Weet iemand toevallig wat dat te betekenen heeft?quote:2-NL-4
361001
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:46 schreef Lariekoek het volgende:
2 is dus een scharrelei uit Nederland en 361001 is de code van de boederij.
Nou, wat een veilig gevoel.quote:Ieder pluimveebedrijf in Europa heeft zijn eigen code. Nederlandse legkippenbedrijven hebben een code die bestaat uit 5 cijfers. Eventueel kunnen hier nog 1 of 2 cijfers aan zijn toegevoegd, om precies aan te geven om welke stal het gaat. Controlerende instanties kunnen er zonodig snel en effectief gebruik van maken. Dat geeft een veilig gevoel!
Ik bagger niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:05 schreef Klonk het volgende:
Doe es ff niet baggeren jongens
jij baggert ook niet, er waren wat kleuters losgebroken, berichtjes ff weghaaldquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:09 schreef NED het volgende:
[..]
Ik bagger niet.
Ik zit een ei te eten en dat smaakt me niet en ik wilde weten of ik uit die code kon aflezen waar het ei vandaan komt, opdat ik een klacht in kan dienen
Mijn vermoeden dat de afkomst verwerkt is in die getallencombinatie klopt.
Nu moet ik alleen nog een lijstje zien te vinden met welke boerderij welk nummer heeft.
Ow okayquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
jij baggert ook niet, er waren wat kleuters losgebroken, berichtjes ff weghaald
Lief!quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:49 schreef tequi3 het volgende:
Dat doen ze zodat je de kip kunt opzoeken en kunt bedanken.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:49 schreef tequi3 het volgende:
Dat doen ze zodat je de kip kunt opzoeken en kunt bedanken.
Hoezo dat? Was het EI niet lekker? Want dat ligt waarschijnlijk meer aan jou kookkunsten dan aan die boer of dat kippetje.. Of vind je het zielig voor die kip want dan moet je maar veganist wordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:41 schreef NED het volgende:
Nouja, lief, lief, ik wil niet die kip bedanken maar die boer een stoot voor ze harses geven![]()
!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |