quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:09 schreef maril het volgende:
Die Selene gaat het niet alleen Nadia moeilijk maken, maar meerdere vrouwen.
je hebt ook vriendschappen hoor....als je vanmorgen Selene had gehoord over vriendschappen zou je moeten weten dat ze daar niet mee speelt..ze beschouwd Lieke en Amanda als vriendinnen...quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:09 schreef maril het volgende:
Vraag stellen is hem ook beantwoordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou het een vooropgesteld doel zijn?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:11 schreef PeterNB het volgende:
Uit de Telegraaf van vanochtend)
UTRECHT - Een verwarde man is gisteren met zijn brommer van de snelweg gehaald. Omstreeks 23.00
gisterenavond troffen agenten van het Korps Landelijke Politie Diensten een man aan die op een brommer
van Dordrecht naar Eemnes wilde rijden over de vluchtstrook van de A12.
De man beweerde op weg te zijn naar een deelnemer van het realityprogramma 'De Gouden Kooi' wat
opgenomen en uitgezonden wordt vanuit Eemnes. De betreffende deelnemer was eerder die avond uit
het programma gezet en de 36-jarige Dordtenaar wilde deze met zijn brommer op gaan halen.
De politie heeft de in de war zijnde brommerbestuurder meegenomen naar het politiebureau Utrecht-
Overvecht voor verder verhoor.
Huub wil haar wel hoor.. Was gister goed te zien toen zij zei: Laat je likken.. Waar Huub natuurlijk direct op in ging..quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:09 schreef maril het volgende:
Ik heb duizend maal liever dat iemand recht in mijn gezicht zo af en toe een asojoch is dan iemand die met me meepraat om dingen die die persoon van mij voor zichzelf voor elkaar wil krijgen,puur en alleen voor eigenbelang,mij bedriegen dus door een mooi spel te spelen en me ondertussen keihard een mes in m'n rug steektquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:38 schreef Taurus het volgende:
[..]ik niet nee, zit gewoon niet in mijn systeem om zo grof te zijn. Op dezelfde manier scheld ik niet met ziektes, of scheld ik uberhaupt niet. Niet omdat ik fantastisch ben hoor, maar dat lijkt me gewoon volwassen en gezond.
Is gewoon 'n minpunt van HuubHij heeft het niet nodig, is al zo vaak gezegd, maar er zit gewoon ook 'n plat asojoch in hem.
(Uit de Telegraaf van vanochtend)
UTRECHT - Een verwarde man is gisteren met zijn brommer van de snelweg gehaald. Omstreeks 23.00
gisterenavond troffen agenten van het Korps Landelijke Politie Diensten een man aan die op een brommer
De man beweerde op weg te zijn naar een deelnemer van het realityprogramma 'De Gouden Kooi' wat
opgenomen en uitgezonden wordt vanuit Eemnes. De betreffende deelnemer was eerder die avond uit
het programma gezet en de 36-jarige Dordtenaar wilde deze met zijn brommer op gaan halen.
De politie heeft de in de war zijnde brommerbestuurder meegenomen naar het politiebureau Utrecht-
Nou, ik vermoed dat deze dame best plezier heeft in de boel een beetje opschudden, ik denk niet dat ze Amanda en Lieke in de wielen wil rijden maar dat de heren best wel een beetje gekieteld kunnen en mogen worden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:12 schreef maril het volgende:
[..]
Vraag stellen is hem ook beantwoorden
Arme dgk_fan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:11 schreef PeterNB het volgende:
In het AD stond nog dat zijn enige commentaar wat hij uitstamelde was; 100% ,zeker weten en sowieso knallen ......quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:11 schreef PeterNB het volgende:
Ik was er de hele ochtend niet ( was naar afstudeerpresentatie van mijn nichtje op het CMW, genoten en dik geslaagd met een 7.2.) maar toen ik thuiskwam zat ze in de Private brieven te schrijven. Net had ze een kort gesprekje met Lieke over niks.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:22 schreef Copycat het volgende:
Heeft Nadia vandaag eigenlijk al met een van de andere bewoners gesproken?
Dank! En gefeliciteerd met je geslaagde nichtjequote:Op vrijdag 30 november 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
Ik was er de hele ochtend niet ( was naar afstudeerpresentatie van mijn nichtje op het CMW, genoten en dik geslaagd met een 7.2.) maar toen ik thuiskwam zat ze un de Private brieven te schrijven. Net had ze een kort gesprekje met Lieke over niks.
Huub is nog steeds pissed op de FEBO over het eventuele vervangen van Dennix. Lieke probeert hem steeds te kalmeren maar dat lukt niet erg.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:22 schreef avonne het volgende:
wat was die ruzie van vanmorgen tussen Huub en Lieke nou?
Huub vond dat Lieke hem buiten sloot. Buiten sloot van wat?
Nu komt Lieke erop terug en zegt dat ze hem heus niet buiten zal sluiten.
Goed, nu graag camera's op de lijdende magnolia
Beetje late reaktie maar ik vond de reaktie van Jaap veel erger. Jaap had geen idee wat NSB was.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:14 schreef maril het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor Huub om ook de geschiedenisboeken in te kijken.
Jaap ook al niet? Van Brian en Selene kan ik het me nog voorstellen, Jaap had ik toch wel wat meer historische onderlegging toebedeeld.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:31 schreef mazaru het volgende:
Beetje late reaktie maar ik vond de reaktie van Jaap veel erger. Jaap had geen idee wat NSB was.
Dat was Brian toch?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beetje late reaktie maar ik vond de reaktie van Jaap veel erger. Jaap had geen idee wat NSB was.
Was dat niet Brian?!quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hij als een blad aan de boom omdraait als hij te horen krijgt dat b.v. Selene voor onbepaalde tijd gastspeler mag blijven, dus niet voor de pegels maar gewoon als tegenwicht, dan is hij ineens niet meer zo aan het mokken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is nog steeds pissed op de FEBO over het eventuele vervangen van Dennix. Lieke probeert hem steeds te kalmeren maar dat lukt niet erg.
Ik verwacht eigenlijk ook dat Selene blijft en dat vind ik prima. Het is een pittige tante, heeft humor en een bloedhekel aan Naad, prima combinatie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij als een blad aan de boom omdraait als hij te horen krijgt dat b.v. Selene voor onbepaalde tijd gastspeler mag blijven, dus niet voor de pegels maar gewoon als tegenwicht, dan is hij ineens niet meer zo aan het mokken.
Ik denk echt dat de febo zo'n soort constructie gaat verzinnen om het levendig te houden, of er een oud speler terug in gaat stoppen.
Nee schat, dat was echt Brian, lees de vorige COS maar terug.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:35 schreef mazaru het volgende:
Het was toch Jaap die zei: "Oh ja, daar hadden ze het in zwartboek over."?
Dat kan ik me niet voorstellen. Volgens mij was het Brianquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:35 schreef mazaru het volgende:
Het was toch Jaap die zei: "Oh ja, daar hadden ze het in zwartboek over."?
Oeps my mistake.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee schat, dat was echt Brian, lees de vorige COS maar terug.
Brian weet alles over de slavernij op Bonaire.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oeps my mistake.
Maar het blijft erg dat iemand zo'n opmerking maakt, zelfs voor Brian.
Dat stukje geschiedenis hoort bij je opvoeding.
Met die optie heeft hij ook niet echt een probleem. Wat dan nog rest is het probleem van het niet vertellen van deze opzet en het feit dat ze niet de kans krijgen er iemand uit te stemmen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij als een blad aan de boom omdraait als hij te horen krijgt dat b.v. Selene voor onbepaalde tijd gastspeler mag blijven, dus niet voor de pegels maar gewoon als tegenwicht, dan is hij ineens niet meer zo aan het mokken.
Ik denk echt dat de febo zo'n soort constructie gaat verzinnen om het levendig te houden, of er een oud speler terug in gaat stoppen.
Ha ha geeft ze even een mooi inkijkje is hoe zij dat dus doet. Die doet precies het zelfde om haar zin te krijgen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:39 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda roddelen lekker over Huub. Brian zegt dat Huub steeds dreigt op te stappen om de FEBO onder druk te zetten. Amanda gelooft het wel maar ziet er niks van terug qua priviléges. Brian zegt dat hij meer weet.
Er zijn ongetwijfeld regels hiervoor, o.a. het aanvragen van je 24 uur maar ik kan me voorstellen dat, als je echt weg wilt, je op kunt stappen. Je 10 K ben je toch al kwijt, wie houdt je tegen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:41 schreef Rotterdammert het volgende:
Nadia mag niet weg! Als je wil gaan, dan loop je toch gewoon de poort uit!
snap iemand het nog?
Het is imho tijd voor Huub om te beseffen dat hij niet alles naar zijn hand kan zetten en dat hij niet de leiding heeft over het spel, hij loopt steeds vaker te zeiken maar er komt ook niks leuks en spontaans meer uit, hij maakt ook geen leuke opmerkingen of geintjes meer het is alleen maar mopperen, Selene vind ik een goede invloed hebben op alle spelers, behalve Nadia, ik ben het met Beequeen eens dat dat alleen maar een voordeel is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef marky het volgende:
[..]
Met die optie heeft hij ook niet echt een probleem. Wat dan nog rest is het probleem van het niet vertellen van deze opzet en het feit dat ze niet de kans krijgen er iemand uit te stemmen.
Welnee! Tis een en al aandachttrekkerij!quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld regels hiervoor, o.a. het aanvragen van je 24 uur maar ik kan me voorstellen dat, als je echt weg wilt, je op kunt stappen. Je 10 K ben je toch al kwijt, wie houdt je tegen?
Maar Naad gaat nergens heen hoor.
Anders maakt ze net als haar "vriendje"een camera stuk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld regels hiervoor, o.a. het aanvragen van je 24 uur maar ik kan me voorstellen dat, als je echt weg wilt, je op kunt stappen. Je 10 K ben je toch al kwijt, wie houdt je tegen?
Maar Naad gaat nergens heen hoor.
Sorry hoor, maar als je van achter de garantie krijgt dat Dennix niet vervangen gaat worden en vervolgens buigen ze de regels weer zou ik ook pislink zijn. Ze zijn 2 maanden bezig geweest die nono weg te krijgen en dan flikken ze dit.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is imho tijd voor Huub om te beseffen dat hij niet alles naar zijn hand kan zetten en dat hij niet de leiding heeft over het spel, hij loopt steeds vaker te zeiken maar er komt ook niks leuks en spontaans meer uit, hij maakt ook geen leuke opmerkingen of geintjes meer het is alleen maar mopperen, Selene vind ik een goede invloed hebben op alle spelers, behalve Nadia, ik ben het met Beequeen eens dat dat alleen maar een voordeel is.
Ik gok op een paniekaanval of appelflauwte, ze gaat er binnenkort uit op medische gronden, dan kan ze bij Dennis verder zeuren en kan ze zich aan die mysterieuze deadline houden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:49 schreef maril het volgende:
[..]
Anders maakt ze net als haar "vriendje"een camera stuk.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is imho tijd voor Huub om te beseffen dat hij niet alles naar zijn hand kan zetten en dat hij niet de leiding heeft over het spel, hij loopt steeds vaker te zeiken maar er komt ook niks leuks en spontaans meer uit, hij maakt ook geen leuke opmerkingen of geintjes meer het is alleen maar mopperen,
Maar dat is ook de schuld van achter. Iedere aktie die hij bedenkt mag niet van achter. En met een behoorlijke hoeveelheid boetes in je zak ga je vanzelf wat zuiniger om met akties zonder goedkeuring van achter. Als achter Huub er steeds bij heeft gehaald om akties te ondernemen en hem min of meer de baas van het spel te maken (wat ze dus eerder regelmatig gedaan hebben) dan wordt het voor hem nu ook lastig om in te schatten wat ze precies nu nog willen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is imho tijd voor Huub om te beseffen dat hij niet alles naar zijn hand kan zetten en dat hij niet de leiding heeft over het spel, hij loopt steeds vaker te zeiken maar er komt ook niks leuks en spontaans meer uit, hij maakt ook geen leuke opmerkingen of geintjes meer het is alleen maar mopperen, Selene vind ik een goede invloed hebben op alle spelers, behalve Nadia, ik ben het met Beequeen eens dat dat alleen maar een voordeel is.
Leuk staartje heeft onze meest stijlvolle miljonairquote:
De enige manier is om zelf je spel te blijven spelen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je van achter de garantie krijgt dat Dennix niet vervangen gaat worden en vervolgens buigen ze de regels weer zou ik ook pislink zijn. Ze zijn 2 maanden bezig geweest die nono weg te krijgen en dan flikken ze dit.
Dat Huub niet veel meer doet ligt niet aan hem maar aan de FEBO. Bijna alle actie wordt hem verboden. Hoe dan tv maken?
Ik heb het niet over acties of TV maken maar over zijn humeur, ik heb een beetje het gevoel dat hij aan het mokken is en de verkeerde personen benadeelt door zijn gedrag, zijn ad remme opmerkingen zijn idd leuk maar zijn algemene gedrag tov Lieke en Jaap is niet erg vriendelijk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je van achter de garantie krijgt dat Dennix niet vervangen gaat worden en vervolgens buigen ze de regels weer zou ik ook pislink zijn. Ze zijn 2 maanden bezig geweest die nono weg te krijgen en dan flikken ze dit.
Dat Huub niet veel meer doet ligt niet aan hem maar aan de FEBO. Bijna alle actie wordt hem verboden. Hoe dan tv maken?
Ja maar, ja maar, ze komen aan haar vriendinnetje en dat mag niet. Naad is namelijk een heel lief mens met een goed hart.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:54 schreef Kinga het volgende:
Amanda je hoeft niet zo te schreeuwen hoor...
Tegen wie schreeuwt ze? En wat?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
Ja maar, ja maar, ze komen aan haar vriendinnetje en dat mag niet. Naad is namelijk een heel lief mens met een goed hart.
Als het zo simpel was, denk jij dan niet dat Huub dat zou doen? Het hokje bestaat uit machtswellustelingen, dat hebben we vannacht van Huub gehoord. Stijn was blijkbaar de enige oprechte daar maar die is op "wereldreis".quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:57 schreef mazaru het volgende:
GET UP, STAND UP, STAND UP FOR YOUR RIGHTS
GET UP, STAND UP, DON'T GIVE UP THE FIGHT
Tegen José, Selene en Lieke.quote:
Ja, ik vind het wel jammer dat er 'achter' geen camera hangt. Ik zou daar best wel eens een vlieg aan de muur willen zijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het zo simpel was, denk jij dan niet dat Huub dat zou doen? Het hokje bestaat uit machtswellustelingen, dat hebben we vannacht van Huub gehoord. Stijn was blijkbaar de enige oprechte daar maar die is op "wereldreis".
De boze buurvrouw aka Flens is gewoon een kutwijf die het in haar hoofd heeft dat Brian moet winnen, iets anders kan ik er niets van maken.
En als de pot van huis is, dansen de muizen op tafel!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:08 schreef Meganog het volgende:
Het gezegde dat Huub en Lieke moesten raden was 'de kat verwijt de ketel dat hij zwart ziet...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:08 schreef Meganog het volgende:
Het gezegde dat Huub en Lieke moesten raden was 'de kat verwijt de ketel dat hij zwart ziet...
Denk dat er meer mee speelt dan dat jij nu schrijft. Als de bewoners de toezegging hebben gehad, dat Dennis eruit mag en de Febo hun dit kunstje flikt... en daarbij liegt tegen de bewoners... kan ik me zijn frustratie goed voorstellen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
het is saai omdat de camera telkens van pratende mensen naar een alleen zittend iemand gaatquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:14 schreef blomst het volgende:
Goedemorgenmiddag
Is het ook saai nu dennix weg is??
Domme vragen bestaan nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:15 schreef heksehiel het volgende:
Okeej, mag ik ff een hele domme vraag stellen? Ik kan nooit streams overdag kijken, maaruh wie is José? Zijn José en Palma dezelfde? Word een beetje in verwarring gebracht omdat hiervoor een plaatje van Palma/Huub/Lieke staat...
Iemand pic van José voor moi?
De echte naam van Palma is José, vandaar. Ik ben nogal eigenwijs en blijf haar dus José noemen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:15 schreef heksehiel het volgende:
Okeej, mag ik ff een hele domme vraag stellen? Ik kan nooit streams overdag kijken, maaruh wie is José? Zijn José en Palma dezelfde? Word een beetje in verwarring gebracht omdat hiervoor een plaatje van Palma/Huub/Lieke staat...
Jose is de echte naam van Palmaquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:15 schreef heksehiel het volgende:
Ze kan gewoon niet van die stijltang afblijven.quote:
Nadia wel, Jaap trapt al lang niet meer in haar praatjesquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:22 schreef Stupidisco het volgende:
ik verwacht trouwens dat Nadia ook enigzins naar Jaap zal toetrekken (en andersom wellicht ook) om misschien een extra dekking voor elkaar te krijgen.
Was Dennis er nog maar om de stream op te fleuren met gezang, gehang en geknabbel op ijsblokjes.quote:
kan wel zo zijn, maar Jaap is ook wel gevoelig voor een extra dekking hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Nadia wel, Jaap trapt al lang niet meer in haar praatjes
Het hokje misschien niet maar ik ben benieuwd of Nadia Brian zo ver krijgt dat hij straks ook volcontinu etend door de kooi hobbelt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Naad maakt wel eten voor zichzelf, ze eet het alleen niet op en geeft het aan Brian. Zou het hokje er intrappen?
ze kan ook niets alleenquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:30 schreef Meganog het volgende:
En natuurlijk moeten er weer drie mensen aan te pas komen om Amanda voor haar uitje klaar te stomen.
Ja, ze heeft een Yakult gedronken, dat vult nogal.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:31 schreef Kinga het volgende:
Heeft Nadia vandaag ontbeten uberhaupt?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:13 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nee hoor, kat. Palma zei het zelf.
Daar zeg je watquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het hokje misschien niet maar ik ben benieuwd of Nadia Brian zo ver krijgt dat hij straks ook volcontinu etend door de kooi hobbelt.
Dan heeft ze dus sinds gisteravond 20.30 niks gevreten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een Yakult gedronken, dat vult nogal.
Jaap z'n dekking is de febo en dat weet die..ze laten hem never nooit gaan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:29 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
kan wel zo zijn, maar Jaap is ook wel gevoelig voor een extra dekking hoor
Eens een feeder.......quote:
beetje lullig is alleen dat het spel eigenlijk er niet meer toe doetquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die zonnebril is wel echt nodig vandaag, rotzon ook.quote:
Pia Zadora in tha house?quote:
Dat doen grote sterren altijd als ze in het openbaar komen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zonnebril is wel echt nodig vandaag, rotzon ook.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan heeft ze dus sinds gisteravond 20.30 niks gevreten.
T'is Brian maarquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:39 schreef Kinga het volgende:
WTF, wat hoor ik nou weer voor hyena...
brian deed ff een keiharde jank act omdat Amanda weg reed...quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:39 schreef Kinga het volgende:
WTF, wat hoor ik nou weer voor hyena...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:40 schreef neo567 het volgende:
Brian maakt een duidelijk statement richting amanda, terwijl ze net weg is
Het wordt dus hoog tijd dat ik het "Victoria Beckham Stylingbook" aan ga schaffen, ik loop schromelijk achter.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat doen grote sterren altijd als ze in het openbaar komen.
Victoria Beckham bijvoorbeeld.
Iemand een screenie ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
In de vorm van? Doe eens even lief voor de mensen die nu geen stream kunnen kijken, maar wel willen volgen
Kan ze mooi haar nieuwe singel singenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was Brian toch?
Huub nodigt José uit voor zijn 1 jaarfeest buiten dat hok. José voelt zich vereerd.
Dat klopt ook wel, alleen niemand daar kan er wat aan doen, ze zijn allemaal marionetten van de febo, Huub is steeds aan het mopperen op de verkeerden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:36 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
beetje lullig is alleen dat het spel eigenlijk er niet meer toe doet
het gaat om tv maken
bv zoasl gistren als nad zo als altijd haar stem had uitgebracht was er niks aan de hand geweest
maar de febo heeft xpres de volgorde veranderd om leuke tv te maken
daarom snap ik huub wel
hij zit er in om een spel te winnen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:45 schreef Kinga het volgende:
Kijk Nadia eens alleen zijn.. Muhahaha.
beste wat ze kunnen doen is stoppen met tv makenquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, alleen niemand daar kan er wat aan doen, ze zijn allemaal marionetten van de febo, Huub is steeds aan het mopperen op de verkeerden.
De volgorde veranderen is helemaal geen slechte zet, die poppenkast om de exit heen trapt toch niemand in die de streams volgt, Huub moet imho uitkijken dat hij niet een keer te ver gaat in zijn verontwaardiging want dan heeft de febo precies waar ze op uit zijn.
Hij zit er om een spel te winnen maar hij heeft er geen vat op en zoals hij nu doet gaat het zeker niet werken, een tijdje wat gas terug en in 1 keer een verassingsaanval, verbaal dan, heeft imho veel meer zin in klagen zuchten en mopperen op de verkeerden.
Brian krijgt het nog heel moeilijk met Naad, wat ik je brom. Amanda adores Naad.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:45 schreef T-lex het volgende:
Brian liep langs de private (waar Nadia zit) en hoor hem volgens mij zeggen "Mata Hari".
het is je vergevenquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve Blomst, 1000x excuses maar mijn Outlook had kuren gisteravond, ik kon plotseling niet meer mailen, ik hoop dat je me kunt vergeven.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb wat af zitten vloeken vannacht maar ik kreeg het niet voor elkaar.
![]()
Goedemorgen trouwens, en je bent vast en zeker blij dat die loser vertrokken is.
Voor een adoring vriendin heeft ze haar vandaag toch wel fors links laten liggen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
Brian krijgt het nog heel moeilijk met Naad, wat ik je brom. Amanda adores Naad.
Zou er geen probleem van maken hoor....quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Selene wel erg plakkerig. Om de haverklap duikt of ligt ze bovenop iemand. Daar zou ik heel slecht tegenkunnen.
Ah, eerst Nadia in tranen eruitvliegen, dan mogen ze wat mij betreft!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:46 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
beste wat ze kunnen doen is stoppen met tv maken
droppen de kijkcijfers
moeten ze er wel een eind aan breien
Amandaheeft het zo druk met haar uitjes. Dat is veel belangrijker natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor een adoring vriendin heeft ze haar vandaag toch wel fors links laten liggen.
Welk spel valt er te winnen, Achter heeft vast al een heel scenario klaarliggen en daar staat de winnaar ook al in.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, alleen niemand daar kan er wat aan doen, ze zijn allemaal marionetten van de febo, Huub is steeds aan het mopperen op de verkeerden.
De volgorde veranderen is helemaal geen slechte zet, die poppenkast om de exit heen trapt toch niemand in die de streams volgt, Huub moet imho uitkijken dat hij niet een keer te ver gaat in zijn verontwaardiging want dan heeft de febo precies waar ze op uit zijn.
Hij zit er om een spel te winnen maar hij heeft er geen vat op en zoals hij nu doet gaat het zeker niet werken, een tijdje wat gas terug en in 1 keer een verassingsaanval, verbaal dan, heeft imho veel meer zin in klagen zuchten en mopperen op de verkeerden.
Welke dingen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:50 schreef Varen het volgende:
Nadia voelt zich gefopt, als ze al die dingen hoort, zegt ze tegen Brian
Het is een antwoord op degene in mijn quote, die zei Huub zit er om een spel te winnen, zoals het er nu uitziet ben ik het met je eens dat de scripts al lang klaarliggen, als er echter geen TV word gemaakt dan is er ook niets te regisseren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Welk spel valt er te winnen, Achter heeft vast al een heel scenario klaarliggen en daar staat de winnaar ook al in.
Nog steeds blijft ze dus in raadsels praten. Kuthoer.quote:
Nadat ze vandaag natuurlijk ook al is wezen golfen, niet te vergetenquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:43 schreef tipsch het volgende:
Amanda vandaag een dagje weg. Ging snollie ook niet binnenkort naar een premiere met Brian?
Is wel vrij gemakkelijk te raden waar ze het over heeftquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog steeds blijft ze dus in raadsels praten. Kuthoer.
Geeft Huub weer een donker plekje om het katje Selene te knijpenquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:04 schreef Varen het volgende:
Lieke moet naar achter
DGK_fan is helaas al een tijdje dood.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:24 schreef bloodymary het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar dat berichtje uit de Telegraaf is toch zeker een grapje he....? Woont DGK-fan soms in Dordrecht? Ja, ik denk ik vraag het maar, ik kijk tegenwoordig nergens meer van op...
twas de enige dennix fan op fok...quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:26 schreef blomst het volgende:
[..]
DGK_fan is helaas al een tijdje dood.
Over wie heb je het?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:23 schreef blomst het volgende:
Is Dennix de eerste miljonair die bij zijn vertrek de telegraaf niet heeft gehaald?
Jammerquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:43 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij werd effe gek van Amanda, was wel een geintje hoor
Wat een gemis.... maar gelukkig heeft hij gisteren dan niet meer mee hoeven maken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij had het wel mooi gevonden hoor dat zijn Dennix in opdracht ook stoer kon zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:43 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wat een gemis.... maar gelukkig heeft hij gisteren dan niet meer mee hoeven maken.
Ben een beetje afgekoeldquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik mis in deze zin de woorden platreethoer en/ of siliconenslet
Mooi, vooal André Hazesquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
Nog één keer dan, met dank aan VOL.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=2BzS6RrcoSE
Ik mis de vele eet momenten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
LMFAO!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
Lijkt wel een lamme reiger zo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:13 schreef Kinga het volgende:
LOL probeert Nadia op te stijgen, ziet er vaag uit.
Naad is nu aan het sporten dus nog even geduld.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:10 schreef Meganog het volgende:
Moeten de bewoners soms een pauze inlassen omdat ze anders teveel tv materiaal hebben?
Dit zou toch de uitgelezen kans zijn om Nadia verder uit te testen en haar de kooi uit te jagen.
Ben je dom ofzo?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:10 schreef Meganog het volgende:
Moeten de bewoners soms een pauze inlassen omdat ze anders teveel tv materiaal hebben?
Dit zou toch de uitgelezen kans zijn om Nadia verder uit te testen en haar de kooi uit te jagen.
Die kuthoer is motorisch gestoord.quote:
Dacht ik ook, zal wel niet mogen, ze moeten die tere bouwvakster vast een beetje ontzien na haar grote verlies....quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:10 schreef Meganog het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:57 schreef Varen het volgende:
Alex schrijft een kaartje aan Selene, dat Amanda wel een echte vriendin kan gebruiken
Ieuwwwquote:
Zo te zien: "Drank maakt meer kapot dan je lief is!"quote:
Geen idee maar ze waren allebei dronken zo te zien.quote:
Maakt me geen ruk uit of er een ander voor in de plaats komt of niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:18 schreef diedirk het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo?
Er gaat nooit mee riemasnd uit zonder dat deze vervangen wordt.
Het is een oneindige soap geworden.
Als Nadia het zat is of achter haar, dan kan ze haar borg terug krijgen door camera te mollen of iemand een klapje te geven. En dan komt er weer een vers iemand.
Het spel is vermoord door achter.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:24 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maakt me geen ruk uit of er een ander voor in de plaats komt of niet.
Als ze maar opsodemietert.
Dus als je getrouwd bent raak je elkaar niet meer aan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Selene en Huub hebben het wel gezellig... een beetje elkaar aanraken enzo
* uniekhoorn toen ik nog niet getrouwd was
Volgens mij de tweede avond van Japio in de villa. Toen hij helemaal lamlazerus werd. Dit feestje in de toenmalige gameroom eindigde met een kotsende Japio in de badkuip, de fotosessie (Japio in een berg eten op bed) en de markerstift teksten op z'n gezicht.quote:
Jawel maar niet meer met die flirtgedachtes in je hoofdquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus als je getrouwd bent raak je elkaar niet meer aan?
Ze willen wachten tot Amanda terug is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
Huub wil Jensen zien. Dat zal tijd worden zeg.
Ik krijg het idee dat die tape ook onder het vloerkleed verdwenen is.
Welke tape?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
Huub wil Jensen zien. Dat zal tijd worden zeg.
Ik krijg het idee dat die tape ook onder het vloerkleed verdwenen is.
Het was maar een geintje hoor en VV blaast het weer enorm op.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jawel maar niet meer met die flirtgedachtes in je hoofd
quote:Nu Nadia en Brian zich in het zweet aan het werken zijn hebben Lieke, Huub en Selene de woonkamer in beslag genomen. De Oldenzaler heeft zijn hoofd ten ruste gelegd op Selene haar schouder. De Hilversumse zit in kleermakerzit op de vloer sieraden te maken. De sfeer is vreselijk gemoedelijk, terwijl je zou denken dat Lieke zich zou storen aan het schaamteloos geflirt tussen haar vriendje en de nieuwe gastspeelster. Misschien dat ze gewoon even geen behoefte aan ruzie heeft vandaag…
Ja ok heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:24 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maakt me geen ruk uit of er een ander voor in de plaats komt of niet.
Als ze maar opsodemietert.
Alsje:quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:35 schreef EdAtTheBar het volgende:
Is er ergens nog een fimpje van Dennis die de villa verlaat?? Niet het moment waarop Dennis zijn wraakactie uithaalt.
Jawel hoor, ajb.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:35 schreef EdAtTheBar het volgende:
Is er ergens nog een fimpje van Dennis die de villa verlaat?? Niet het moment waarop Dennis zijn wraakactie uithaalt.
Nog niet zo langquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij kwam er speciaal voor terug.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:42 schreef Varen het volgende:
[..]
Nog niet zo lang![]()
[COS # 2934] Dahaag Dennis
Stukje naar beneden scrollen
Dankjewel.. had ik ook nog niet gezien.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsje:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54795&sess=2832
Nou hij woonde wel in Dordrecht, daarom heb ik dat berichtje ook geplaatst !quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:24 schreef bloodymary het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar dat berichtje uit de Telegraaf is toch zeker een grapje he....? Woont DGK-fan soms in Dordrecht? Ja, ik denk ik vraag het maar, ik kijk tegenwoordig nergens meer van op...
Welk berichtje? linkje, ik woon in Zwijndrecht (to Dordt)quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:24 schreef bloodymary het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou hij woonde wel in Dordrecht, daarom heb ik dat berichtje ook geplaatst !
Volgens mij was het dgk_fan !!!
(Zou die al op vrije voeten zijn ?)
(Uit de Telegraaf van vanochtend)quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:52 schreef Varen het volgende:
[..]
Welk berichtje? linkje, ik woon in Zwijndrecht (to Dordt)
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een zelfgeschreven stukje was.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou!quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:58 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht dat dit een zelfgeschreven stukje was.
Maar het staat dus echt in de Telegraaf![]()
![]()
Wat lopen er toch een dwazen op deze wereld rond
Die gozer was COMPLEET OBSESSED van Dennis !!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
een wederopstandingquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:42 schreef Varen het volgende:
[..]
Nog niet zo lang![]()
[COS # 2934] Dahaag Dennis
Stukje naar beneden scrollen
Wel raar, hij postte op FOK om 23.40 en was rond 23.00 bij Utrecht, supersnelle Puchquote:
of the only gay in the village .............quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die gozer was COMPLEET OBSESSED van Dennis !!!
(Ach, je kan ze beter zo hebben dan dat ze crimineel worden......toch ?)
Zou er dan toch NOG een fan van Dennis bestaan ? Kan het me haast niet voorstellen !!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:07 schreef Varen het volgende:
[..]
Wel raar, hij postte op FOK om 23.40 en was rond 23.00 bij Utrecht, supersnelle Puch
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zou er dan toch NOG een fan van Dennis bestaan ? Kan het me haast niet voorstellen !!
Yep, ze heeft een uur gesport en wat brieven geschreven. Ze zit nu bij de buren. Haar nepneukertje is weg dus moet ze op een andere manier aan haar gerief komen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:22 schreef mazaru het volgende:
Is Nada trouwens vandaag al in beeld geweest?
Mijn god... dat bericht is fake manquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Jaap mompelde vanmiddag in zichzelf: Hij wist ervan, hij wist ervan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:19 schreef Clank het volgende:
Huub: En dat was SL nummer 8..
Nee Huub we konden gewoon mee luisterenHij en Lieke hadden het over de leugens die achter verteld worden..ze hebben daar beide moeite mee. Jaap ziet dat anders.. het hoort bij het concept.. en als het je niet bevalt..
'k Vraag me af of er ook wel tegen Jaap wordt gelogen of dat hij meer betrokken wordt. Hij had iig een 'grotere' rol bij het wegstemmen van Dennis. Als laatste zijn stem uitbrengen enzo..
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Benieuwd welk bedrijf hem later nog wil als hoofd van de IT-afdeling ......
[ afbeelding ]
Volgens mij niet, want dit is de chillquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij de tweede avond van Japio in de villa. Toen hij helemaal lamlazerus werd. Dit feestje in de toenmalige gameroom eindigde met een kotsende Japio in de badkuip, de fotosessie (Japio in een berg eten op bed) en de markerstift teksten op z'n gezicht.
Kijken of de spin/slang ontmaskerd kan worden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
Selene heeft Naad helemaal door.
Selene: Iedereen maakt ruzie omdat Naad bepaalde dingen heeft gezegd, zij trekt zich terug, de ruzie gaat onderling verder en zij gaat liggen kloten met Dennix.
Goed gezien Selene.
Ik ben wel heel benieuwd hoe de verhoudingen nu worden, aangezien dennix waarschijnlijk voor het eerst in zijn leven echt gewipt is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:35 schreef diedirk het volgende:
[..]
Ja ok heb je gelijk in.
Maar ik zou me de moeite besparen als het toch geen nut heeft en vechtenn tegen de bierkaai is.
Het is nu officieel geen spel meer maar een soap en in een soap heb je een bad girl nodig.
Reken maar dat ze blijgt dus
Misschien is ze wel bezig met haar vrijwillige exit.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ze heeft een uur gesport en wat brieven geschreven. Ze zit nu bij de buren. Haar nepneukertje is weg dus moet ze op een andere manier aan haar gerief komen.
Misschien heeft ze straks weer krassen op haar rug.
Het kwartje was al gevallen, ik zit me in een hoekje te schamenquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:26 schreef HuubLiekeFan het volgende:
[..]
Mijn god... dat bericht is fake man
kon het al niet vinden op de telegraaf sitequote:Op vrijdag 30 november 2007 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het kwartje was al gevallen, ik zit me in een hoekje te schamen
Hoeft niet hoor, ik dacht eigenlijk dat jouw post ook een grapje was.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enigste ben die daar is gaan zoekenquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:38 schreef Varen het volgende:
[..]
kon het al niet vinden op de telegraaf site![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:37 schreef mootie het volgende:
Een leugendetector meet bloedkanalen en bloedspanning volgens Brian.
Jammer genoeg ben ik soms heel erg goedgelovigquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik dacht eigenlijk dat jouw post ook een grapje was.
Bloeddruk (onder andere).quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:37 schreef mootie het volgende:
Een leugendetector meet bloedkanalen en bloedspanning volgens Brian.
Hoezo bescherming van Naad.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
Lieke verlult zich tegen Selene: Ik heb het heel lang moeten doen....ehm, gedaan, gesprekken aangaan met Naad omdat Dennix zo in the picture stond.
Nee joh, [s]jou[/s] hem laten ze nooit meer los.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gezocht bij de Politie berichten op Zuidhollandzuidquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enigste ben die daar is gaan zoeken
Dat gaat volgens mij ook gebeuren als ze Naad aanpakken. Amanda blijft maar opkomen voor Naad en dat gaat Brian opbreken, one way or the other.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:44 schreef avonne het volgende:
eigenlijk vind ik dat ze Nadia even haar gang moeten laten gaan zodat er een flinke ruzie tussen Brian en amanda komt.
Het is toch mooier als Amanda opeens Brian geen dekking meer geeft?
Gun hem even een baaldagje, hij had toch heel lang wakker gelegen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:47 schreef Meganog het volgende:
Huub is de nieuwe Dennis?
Die liep tenminste nog wel eens rond.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:46 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gezocht bij de Politie berichten op Zuidhollandzuid
Huub is al 2 dagen ziek maar mag zoals gewoonlijk niet slapen. Dit itt Amanda of Brian die voor iedere scheet die ze dwars zit op bed gaan liggen, met of zonder toestemming.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:47 schreef Meganog het volgende:
Huub is de nieuwe Dennis?
Die liep tenminste nog wel eens rond.
Inderdaad, die relatie gaat zeker onder druk komen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gaat volgens mij ook gebeuren als ze Naad aanpakken. Amanda blijft maar opkomen voor Naad en dat gaat Brian opbreken, one way or the other.
Vergeet de lammetjesthee niet, en kusjekroel, dat is TV hoor!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is al 2 dagen ziek maar mag zoals gewoonlijk niet slapen. Dit itt Amanda of Brian die voor iedere scheet die ze dwars zit op bed gaan liggen, met of zonder toestemming.
Is niet nodig hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb liever allebei niet, stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:16 schreef riri het volgende:
[..]
Ik heb duizend maal liever dat iemand recht in mijn gezicht zo af en toe een asojoch is dan iemand die met me meepraat om dingen die die persoon van mij voor zichzelf voor elkaar wil krijgen,puur en alleen voor eigenbelang,mij bedriegen dus door een mooi spel te spelen en me ondertussen keihard een mes in m'n rug steekt
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:39 schreef beequeen het volgende:
Selene loopt weg en zegt tegen Brian, terwijl Naad in de slaapkamer loopt: Ik ga naar boven dan kan ze nog even verder bij je slijmen.
Wat een heerlijke biatch.
Jaap ook.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:56 schreef Kinga het volgende:
Huub heeft wel gelijk nu.
mainstream= saai?quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap ook.
Lieke geeft ze allebei gelijk. Lieke zegt dat ze het niet erg vindt mainstream te zijn, dat betekent dat ze zich na de Kooi geen zorgen hoeft te maken over haar toekomst.
I second that.
Het komt mij te gemaakt over. De manier waarop Japio en Huub elkaar iedere keer aankijken. Het lijkt me gewoon een 'tussenscript' om de tijd door te komen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:54 schreef Kinga het volgende:
Lieke wordt zometeen boos wedden.... ik vind die theorie van Huub en Jaap wel goed bedacht eigenlijk...
Ben ik niet met je eens. Ze profileert zich minder dan de rest, dat geeft ze ook toe, maar ik kijk 100 keer liever naar Lieke ( buiten de ruzies met Huub om) dan Naad of Amanda, de überhoeren van dat hok.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het komt mij te gemaakt over. De manier waarop Japio en Huub elkaar iedere keer aankijken. Het lijkt me gewoon een 'tussenscript' om de tijd door te komen.
Jammer dat Lieke zich ermee bemoeit...quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Selene wil weten wanneer Ndia voor Amanda is opgekomen...
Ja, wat mankeert die kuthoer nu niet. Het is een wandelende medicijnkast.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:14 schreef Meganog het volgende:
Nadia heeft medicijnen voor astma?
Ja, Ventolin als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:14 schreef Meganog het volgende:
Nadia heeft medicijnen voor astma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |