Je hebt al een kloon.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:16 schreef Lobasca het volgende:
maar ik ben te dom om er zelf één te kunnen maken!
...en niemand is blij met me als ik snurk......quote:
Oooo nu zie ik wat er onder staatquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...en niemand is blij met me als ik snurk......
APK...geweldig! Ben er hartstikke blij mee! Dikke kus
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oooo nu zie ik wat er onder staat![]()
Nu nog een avatar.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...en niemand is blij met me als ik snurk......
APK...geweldig! Ben er hartstikke blij mee! Dikke kus
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oooo nu zie ik wat er onder staat![]()
Heeft Chantal haar benen en oksels weer eens niet geschoren?quote:
GNAGNA chantal?!quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:27 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft Chantal haar benen en oksels weer eens niet geschoren?
Nee het ging over mijn ex, die kuthoer.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach, jij hebt vast nog wel iets heel schunnigs, passend bij het onderschrift
Ach man kruip op je teckel.quote:
Heet ze Hummie?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:44 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is geen teckel maar een Chihuahua.
Is dat een hond of een klein uitgevallen hobbelpaard...quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:44 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is geen teckel maar een Chihuahua.
oog voor detail Gert, het is een Hummer...quote:
Ik noem jouw ega toch ook niet een varken of een geit.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is dat een hond of een klein uitgevallen hobbelpaard...
Hij mocht willen dat 'ie een eega hadquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik noem jouw ega toch ook niet een varken of een geit.
Genoeg getrouwde mannen die op het Internet net doen of ze vrijgezel zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:09 schreef Lobasca het volgende:
Hij mocht willen dat 'ie een eega had
Vertelquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:11 schreef APK het volgende:
[..]
Genoeg getrouwde mannen die op het Internet net doen of ze vrijgezel zijn.
....én vrouwen..quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:11 schreef APK het volgende:
[..]
Waaromquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij mocht willen dat 'ie een eega had
kweenie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:23 schreef Lobasca het volgende:
Mogen anderen daarvan mee genieten?PimP?
Helemaal juist.......prutsers.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ongestoord fokken is inderdaad een stuk leuker dan dat je constant bang bent dat dat chagrijnige loeder de hele tijd interrumpeert en de volgende dag je posthistory gaat napluizen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
WaaromVolgens mij zit half gehuwd Nederland te chatten en op Fok. Beter geen eega dan zo'n relatie.....
Ik kan alleen voor mijzelf spreken; ik ben niet gehuwd!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WaaromVolgens mij zit half gehuwd Nederland te chatten en op Fok. Beter geen eega dan zo'n relatie.....
Of loopt te mekkeren dat zij ook wil chatten.....met haar internet vriendjes.....Jezus, wat een losers allemaal. En vooral bij elkaar blijven......quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ongestoord fokken is inderdaad een stuk leuker dan dat je constant bang bent dat dat chagrijnige loeder de hele tijd interrumpeert en de volgende dag je posthistory gaat napluizen.
Moet je je niet met een chagerijn huwen!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ongestoord fokken is inderdaad een stuk leuker dan dat je constant bang bent dat dat chagrijnige loeder de hele tijd interrumpeert en de volgende dag je posthistory gaat napluizen.
Het valt mij op, hoe gemakkelijk vrouwen zich letterlijk blootgeven aan een internetcontact...zo triest..quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of loopt te mekkeren dat zij ook wil chatten.....met haar internet vriendjes.....Jezus, wat een losers allemaal. En vooral bij elkaar blijven......
Maakt niet uit, bepaalde vrouwelijke "kwaliteiten" zijn redelijk universeel. Het zijn prachtige wezens, maar absoluut nooit meer 24/7quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet je je niet met een chagerijn huwen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |