quote:
op 10-23-1999 om 12:19 AM schreef Max het volgende:
Wordt hier nu niet intelligentie verward met geheugen?
Yep. Domweg dingetjes onthouden wil nog niet zeggen dat je intelligent bent.
Intelligentie wordt hier verward met:
- taalgebruik (Mona praat plat, is dus dom)
- voorkomen (Ruud is een dikke slomo, dus dom)
- aantrekkelijkheid (Sabine is een babe, dus die is dom)
En uiteraard de beste reden:
- Identificeer-gedrag (Karin lijkt op mij, dus is ze hyper-intelligent)
Murphy
[Dit bericht is gewijzigd door liz (Datum 23 Oktober 1999).]
Ik was afgelopen week in de gelegenheid de streams overdag te volgen en het viel me op dat Bianca pas en dag van te voren serieus met leren begon. Daarvoor stak ze tijd in overhoren. Ze meldde zelf dat ze de laaste dag er nog een aantal moest leren (strakke planning Bianc) en ze kwam er voor uit dat ze tot de 70 postcodes gekomen was en er dus nog 20 waren die ze absoluut niet kende. daar werd dan ook uit gevraagd.
Ze deed een beetje voorkomen alsof ze dat expres deden bij Veronica en ze wenste zelfs nog de papieren met postcodes na de opdracht terug....
Bart vertelde haar dat dat nergens op sloeg, dat spreekt weer voor Bart, en inderdaad zou er iets van faalangst bij Bianca zitten??
Wat trouwens niet voor Bart spreekt is zijn geldingsdrang. Na het halen van de 10 postcodes wilde hij de 5 die ook aan hem gesteld hadden kunnen worden (hoefde niet hij had er immers al 10)ook per see beantwoorden... dat was weer een beetje triest van Bart, als je je maar bewijzen kan he Bart, en dat met het oprakelen van postcodes, pfffff
Wat is trouwens het weekbudget voor deze week?
Bye bye
Mijn vraag is dan : WAAROM!
Welke gedachten kronkel zit hier achter?
Of moet ik niet zo gek doen, gewoon blij zijn met wat v. mij voorschoteld en niet denken dat er op een of andere manier wordt nagedacht over BB????
Uwe wanhopige Beeezzz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |