Knap geschoten hoor!quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:41 schreef hydraulix het volgende:
BedanktIk heb de standaard kitlens gebruikt die op mijn EOS 350D zat; Canon EF-S 18-55 f/3,5-5,6 II.
Ja, maar jij bent dan ook een meisje...quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:46 schreef umberrella het volgende:
beetje flirten met de lichtman helpt ook...
Absoluut, maar ze kregen vorig jaar Noorderslag ook erg goede recensies en ze zijn met Dommelsch Local Only op tourquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:17 schreef didotcicero het volgende:
Het moet wel heel raar lopen willen we niks meer horen van Sneakerfreak...
(in de zin van dat ze wel eens 'groot' kunnen worden)
moet je Ozzy 's gaan fotograferen. Die heeft een waterkanon. Op Fields Of rock kreeg een van de security het echter over zich heen, de fotografen bleven redelijk droog.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:20 schreef TomR het volgende:
punkr1: jij ook bier/drank over je spullen heen gekregen? Paar fotografen kregen de volle lading
Thnxquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:02 schreef didotcicero het volgende:
Nice, P
ik stond gelukkig een halve meter 'te veel' naar linksquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:20 schreef TomR het volgende:
punkr1: jij ook bier/drank over je spullen heen gekregen? Paar fotografen kregen de volle lading
Daar is geen regel voor... Achtergrond spullen kunnen namelijk ook sfeer toevoegen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:14 schreef jehoeroen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het gisteravond ook maar eens geprobeerd.
Volgende keer ga ik toch maar iets meer duwen om vooraan te kunnen staan.
vraagje: is het beter om allespullen in de achtergrond weg te shoppen? zoals hier:
[ afbeelding ]
Chill optreden was datquote:Op woensdag 2 april 2008 15:25 schreef Deansensitized het volgende:
Even tvp'tje met foto. Ga zeer binnenkort eens aan de slag met bewerken en dat NoiseWare, nu ook veel last van ruis. Vanavond eens even de topics doorlezen
Foto's van Ill Niño, gisteravond in de Oosterpoort in Groningen. Zijn dus nog onbewerkt, alleen even strokes geplakt en ge-resized
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
Ja, dat was drie keer niks...quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:57 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Chill optreden was datVoorprogramma echter ben ik nog steeds overstuur van
![]()
Exposed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ION:
[ afbeelding ]
Mooi! Ik ben in de Effenaar geweest. Heb geen foto's kunnen maken, mijn camera bleek kapot.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:25 schreef Deansensitized het volgende:
Even tvp'tje met foto. Ga zeer binnenkort eens aan de slag met bewerken en dat NoiseWare, nu ook veel last van ruis. Vanavond eens even de topics doorlezen
Foto's van Ill Niño, gisteravond in de Oosterpoort in Groningen. Zijn dus nog onbewerkt, alleen even strokes geplakt en ge-resized
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |