Ik denk het niet. Hij kent die muziek wel. En zal het niet eens erg vinden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De volgende keer als ie ligt te slapen, laat hem eens kennis maken met Slayer, Marduk, Dimmu Borgir etc, zal hem leren
Ik moet jou gaan voorstellen aan mijn broertje geloof ik ...quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De volgende keer als ie ligt te slapen, laat hem eens kennis maken met Slayer, Marduk, Dimmu Borgir etc, zal hem leren
Dankjewelquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft diertjuh een lekker bakje thee!
zet dan die jump zooi opquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij kent die muziek wel. En zal het niet eens erg vinden.
* Dr.Droxz zet speciaal voor diertje relaxte muziek op (niet te hard!), en zet een bak lekkere koekjes neerquote:
Zelf ben ik jaren geleden nog eens m'n bed uitgejaagd door Marduk. Okee, ik kan die muziek opzich nog wel waarderen, maar toen ff nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij kent die muziek wel. En zal het niet eens erg vinden.
nee man, hardcore! drox en akiraquote:
Hij slaapt er gewoon doorheen. jammer genoeg heb ik geen goede surround systeem ding.quote:
WTF! Heb je nog een broertje ook!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet jou gaan voorstellen aan mijn broertje geloof ik ...
Whehe, ik zal m'n auto eens bij hem voor de deur zettenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hij slaapt er gewoon doorheen. jammer genoeg heb ik geen goede surround systeem ding.Niet zoals hem.Dus dringt niet eens tot hem door ofzo.
het schijnt zo, hij lijkt totaal niet op mijn ... is bijna 1 kop kleiner, maar dat zit dan weer in zijn buik zeg maarquote:
oehh..gaat direct weer beterquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet speciaal voor diertje relaxte muziek op (niet te hard!), en zet een bak lekkere koekjes neer
Drokz bedoel je!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee man, hardcore! drox en akira
kan je nagaan, ik ken die gasten niet hahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee man, hardcore! drox en akira
WTF!! hahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Drokz bedoel je!
En vergeet Plague, Smurf, Noisekick, Interrupt Vector, The Vizitor, etc niet
Jij zorgt er voor dat ik vrolijk ben, dan ben ik zo netjes om het ook andersom te doenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
oehh..gaat direct weer beterJij weet hoe het moet
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
het schijnt zo, hij lijkt totaal niet op mijn ... is bijna 1 kop kleiner, maar dat zit dan weer in zijn buik zeg maar >:)
* Dr.Droxz zoekt zijn terror cd's ....quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan, ik ken die gasten niet haha
zo lang luister ik al niet meer
Sm0keZ; Van alle markten thuis!quote:
WTF... zelfde muziek, drUx ed?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een zusje, waar ik ook niet op lijk. Toch heeft iemand wel eens gezegd dat m'n zusje hetzelfde is als mij, maar dan met lang haar en tieten!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, ik zal m'n auto eens bij hem voor de deur zetten(zie sig
)
Ej! bij *die kut bank* draaide je alleen 50 cents?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sm0keZ; Van alle markten thuis!
(behalve alles wat met trance, hardstyle, jumpstyle, r&b, hiphop etc. te maken heeft)
Nee, Jan Smit, electro, dat soort ellendequote:
Je moeder, díe draait 50 cent!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej! bij *die kut bank* draaide je alleen 50 cents? >:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |