Mazzelaar, die van mij geeft me maar 5 minuutjesquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:56 schreef SillyWalks het volgende:
Snooze is my friend. Every morning he gently wakes me, gives me this wonderful look and says "Aww... alright, 9 more minutes, just for you".
Inderdaadquote:
Je snapt hem niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:12 schreef TNA het volgende:
[..]
oor·dop·je (het ~, ~s)
dopje in het oor voor tijdens het zwemmen of bij geluidsoverlast
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:28 schreef ElizabethR het volgende:
Geen last van
Maar ja, ik woon dan ook vrijstaand en op het platteland.
Eerder van: "Wa? Wat zeg je? Ik hoor je niet *trekt oordopjes uit oren*"quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:26 schreef TNA het volgende:
[..]
Ah, op die manierIn de categorie "Ben je wakker?" "Nu wel!"
Ik heb idd een idee gehad, om 6 uur 's morgens ff mijn electrische gitaar te bespelen... Of een luchthoor te halen die we in het stadion gebruiken, maar ja, ik pak niet alleen mijn boven buurman ermee, maar ook de andere buren, en dat is minder.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:59 schreef Houtspeer het volgende:
Oh ja, de volgende keer als jij wakker wordt van zijn gesnooze, moet je je cdspeler tegen de muur zetten en keihard aandoen.
Waarschijnlijk omdat ze er niets van durven zeggen... Gelukkig ben je mijn buurman niet,quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:10 schreef Deliah het volgende:
Ik laat ook altijd mijn wekker aanstaan. Ik word niet echt wakker van het geluid en dan duurt het een half uur (of langer) voordat ik wakker genoeg ben.
Er is overigens nog niemand komen klagen.
Jep, helaas voor de bovenbuurvrouw die krijg maar 1x in de maand een beurt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:46 schreef karr-1 het volgende:
Wij lagen gisteren in bed en hoorden de buren aan de andere kant van de muur sex hebben. Het klonk alsof ze naaiden als konijnen.
En de wekker van de buurman hoor ik ook, maar die gaat meestal pas af als ik er al uit ben.
Dat had ik ook altijd met mijn wekkerradio van de hema.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:40 schreef Barachem het volgende:
D. De wekker gaat af, ik druk al slapend en onbewust op het knopje "Alarm" en wordt pas later wakker.
Ik denk dat de buurman een nieuw vriendinnetje heeft. Gisteren stond hij uitgebreid te koken, vannacht flinke sex en deze avond stonden er ineens allemaal kaarsen op tafel enzo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:20 schreef Ash_nazg_durbatulyk het volgende:
[..]
Jep, helaas voor de bovenbuurvrouw die krijg maar 1x in de maand een beurt.Duurt maar een paar minuutjes, idd, net als een konijn....haha...
Zoiets hoorde ik vorige week ook.. gekreun, het geluid van een bed die tegen de muur aan ramt en een vet bats geluid.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:20 schreef Ash_nazg_durbatulyk het volgende:
[..]
Jep, helaas voor de bovenbuurvrouw die krijg maar 1x in de maand een beurt.Duurt maar een paar minuutjes, idd, net als een konijn....haha...
Mooi hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:28 schreef ElizabethR het volgende:
Geen last van
Maar ja, ik woon dan ook vrijstaand en op het platteland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |