De oplossing ligt voor de hand: dumpen dat wijf!quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:14 schreef Oksel het volgende:
Alleen mijn arme vriendinnetje niet..
Die moest op Academic 7'ens halen. Voor luisteren een 6,5, voor lezen een 7,0, voor schrijven een 6,0 en voor speaking een 8,0. De arme schat. Luisteren vond ze nog zo goed gaan.. en schrijven had ze ook een goed gevoel over.
Nouja.
Ja, dat had ik allang bedacht. Probleem is dat ik zonder haar het visum niet krijg. Als ik eenmaal dat visum heb ben ik meteen weg, duh.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
De oplossing ligt voor de hand: dumpen dat wijf!
Vrouwen hebben ze in Australie ook wel
Mja, obesity is hier een hot item zal ik maar zeggen en over het algemeen vind ik de vrouwen hier toch verdacht veel lijken op de vrouwen in Engelandquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
De oplossing ligt voor de hand: dumpen dat wijf!
Vrouwen hebben ze in Australie ook wel
Ai, zo'n stoomcursus doen? Hoe lang moet ze wachten voordat ze weer mag?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:09 schreef Oksel het volgende:
Ze moet zevens halen! Dus nog een keer..¤180,-
hmm, de blanke vrouwen misschien. Gelukkig is er ook een groot deel van de bevolking aziatisch. En die zien er over het algemeen goed uit, hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:19 schreef anarchitect het volgende:
[..]
Mja, obesity is hier een hot item zal ik maar zeggen en over het algemeen vind ik de vrouwen hier toch verdacht veel lijken op de vrouwen in Engeland
Ik heb het idee dat het in de stad wel meevalt, maar als je in de suburbs komt loopt er idd verdacht veel trailertrash-achtig vrouwelijk schoons lelijks rond. Over de Aziaatjes heb je gelijkquote:Op zondag 13 april 2008 01:23 schreef kluut het volgende:
[..]
hmm, de blanke vrouwen misschien. Gelukkig is er ook een groot deel van de bevolking aziatisch. En die zien er over het algemeen goed uit, hoor.
Typisch voor vrouwen, lullen kunnen ze wel maar luisteren ho maarquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:14 schreef Oksel het volgende:
Die moest op Academic 7'ens halen. Voor luisteren een 6,5, voor lezen een 7,0, voor schrijven een 6,0 en voor speaking een 8,0.
Nouja.
Dan inderdaad even goed oefenen op dat schrijven. Ik moet zeggen dat ik dat ook lastig vond hoor (je krijgt vaak echt klote onderwerpen om over te schrijven, een tabelletje met vijf waarden erin en zo). Maar ja dat komt allemaal wel goed hoor. De beoordeling is volgens mij zo subjectief als de tyfus (de dingen die ik hier hoor zijn schrikbarend (van een 5 gemiddeld naar een 8 gemiddeld is blijkbaar simpel mogelijk)...quote:Op maandag 14 april 2008 17:48 schreef Oksel het volgende:
K*T, volgende IELTS mogelijkheid voor mijn vriendin is pas over 2 maanden..![]()
Dat kost een hoop tijd..![]()
![]()
![]()
En toen zat de tandpasta op m'n scherm.quote:Op maandag 14 april 2008 05:57 schreef RickTheGreatest het volgende:
Een aziatische dame is of mooi of lelijk heb ik altijd gezegd en ik vind dat ik nog steeds gelijk heb na mijn ervaring hier! Een aziaat moet wel rond de 20 zijn, ze zijn net als druiven. Eerst mooi en strak maar voor je het weet is het een verrimpelde rozijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door SuperHarregarre op 21-04-2008 01:24:20 ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |