SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:11 schreef Mobster273 het volgende:
hmmm, heb het maar opgezocht, in de spoiler staat het antwoord, kijk maar of mijn antwoord goed genoeg was...Ik vind het goed genoeg Mobster273 +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand deel 1085:
SaskiaR 3
RoofingBurner 3
Houtspeer 2
Branieschopper 1
MadMaster 3
ElizabethR 1
qonmann 5
Flaccid 2
Mobster273 2
Starla 3
Berkery 1
Yurithemaster 2
Hawaii_Tim 2
ChrisJX 1
Mobster273 1Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dan heb ik toch niet goed opgeletquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:07 schreef Mobster273 het volgende:
nu sta ik twee keer in de tussenstand![]()
Wat is de officiele taal van Pakistan?
ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat het dat niet isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |