Guuskee zei dit:quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nadia was in feite de belangrijkste persoon bij de stemming. Normaal zit die op de laatste plaats. Nu hadden ze Nadia op de derde plaats gezet. Dus kon Dennix amok maken voordat de werkelijke stemming was afgerond. Ergo - Dennix krijgt een sanctie en kan vervangen worden.
Huub, en Japio, denken dat het een opzetje is van het hokje.
Huub: dan neem ik het naar de rechter toe.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
de redactie wist precies wie wat ging stemmen, omdat iedereen vandaag al apart naar het hokje moest om hun stem door te geven. het kan zijn dat jaap nix erin wilde laten en dat ze tegen nix hebben verteld dat iedereen hem eruit ging stemmen. om iedereen terug te kunnen naaien stelde ze voor dat nix een camera sloopte zodat er een nieuwe millionair in de kooi kwam, voor nix met behoud van borg terug. het viel mij namelijk op dat nadat nada nix eruit stemde en hij het glas kapot gooide nog voordat ie helemaal opgestaan was de stream over ging op camera die gesloopt ging worden. let maar eens op, heel vreemd dat de stream naar die camera ging: http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54726&sess=12617
Was ook zo vreselijk opzichtig hoe het vanavond allemaal ging. Zal deels ook wel door de slechte uitvoering van nix zijn, maar ook door de zeer merkwaardige plaatsing van Nadia in het geheel.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:38 schreef Marietje_34 het volgende:
Huub voelt zich zwaar genaaid en gelijk heeft ie. Erg laf en achterbaks van achter om dit zo te regelen.
Hij zal straks wel weer een gesprekje (om te sussen) met z'n favoriet hebben. Hij zal wel weer blij worden gemaakt met een dooie mus. Ze hebben niet veel werk aan hem.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:38 schreef Marietje_34 het volgende:
Huub voelt zich zwaar genaaid en gelijk heeft ie. Erg laf en achterbaks van achter om dit zo te regelen.
En kan diegene dan ook gelijk die druppende kraan stoppenquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:40 schreef Prospera het volgende:
Vervolg van [COS # 2935] Niks is gebeurd, waar we wachten op Jensen
Volgt
En kan iemand die wekker uitzetten![]()
Ja die ook graagquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En kan diegene dan ook gelijk die druppende kraan stoppen
Die kraan is veeeeeel irritanter dan de wekker inderdaad, dat ze zo kunnen slapen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
fucking golddiger to the max!quote:23:39 - Ik heb je telefoonnummer niet
-knip-
Ik wil echt zeggen dat het me spijt, alles wat ik je heb aangedaan, wil ze nog kwijt aan haar ex. Nadia pakt Dennis zijn vingers en ziet opeens zijn geluksring om zijn ringvinger zitten. Die zou mij ook mooi staan, merkt ze op. Je mag hem alleen kussen, lacht de Alphenaar.
-knip
bron: http://www.tien.tv/web/sh(...)007/typeofpage=51230
Ik wel zo te voelen. Ga maar eens kijken hoe m'n bed er bij staatquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:44 schreef chufi het volgende:
Huub kan niet slapen
Is er vandaag nog een loodgieter langs geweest? De wc's waren toch verstopt of zo? Zal wel door Naad komen die kots of flikkert complete maaltijden door het rioolquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Goed idee maar dan wel graag door de voordeur.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:46 schreef diedirk het volgende:
Brian / Amand en Huub/Lieke zouden samen kunnen verkomen dat er een nieuwe miljonair inkomt.
Ze hebben daar maanden eerlijk voor gestreden.
Ze moeten gewoon een ding zeggen en dat is : het moment dat Dennis vervangen wordt stappen wij met zijn vieren via de achterdeur op.
kijken of er dan nog iemand dat huis inkomt, no way.
in feite worden 2 van z'n medespelers de hand boven het hoofd gehouden, ten koste van huub en de anderen. Zelfs mogelijk een nieuwe miljonair, waardoor de kansen van de overblijvers weer minder worden, smerig spelletje hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij zal straks wel weer een gesprekje (om te sussen) met z'n favoriet hebben. Hij zal wel weer blij worden gemaakt met een dooie mus. Ze hebben niet veel werk aan hem.
Daar zijn toch verfbussen voor ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat zal Janice morgen denken ? Hij had een hoogblonde Barbie besteld en krijgt nu een brunette met zwarte haarstukjes ......
nee vind ik ook, dit is een soort van onbevredigendquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik wel zo te voelen. Ga maar eens kijken hoe m'n bed er bij staat![]()
Toch met een redelijk zuur gevoel. Wilde graag dat nix vervangen werd, maar de manier waarop vind ik toch niet echt ok
Beter had je het niet kunnen verwoorden, voor mij is de lol van het spel af .quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In feite heeft het hokje Dennix gewoon een toneelhaak gegeven.
Om z'n gezicht te redden, mocht hij zelf de stekker eruit trekken door een plastic kapje van de camera af te meppen. (Is al weer hersteld ook). En het hokje heeft nu een 6+1 situatie gecreeerd, waardoor ze maanden lang die +1 achter de hand kunnen houden.
Lekker snel met het nieuwe topic
Kots ? Maaltijden ? Dat is nog niets ...... Zelfs Brooke spoelt ze gewoon door !quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er vandaag nog een loodgieter langs geweest? De wc's waren toch verstopt of zo? Zal wel door Naad komen die kots of flikkert complete maaltijden door het riool
en dan zelf helemaal mannig doen over zijn 'briljante inval'quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:53 schreef mootie het volgende:
Het is wel hilarisch dat Dennis' enige actie hem door achter ingefluisterd werd. De loser...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kots ? Maaltijden ? Dat is nog niets ...... Zelfs Brooke spoelt ze gewoon door !
Laat maar zo zeggen : Die zien we nooit meer terug !!quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:54 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en dan zelf helemaal mannig doen over zijn 'briljante inval'
Die uitspraak was van Japio ..... Hij speelt een nog veel smeriger spelletje. Al een week wist hij van 'n plannetje van het hokje en werkte daar -zoals altijd- maar al te graag aan mee. Gewoon een verrader naar iedereen in de villa. Het wordt tijd dat Huub en anderen hem een keer door hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:54 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en dan zelf helemaal mannig doen over zijn 'briljante inval'
Wij mogen dit horen, Dennix krijgt nog een trap na.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:53 schreef mootie het volgende:
Het is wel hilarisch dat Dennis' enige actie hem door achter ingefluisterd werd. De loser...
ja, valt me tegen. Maar ik vraag me wel af in hoeverre hij precies op de hoogte was, zou het erg jammer vinden als hij Huub en Lieke zo zou besodemieteren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die uitspraak was van Japio ..... Hij speelt een nog veel smeriger spelletje. Al een week wist hij van 'n plannetje van het hokje en werkte daar -zoals altijd- maar al te graag aan mee. Gewoon een verrader naar alle anderen in de villa. Het wordt tijd dat Huub en anderen hem een keer door hebben.
Vooralsnog neem ik aan dat hij alleen wat twijfel moest zaaien.quote:Op vrijdag 30 november 2007 03:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, valt me tegen. Maar ik vraag me wel af in hoeverre hij precies op de hoogte was, zou het erg jammer vinden als hij Huub en Lieke zo zou besodemieteren.
ik denk dat hij zich behoorlijk gaat vergissen in zijn zgn. populariteit..quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat maar zo zeggen : Die zien we nooit meer terug !!
Ikj hoop dat ie zn ouwe leven weer op kan pakken , maar ik heb zo mn twijvels of hem dat gaat lukken
zou het ?! Wat een stelletje intrigantjes dan zegquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:59 schreef neehe het volgende:
[..]
Wij mogen dit horen, Dennix krijgt nog een trap na.
Niks Dennix idee, als hij dat tegen iemand zegt lachen ze hem uit.![]()
![]()
Hij heeft dagen zitten denken wat te doen, maar kon zelf niks verzinnen.
En beroemd worden als zangeres kan hij ook wel vergeten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 03:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik denk dat hij zich behoorlijk gaat vergissen in zijn zgn. populariteit..
Nu nog Dennix zelf volkalken ........quote:Op vrijdag 30 november 2007 03:16 schreef cindy10 het volgende:
dennis zn hyves is inmiddels al flink volgekalkt....
hoop dat snel te lezen in de telegraaf!quote:Op vrijdag 30 november 2007 03:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nu nog Dennix zelf volkalken ........
oeiiii,dat ziet eruit als een nat scheetje!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gokje ...... Zuivere broek voor Huub morgen ? Kontvocht, zoals Japio het noemt ?
[ afbeelding ]
Morgen allemaal.quote:Op vrijdag 30 november 2007 03:16 schreef cindy10 het volgende:
dennis zn hyves is inmiddels al flink volgekalkt....
Lieve Blomst, 1000x excuses maar mijn Outlook had kuren gisteravond, ik kon plotseling niet meer mailen, ik hoop dat je me kunt vergeven.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:01 schreef blomst het volgende:
Ik heb een hoop gemist gisteravond zie ik, Ik vind het wel zielig voor Dennix dat hij pas gaat "knallen"als hij er uit word gstemd.
Het blijft een verliezer.
Nou Blomst, als je de filmpjes gaat kijken, kom je van een koude kermis thuis, zó ontzettend duidelijk voorop gezet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:01 schreef blomst het volgende:
Ik heb een hoop gemist gisteravond zie ik, Ik vind het wel zielig voor Dennix dat hij pas gaat "knallen"als hij er uit word gstemd.
Het blijft een verliezer.
Ik heb steeds maar het gevoel dat hij na zijn jaardag niet meer terug komt. Als hij dan vrij op internet kan kijken en met de wetenschap van weer een popo dat hij misschien wel denkt... wegwezen voordat het te laat is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:49 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
in feite worden 2 van z'n medespelers de hand boven het hoofd gehouden, ten koste van huub en de anderen. Zelfs mogelijk een nieuwe miljonair, waardoor de kansen van de overblijvers weer minder worden, smerig spelletje hoor![]()
Ik denk dat ze dit toch op de een of andere manier weer moeten rechtbreien naar de miljonairs toe, zou me tegenvallen van Huub als zich makkelijk laat sussen
Ik vond in eerste instantie Huub zijn afscheidspeech laag...... maar zoals het nu is uitgepakt, past het precies.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die uitspraak was van Japio ..... Hij speelt een nog veel smeriger spelletje. Al een week wist hij van 'n plannetje van het hokje en werkte daar -zoals altijd- maar al te graag aan mee. Gewoon een verrader naar iedereen in de villa. Het wordt tijd dat Huub en anderen hem een keer door hebben.
Zo denk ik er ook over...quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:18 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik vond in eerste instantie Huub zijn afscheidspeech laag...... maar zoals het nu is uitgepakt, past het precies.
Vanacht zat iker nog even aan het denken... dit kan nooit een eigen plan van Dennix zijn geweest... zo inventief is die knul niet
Het is gewoon een verkapte toneelhaak en daarbij wil Dennix deze laatste actie onterecht op zijn conto schrijven..... tipisch Dennix die nix is, nix was en nooit nix zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |