pedoquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:10 schreef Roi het volgende:
Die 2e van rechtsonder zou ik wel palen, dat dan weer wel.
I'd do all the meisjes yeahh! Als het maar een gaatje heeftquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:07 schreef TNA het volgende:
Die onzinnige relprotesten stakingen zijn dan nog wat, scholieren lopen vrolijk mee met de massa, maar dan die figuren van het LAKS!
[ afbeelding ]
Dat mannetje linksonder met zijn verwaande hoofd die zich de CEO van Philips voeltDat figuur in dat paarse shirt werd vanmorgen geïnterviewd op het NOS-journaal en voelde zichzelf ook oh-zo intelligent. Ze geven antwoord op volslagen loze vragen en zijn dan trots dat hun VVD-ouders ze al zo'n bekakte gezichtsuitdrukking hebben aangeleerd.
Klacht: kindertjes van het LAKS die zichzelf geweldig vinden!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:11 schreef Houtspeer het volgende:
Zijn zij zelf ook scholieren? Ze zien eruit alsof ze 15 zijn.
Viel wel mee toch? Ze zag er in elk geval wel leuk uit.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:07 schreef TNA het volgende:
Dat figuur in dat paarse shirt werd vanmorgen geïnterviewd op het NOS-journaal en voelde zichzelf ook oh-zo intelligent.
dankje, ik had al een tijd niet gelachenquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:26 schreef Dipkip het volgende:
Die twee linksachter zag ik op TV. Het leek wel een uniseks tweeling
Onderste rij helemaal rechts is beterquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:54 schreef koffiegast het volgende:
de linksmiddenste van onderste rij lijkt mij anders wel leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |