumpeert en de volgende dag je posthistory gaat napluizen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
WaaromVolgens mij zit half gehuwd Nederland te chatten en op Fok. Beter geen eega dan zo'n relatie.....
Ik kan alleen voor mijzelf spreken; ik ben niet gehuwd!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WaaromVolgens mij zit half gehuwd Nederland te chatten en op Fok. Beter geen eega dan zo'n relatie.....
Of loopt te mekkeren dat zij ook wil chatten.....met haar internet vriendjes.....Jezus, wat een losers allemaal. En vooral bij elkaar blijven......quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ongestoord fokken is inderdaad een stuk leuker dan dat je constant bang bent dat dat chagrijnige loeder de hele tijd interrumpeert en de volgende dag je posthistory gaat napluizen.
Moet je je niet met een chagerijn huwen!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ongestoord fokken is inderdaad een stuk leuker dan dat je constant bang bent dat dat chagrijnige loeder de hele tijd interrumpeert en de volgende dag je posthistory gaat napluizen.
Het valt mij op, hoe gemakkelijk vrouwen zich letterlijk blootgeven aan een internetcontact...zo triest..quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of loopt te mekkeren dat zij ook wil chatten.....met haar internet vriendjes.....Jezus, wat een losers allemaal. En vooral bij elkaar blijven......
Maakt niet uit, bepaalde vrouwelijke "kwaliteiten" zijn redelijk universeel. Het zijn prachtige wezens, maar absoluut nooit meer 24/7quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet je je niet met een chagerijn huwen!
Mannen net zo goed Lobas. Ik vermoed dat 70 procent van de stellen bij elkaar blijven omdat het wel "gemakkelijk" is en dat geld dan voornamelijk voor de mannetjes. Te laf om het alleen te doen.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het valt mij op, hoe gemakkelijk vrouwen zich letterlijk blootgeven aan een internetcontact...zo triest..
In het begin zijn ze poeslief maar als als ze eenmaal pussy power hebben veranderen ze razendsnel van een fee in een 24/7 ongestelde feeks.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:30 schreef Lobasca het volgende:
Moet je je niet met een chagerijn huwen!
I'm for sure dat er ook genoeg vrouwen zijn die het alleen niet denken te kunnen redden en dus een compromis aangaan..quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mannen net zo goed Lobas. Ik vermoed dat 70 procent van de stellen bij elkaar blijven omdat het wel "gemakkelijk" is en dat geld dan voornamelijk voor de mannetjes. Te laf om het alleen te doen.....
Wil je mij er ff buiten laten?!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:34 schreef APK het volgende:
[..]
In het begin zijn ze poeslief maar als als ze eenmaal pussy power hebben veranderen ze razendsnel van een fee in een 24/7 ongestelde feeks.![]()
[ afbeelding ]
Tame the cunt!
Zichzelf wegcijferen voor de zappende vent die voor de buis hangt.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I'm for sure dat er ook genoeg vrouwen zijn die het alleen niet denken te kunnen redden en dus een compromis aangaan..
Als ze maar niet alleen zijn... ik geniet juist van de stiltequote:Op vrijdag 30 november 2007 17:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zichzelf wegcijferen voor de zappende vent die voor de buis hangt.....
Stilte, ik kan niet zonder...........een eerste levensbehoeftequote:Op vrijdag 30 november 2007 17:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ze maar niet alleen zijn... ik geniet juist van de stilte
Praten mag ook wel...maar dan moet het me wel boeien...quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stilte, ik kan niet zonder...........een eerste levensbehoefte
Hier al een paar uur... hik..quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok....het is weekend.......
Stilte.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:38 schreef Lobasca het volgende:
Als ze maar niet alleen zijn... ik geniet juist van de stilte
Ik ga om 9 uur weg als de drank op is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:43 schreef Lobasca het volgende:
Jou trappen we rond 11 uur de deur uit!
Bij wie?quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga om 9 uur weg als de drank op is.
Vertelquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:46 schreef debuurvrouw het volgende:
ben ik nou de enige happily married hier?
Hoeveel uur zit je op fok per dag....quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:46 schreef debuurvrouw het volgende:
ben ik nou de enige happily married hier?
heel veelquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel uur zit je op fok per dag....
Jij hebt een gezin, dan staat alles bij de meesten sowieso op een laag pitje, 18 jaren lang overleven.....(naar het schijnt)quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heel veel![]()
maar dan is hubby werken...En verders als hij films kijkt. ik vind films stom.
Ieder z'n hobby natuurlijk
![]()
en we vinden elkaar heel lief
Ik neem nog een snuifquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Weeds is tof.
Dit gaat hij nu vast niet doorzetten, daar komt de terugtrekkende beweging.......standaard reflex....quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als jij mij oppervlakkig vind, is this the end of the show..
Vast niet, hij moet zijn coole image bewaken...quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit gaat hij nu vast niet doorzetten, daar komt de terugtrekkende beweging.......standaard reflex....
quote:
Bongo!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:54 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag/avond
Kom ook maar eens na lange tijd kijken hoe het hier is
Ik zou zeggen: "Pleur maar op!", normaal doet APK dit ook. Ik wacht in spanning af......quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vast niet, hij moet zijn coole image bewaken...
Gewoon negeren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit gaat hij nu vast niet doorzetten, daar komt de terugtrekkende beweging.......standaard reflex....
Doug is geniaalquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:57 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
It's a weed wonderland, Nancy. It's like Amsterdam only you don't have to visit the Anne Frank house and pretend to be all sad and shit.
GTST is spannender..quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: : "Pleur maar op!", normaal doet APK dit ook. Ik wacht in spanning af......
Dat is eigenlijk ook best geniaal. Ze komen dan vanzelf wel weer terug. Verdomd, ik denk het bij sommigen echt wel eens, hoe harder ze je van je afschopt, des te halstarriger komen ze terug hijgen.quote:
Alsjeblieft... Laat mij standaard zijn..quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor een standaard simpel meiske is dat absoluut waar......
Dat is pas echt saai......quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alsjeblieft... Laat mij standaard zijn..
Helaas werkt het bij jou nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook best geniaal. Ze komen dan vanzelf wel weer terug. Verdomd, ik denk het bij sommigen echt wel eens, hoe harder ze je van je afschopt, des te halstarriger komen ze terug hijgen.
Ik heb weleens een koe in de wei willen zijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is pas echt saai......
Oeh..teer plekje?!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi dat jij daar dus geen ene fuck van afweet......
Alleen komen ze soms ook terug als je er geen zin meer in hebt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is eigenlijk ook best geniaal. Ze komen dan vanzelf wel weer terug. Verdomd, ik denk het bij sommigen echt wel eens, hoe harder ze je van je afschopt, des te halstarriger komen ze terug hijgen.
C'est très drôlequote:Op vrijdag 30 november 2007 18:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb weleens een koe in de wei willen zijn
Dit gaat niet over mij?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:05 schreef APK het volgende:
[..]
Alleen komen ze soms ook terug als je er geen zin meer in hebt.
Knuffel ze dood, wees "over the top" lief, kunnen velen niet tegen, dan hebben ze namelijk nix meer te mekkeren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:05 schreef APK het volgende:
[..]
Alleen komen ze soms ook terug als je er geen zin meer in hebt.
Une étoile filante!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet zo stoer.. laat de echte NMNS eens zien..ipv deze facade..
Lijkt me toch een behoorlijke handicap, alles van het vrouwelijk geslacht over één kam scheren..quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Knuffel ze dood, wees "over the top" lief, kunnen velen niet tegen, dan hebben ze namelijk nix meer te mekkeren.
En dan gaan ze je posthistory lezen en begint het gezeik weer opnieuw.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Knuffel ze dood, wees "over the top" lief, kunnen velen niet tegen, dan hebben ze namelijk nix meer te mekkeren.
Namen en rugnummers als je een stoere vent bent!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
En dan gaan ze je posthistory lezen en begint het gezeik weer opnieuw.
Lijkt mij toch een behoorlijk handicap, niet goed lezen en selectief in teksten shoppen. Ik schreef "velen"quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lijkt me toch een behoorlijke handicap, alles van het vrouwelijk geslacht over één kam scheren..
What goes around comes around en domme opmerkingen verdragen enkel domme antwoorden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet zo stoer.. laat de echte NMNS eens zien..ipv deze facade..
Mijn ex las mijn emails terwijl ik aan het werk was.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:11 schreef Lobasca het volgende:
Namen en rugnummers als je een stoere vent bent!
14 was Johan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Namen en rugnummers als je een stoere vent bent!
Vertel dan eens over de uitzonderingenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijkt mij toch een behoorlijk handicap, niet goed lezen en selectief in teksten shoppen. Ik schreef "velen"
Schei uit, hou op over die stuk geëmancipeerde emotionele puinhopen......quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
En dan gaan ze je posthistory lezen en begint het gezeik weer opnieuw.
Prima als je een koe bij de horens wilt vatten, maar neem dan een domme koe!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
What goes around comes around en domme opmerkingen verdragen enkel domme antwoorden.
Zodra ik er eentje tegenkom ga ik het je per direct melden.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vertel dan eens over de uitzonderingen
Bestond er in die tijd al e-mail?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:12 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn ex las mijn emails terwijl ik aan het werk was.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zodra ik er eentje tegenkom ga ik het je per direct melden.....
Je recycled mijn grap van pagina 1 van dit topic.quote:
Abba.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:17 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SJhcrNcZKGw
Dat was toch helemaal geen grap ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:17 schreef APK het volgende:
[..]
Je recycled mijn grap van pagina 1 van dit topic.
Dat is waar en dat heb ik eerder toegegeven, op het moment dat jij vertelde dat je er al was......quote:
Sorry, wil je 'um speciaal voor mij herhalen, of ben ik nu te veeleisend?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:17 schreef APK het volgende:
[..]
Je recycled mijn grap van pagina 1 van dit topic.
Ladies, he's in the house!quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ladies, he's in the house!
The man of your dreams.
Had ze een grondige reden gezien een eventuele staat van dienstquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:12 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn ex las mijn emails terwijl ik aan het werk was.
Lees zelf maar, schele.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:19 schreef Lobasca het volgende:
Sorry, wil je 'um speciaal voor mij herhalen, of ben ik nu te veeleisend?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar en dat heb ik eerder toegegeven, op het moment dat jij vertelde dat je er al was......
Ach wat zal ik zeggen...in het echt blijkt ie 100% mee te vallen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ladies, he's in the house!
The man of your dreams.
Bad Evening darling!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:21 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jgqxQmAbTBc&feature=related
Avond!
Als je het feit dat ik nog samenwerkte met mijn ex -terwijl ik die ex voor haar gedumpt had- een gegronde reden vindt wel ja.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Had ze een grondige reden gezien een eventuele staat van dienst
tegen in jouw geval!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach wat zal ik zeggen...in het echt blijkt ie 100% mee te vallen.
Zelfs voor mannen is hij onweerstaanbaar.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:22 schreef Jappie het volgende:
Ach wat zal ik zeggen...in het echt blijkt ie 100% mee te vallen.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Als je het feit dat ik nog samenwerkte met mijn ex -terwijl ik die ex voor haar gedumpt had- een gegronde reden vindt wel ja.
Wat zal ik in mijn geval niet doen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als ik jou was![]()
Iemand uitdagen terwijl je intuitief zou moeten aanvoelen dat ie je niet moet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat zal ik in mijn geval niet doen?
En hoe zou dat nou komenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Iemand uitdagen terwijl je intuitief zou moeten aanvoelen dat ie je niet moet.
Ja, uit.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
dat was heibel natuurlijk.....
Alleen al het feit dat je zo simpel denkt maakt dat jou voor mij een waardeloze user; maar hee zullen we het hier maar bij laten.quote:
Karn ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, uit.![]()
En ik werk nu lekker nog steeds met mijn ex samen.
Ik denk, als simpele ziel, dat het toch wat dieper zit..quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je zo simpel denkt maakt dat jou voor mij een waardeloze user; maar hee zullen we het hier maar bij laten.
Ik heb helemaal geen behoefte aan dit soort ongein.
Grijnzzz........ik voel zo ongeveer wat je overkomen is.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, uit.![]()
En ik werk nu lekker nog steeds met mijn ex samen.
Ik lach er ook om hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grijnzzz........ik voel zo ongeveer wat je overkomen is.....![]()
Bedoel dit niet rottig...., gewoon herkenning en ik kon er achteraf, en nu nog steeds, heel erg om lachen.
Welke orde is vandaag aan de beurt ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, weer genoeg stekeligheden over en weer......terug naar de orde van de dag?
Fine with me...ik heb me tanden laten zien..dacht ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, weer genoeg stekeligheden over en weer......terug naar de orde van de dag?
Ja Disaan de tweede.....jij bent winnares, over all en all over......quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Fine with me...ik heb me tanden laten zien..dacht ik >:)
De orde van Mohammed, de teddybeerquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welke orde is vandaag aan de beurt ?
Vooralsnog lig jij hijgend in de touwen en staat Jappie fris in het midden van de ring te springen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:41 schreef Lobasca het volgende:
Fine with me...ik heb me tanden laten zien..dacht ik >:)
Ja, ze zijn écht gek daar in dat land, doe je je best om die kinderen wat bij te brengen, willen ze je dood!quote:
Niet zo moeilijk als je steeds de voorspelling veranderd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De orde van de dag is dat we zeer onstuimig weer krijgen.....die engelse gast zit er maar een week naast.
Serieus ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De orde van de dag is dat we zeer onstuimig weer krijgen.....die engelse gast zit er maar een week naast.
Ik word genegeerd, as allwaysquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eej PH...alles wel ? ...mag jij hier nog steeds gewoon vrij posten van Gertmans ?
Weer of popcorn situatiequote:Op vrijdag 30 november 2007 18:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Oeh, is het weer eens zo ver?
Lul niet, ik ben een mak lammetjequote:Op vrijdag 30 november 2007 18:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja Disaan de tweede.....jij bent winnares, over all en all over......![]()
En jij staat 5 nockle-shufflend langs de kant..quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Vooralsnog lig jij hijgend in de touwen en staat Jappie fris in het midden van de ring te springen.
Gelukkig gebeurt dit deze week en niet eind volgende week, dan komen al die hormonen met gemak ook weer om de hoek kijken....quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lul niet, ik ben een mak lammetje
Zo zou ik het toch niet willen noemen...ik lees altijd met veel genoegen de reacties van het illustere duo op jouw posts.quote:
Neem jij de popcorn, neem ik de cola meequote:Op vrijdag 30 november 2007 18:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Oeh, is het weer eens zo ver?
Ik wilde je net vragen wanneer het mijn beurt is, secretaris? Ik dacht gister?!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurt dit deze week en niet eind volgende week, dan komen al die hormonen met gemak ook weer om de hoek kijken.... >:)
Even geduld, nog een goeie week......dacht ik...quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wilde je net vragen wanneer het mijn beurt is, secretaris? Ik dacht gister?!
Wehehe, gezelligquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Neem jij de popcorn, neem ik de cola mee
Waar is de tijd van bitterballen en citroenbrandewijn gebleven?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Neem jij de popcorn, neem ik de cola mee
Heb je wel een gemiddelde van 25 gecalculeerd?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even geduld, nog een goeie week......dacht ik...
Half uur geleden, gok ik.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar is de tijd van bitterballen en citroenbrandewijn gebleven?
Ik zat even fout, vorige maand was het rond de twaalfde dacht ik, moet het nu toch zeker volgende week zijn....quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je wel een gemiddelde van 25 gecalculeerd?
Komt later op de avond...we beginnen rustigquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar is de tijd van bitterballen en citroenbrandewijn gebleven?
Ik ga eerst aan de boerenkoolquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Komt later op de avond...we beginnen rustig
ahumquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat even fout, vorige maand was het rond de twaalfde dacht ik, moet het nu toch zeker volgende week zijn....
Ik ga het wel in de werkagenda zetten, es kijken of de secretaresse opmerkingen gaat maken....
Owwwwwwwwwww..quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zat even fout, vorige maand was het rond de twaalfde dacht ik, moet het nu toch zeker volgende week zijn....
Ik ga het wel in de werkagenda zetten, es kijken of de secretaresse opmerkingen gaat maken.... >:)
Te laat!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Komt later op de avond...we beginnen rustig
Eten is voor mietjes.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga eerst aan de boerenkool
Geef mijn portie maar aan Fikkie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat komt dan goed uit.....
wil je zwanger worden dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze zat me laatst ook al zo raar aan te kijken dat er in stond "bezoek spermabank".
Vertelquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar zij wil dat wel......
o, wat schattig, een klein niet serieus te nemen babietjequote:Op vrijdag 30 november 2007 19:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar zij wil dat wel......
Zo'n inlegkruisje met remspoor...quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
o, wat schattig, een klein niet serieus te nemen babietje
Nee, nergens last vanquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, 32-33 jaar jong, dan gaat die bio klok tikken, je kent dat wel......toch?
zoiets?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Blurk, regel eensch een ava ofzo.
KInd, voor jou doen ze nog moeite..quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:08 schreef -Blurk- het volgende:
jemig, hoe kan dat nou weer
Nou, dat klopt dus ook niet qua proporties, ga wel iets anders zoekenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:08 schreef -Blurk- het volgende:
jemig, hoe kan dat nou weer
Had ik zelf gedaan hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
KInd, voor jou doen ze nog moeite..
Ohh je bent al begonnen!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:57 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
It's a weed wonderland, Nancy. It's like Amsterdam only you don't have to visit the Anne Frank house and pretend to be all sad and shit.
Caro!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:18 schreef CarOnline het volgende:
Ohh je bent al begonnen!
Dan kan je mij updaten
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:21 schreef APK het volgende:
Resultaat: "Huh, huh, huh. Huh, huh, huh."![]()
Met een bakje afgelikte chips.![]()
Pimmiequote:Op vrijdag 30 november 2007 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Caro!![]()
Karen heeft vanmiddag 4 episodes bekeken.
Resultaat: "Huh, huh, huh. Huh, huh, huh."![]()
Met een bakje afgelikte chips.![]()
Een aanrader dus.
voor mekaar, vond deze wel mooi: strawquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Blurk, regel eensch een ava ofzo.
Wie zit jou daar af te likken in je fotoboek?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:24 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb gewoon geen tijd om te kijken
Weet niet of ik dat mag zeggen van Gertquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Wie zit jou daar af te likken in je fotoboek?
Mooi plaatje hè? Van een Franse fotograaf, had ik ook die SevenUp van.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:28 schreef Lobasca het volgende:
Blurk, I'm Jaloers...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
voor mekaar, vond deze wel mooi: straw
Nee doe maar niet, anders krijgen we van dat gefrustreerde moralistische vrijgezellengereutel over ons heen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat mag zeggen van Gert
Zijn dat bakstenen? Solid as a rock?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mooi plaatje hè? Van een Franse fotograaf, had ik ook die SevenUp van.
Doe eerst het snoertje van lappie even handig wegwerken dan, wil je vanavond nog wel terugzien hier.quote:
Oké dan zeg ik niet dat jij dat bent ( ssst...quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, anders krijgen we van dat gefrustreerde moralistische vrijgezellengereutel over ons heen.![]()
EN DAT WILLEN WE NIET!
Jij bent tenminste oprechtquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe eerst het snoertje van lappie even handig wegwerken dan, wil je vanavond nog wel terugzien hier.
nee, zijn balen stroquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn dat bakstenen? Solid as a rock?
http://www.youtube.com/watch?v=AtELkPlKP-E
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Aan de andere kant, je kunt in het stro leuke dingen doen
vertelquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Soooo.....excellent black and white photos, innit?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:29 schreef CarOnline het volgende:
Weet niet of ik dat mag zeggen van Gert
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat doe jij toch wel als je er een slijmspoor overheen trektquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maak jij je borst maar nat, ouwe.. >:)
Ik vind het een lelijk wijf, maar als jij er een brand mee kunt blussen...quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:44 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat was mis met deze secretaresse?![]()
Ik wil 'em wel 60 x 60 en decent maken hoor.
Vrouwen met een brilletje.
Als je wilt doen graag APK ik had die van jou al gecopiëerd, maar dat lukte toch niet goed...ben zo'n tut hola in die dingenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:44 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:46 schreef karn het volgende:
[..]
Soooo.....excellent black and white photos, innit?
Ze heeft beide richtingaanwijzers op "aan" staan......gespleten persoonlijkheid dus....quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:44 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In jouw geval helpt zelfs glijmiddel niet...quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat doe jij toch wel als je er een slijmspoor overheen trekt
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:44 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je haar serieus lelijk? Ik vind haar niet eens zo verkeerd.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind het een lelijk wijf, maar als jij er een brand mee kunt blussen...
Momentje.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als je wilt doen graag APK ik had die van jou al gecopiëerd, maar dat lukte toch niet goed...ben zo'n tut hola in die dingen
Dus niet alleen je geest is dor en droog.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In jouw geval helpt zelfs glijmiddel niet...
O nee? Weet zeker van wélquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schei toch uit amateur....dat gaat helemaal niet in het stro....
Have the night of your life!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind je haar serieus lelijk? Ik vind haar niet eens zo verkeerd.....
Ditto.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind je haar serieus lelijk? Ik vind haar niet eens zo verkeerd.....
Uhuh, maar je hebt APK's schoonmoeder ook leuk op de kiek gezet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:46 schreef karn het volgende:
[..]
Soooo.....excellent black and white photos, innit?
Stro is zo scherp als een mes, dat laat je wel....Hooi zal het geweest zijn.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O nee? Weet zeker van wélOf was dat nou hooi? Kan ook
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:52 schreef Lobasca het volgende:
Mensen, i 'm out of here.. Have pleasure!
Evening gorgeousquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:48 schreef CarOnline het volgende:
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARN![]()
![]()
Doe effe een power-nappie dan!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:52 schreef Lobasca het volgende:
Okay, I'm too stupid to know what on God's earth you're talking about Gertquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:52 schreef Gert het volgende:
Uhuh, maar je hebt APK's schoonmoeder ook leuk op de kiek gezet.
bier én tieten weg?!quote:
Uh oh.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:52 schreef Lobasca het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat plaatje van die secretaresse...maar geeft niet hoor, hartstikke bedankt voor alle moeite APK, je hebt je handen vol aan mij vandaag met al die vragenquote:
Brilletjes.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bier én tieten weg?!![]()
het ging echt om dat lekkere koppie...
Have no idea where I am or what I'm doing here......Is this sub forum with all the nasty people?quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat plaatje van die secretaresse...maar geeft niet hoor, hartstikke bedankt voor alle moeite APK, je hebt je handen vol aan mij vandaag met al die vragen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:58 schreef karn het volgende:
[..]
Have no idea where I am or what I'm doing here......Is this sub forum with all the nasty people?
Now, I just won't to fuck Pimquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:58 schreef karn het volgende:
[..]
Have no idea where I am or what I'm doing here......Is this sub forum with all the nasty people?
Ja, maak dan voor haar ook een account en verdeel je aandacht eens wat meer.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:57 schreef APK het volgende:
[..]
Uh oh.
Zelfs virtueel gaat het al fout.
écht?quote:
Neuh, stupid van mij om met een flauwe 'inside-joke' aan te komen zetten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:56 schreef karn het volgende:
[..]
Okay, I'm too stupid to know what on God's earth you're talking about Gert
wil je het nou wél of niet??quote:
WEEDS! 10 in a row in one day!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:00 schreef CarOnline het volgende:
![]()
Maar hier valt het wel mee
Je moet me ff helpen kiezen: Weeds of Pushing Daisies?
Nee joh, dat ze zo'n stuck up bitch is met haar haar in een knotje en dan haar haar los doet en, oooooh.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:01 schreef debuurvrouw het volgende:
écht?ik vind een bril zó lelijk. althans, op mijn kop...
Heb geen tijd voor 10 in a rowquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:03 schreef karn het volgende:
[..]
WEEDS! 10 in a row in one day!
The only way to do it![]()
Pushing Daisies is for the afterglow (whatever that is)
I don't care.. hoe dommer hoe beterquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wil je het nou wél of niet??
in geval van niet: to verwijderen
in geval van wel: won't veranderen in want
I get the picturequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:04 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, dat ze zo'n stuck up bitch is met haar haar in een knotje en dan haar haar los doet en, oooooh.
Just another sad dog with a wig collectionquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:01 schreef Gert het volgende:
Neuh, stupid van mij om met een flauwe 'inside-joke' aan te komen zetten.![]()
Alleen.... wie is die befteckel dan wèl, op je avatar?
says who?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I don't care.. hoe dommer hoe beter
I don't know..quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:06 schreef karn het volgende:
[..]
Hi Lobasca,
You want to.....
Or you won't EVER EVER EVER EVER?
Both I can understand
Doen! It gets better and better!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:07 schreef CarOnline het volgende:
Heb geen tijd voor 10 in a row![]()
Niet eens 2 in a row maar als ik snel ben kan ik net nog wat kijken voor ik moet werken.
Oké, weeds dus
Verheug me alweer op de ESC.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:08 schreef karn het volgende:
[..]
Just another sad dog with a wig collection
Eet ze Gert, en tot laterquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:10 schreef Gert het volgende:
Zo, effe eten en een flesje wijn wegtikken. Eens kijken wie er daarna nog over is op dit slagveld.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |