quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Van dit topicwat ben ik toch blij dat er meer mensen zijn
die niets te doen hadden op hun werk!![]()
ik eet bierquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik eet bier
zo maar s echt winkelen
ja je moet toch wat om het weekend goed te beginnenquote:
Niet als je het eet als het nog bevroren is... Later wordt het pas weer vloeibaarquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan word het nog vloeibaar dus dan drink je het
ze zeggen toch dat een biertje gelijk staat aan 2 boterhammen ?quote:
Kwa voedingswaarde staat t wel redelijk gelijk aan 2 bruine boterhammen met kaas ja...quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze zeggen toch dat een biertje gelijk staat aan 2 boterhammen ?
dan noem ik het dus eten
nou zie jequote:Op vrijdag 30 november 2007 18:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kwa voedingswaarde staat t wel redelijk gelijk aan 2 bruine boterhammen met kaas ja...
geen idee, kom er nooit.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Over eten gesproken, hoe heet die nieuwe burger bij de Burger King ook alweer?
Ik hoef maar 10 minuten te lopenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen idee, kom er nooit.ze hebben wel lekkere burgers dat wel, maar om er 1 te krijgen moet ik 45min rijden
* Dr.Droxz geeft bloempjequote:
Wat denk je nou zelfquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:37 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vindt je van dit trouwens smokezhttp://www.youtube.com/watch?v=6O9zMnwD65Q
Met zijn haar tussen zijn spaken blijven hangen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf![]()
Zonde dat die kerel weer moest verongelukken enzo
* Dr.Droxz geeft diertjuh een lekker bakje thee!quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:39 schreef diertjuh het volgende:
lig je eventjes lekker op bed om klein tukkie te doen..heb je weer zo'n broer die ff lekker die volume knop open draait. VerdommeEn zelf wel ff de lekker de hele week direct na het eten met zn kont in bed liggen..tering hey.
De volgende keer als ie ligt te slapen, laat hem eens kennis maken met Slayer, Marduk, Dimmu Borgir etc, zal hem lerenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:39 schreef diertjuh het volgende:
lig je eventjes lekker op bed om klein tukkie te doen..heb je weer zo'n broer die ff lekker die volume knop open draait. VerdommeEn zelf wel ff de lekker de hele week direct na het eten met zn kont in bed liggen..tering hey.
Hey, geen grappen over Cliff hequote:Op vrijdag 30 november 2007 18:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Met zijn haar tussen zijn spaken blijven hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |