abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206284
NEEEEEEEEE toch, zelfs die intelligente Bianca en nog intelligentere Karin falen bij de weekopdracht!
Blijken de vrouwen in het BB-huis tot mijn schaamte ook nog echt dommer te zijn dan de mannen.
Ik was trouwens blij dat Mona niet als eerste hoefde.

vrijdag 22 oktober 1999 @ 22:04:00 #2
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206285
Het was idd wel schrijnend, dat alle vrouwen het niet redden, en alle mannen het wel, hoewel, in Maurice heeft het zwakkere geslacht dan toch nog een triomf gevonden
Life is what you make it.
pi_206286
Peperga?
Is er dan nog bewoonde wereld boven Zwolle?
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 22:08:00 #4
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_206287
Van Bianca had ik het een beetje verwacht (alhoewel zij mijn favoriet is!), volgens mij lijdt ze en ietsie aan faalangst. In ieder geval heb ik bij haar het gevoel dat ze de dingen die ze doet goed wil doen, zie ook haar reactie na dat bakken).
pi_206288
Wordt hier nu niet intelligentie verward met geheugen?
  Redactie Frontpage zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:57:00 #6
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_206289
Ik ben kwaad op Rip van Winkle !!!
Ik ben Djeez en woon boven Zwolle, dus er is daadwerkelijk leven boven Zwolle !!!
In Hoogeveen om precies te zijn !!!
Of ik van jouw dorp, Tietjerkstradeel of all places ooit gehoord heb !!!
Gegroet,
Djeez
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 01:04:00 #7
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_206290
Ik wordt een beetje moe over het wel of niet intelligent zijn van mensen. Ik vind het veel belangrijker dat iemand is wie die is met zijn mogelijkheden en onmogelijkheden.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 03:10:00 #8
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_206291
quote:
op 10-23-1999 om 12:19 AM schreef Max het volgende:
Wordt hier nu niet intelligentie verward met geheugen?

Yep. Domweg dingetjes onthouden wil nog niet zeggen dat je intelligent bent.
Intelligentie wordt hier verward met:
- taalgebruik (Mona praat plat, is dus dom)
- voorkomen (Ruud is een dikke slomo, dus dom)
- aantrekkelijkheid (Sabine is een babe, dus die is dom)
En uiteraard de beste reden:
- Identificeer-gedrag (Karin lijkt op mij, dus is ze hyper-intelligent)

Murphy

pi_206292
O.k, mee eens, intelligentie is niet hetzelfde als kunnen 'stampen'.
Wel is duidelijk dat Ma, Ru, en vooral Bart een aardig staaltje van koelbloedigheid tentoonspreiden. Met oogkleppen op en oren dicht hebben ze ondanks irritaties, onzekerheid en weinig eten, gewoon keihard 90 postcodes uit hun hoofd geleerd. Ondanks dat van buiten leren niks zegt over iemands mogelijkheden, zegt het volgens mij wel iets over doorzettingsvermogen en de wil om ergens iets van te maken. (en ook over gehoorzaamheid, trouwens) Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat de dames het zo druk hadden met elkaar/ het afscheid van Sabine/ en met zichzelf dat ze bij voorbaat al de moed opgegeven hadden. Een sneeky opdracht vond ik het wel, om de bewoners individueel te laten presteren en dat weer wel van elkaar te laten zien.
Belachelijk eigenlijk.
Ineens is de dagboekkamer geen geheim meer.

[Dit bericht is gewijzigd door liz (Datum 23 Oktober 1999).]

pi_206293
Ja Max en gelijk heb je Jessicaa (zie post hierboven),

Ik was afgelopen week in de gelegenheid de streams overdag te volgen en het viel me op dat Bianca pas en dag van te voren serieus met leren begon. Daarvoor stak ze tijd in overhoren. Ze meldde zelf dat ze de laaste dag er nog een aantal moest leren (strakke planning Bianc) en ze kwam er voor uit dat ze tot de 70 postcodes gekomen was en er dus nog 20 waren die ze absoluut niet kende. daar werd dan ook uit gevraagd.
Ze deed een beetje voorkomen alsof ze dat expres deden bij Veronica en ze wenste zelfs nog de papieren met postcodes na de opdracht terug....
Bart vertelde haar dat dat nergens op sloeg, dat spreekt weer voor Bart, en inderdaad zou er iets van faalangst bij Bianca zitten??

Wat trouwens niet voor Bart spreekt is zijn geldingsdrang. Na het halen van de 10 postcodes wilde hij de 5 die ook aan hem gesteld hadden kunnen worden (hoefde niet hij had er immers al 10)ook per see beantwoorden... dat was weer een beetje triest van Bart, als je je maar bewijzen kan he Bart, en dat met het oprakelen van postcodes, pfffff

fake a dream
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 11:06:00 #11
521 ruby
Hell yeah!
pi_206294
Mijn hemel, wat was dat voor een actie dat het gehele leger naar het Big Brother huis was gekomen? Het leek wel of ik naar een Amerikaanse film zat te kijken!(dramatisch) Bart was echt helemaal in zijn element hoor!!

Wat is trouwens het weekbudget voor deze week?

Bye bye

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_206295
Na het muziek luisteren waren ze nu aan het tv kijken. Wanneer zou de computer komen of de telefoon? Ik zei het al eerder ze nemen het niet zo nauw met de regels bij veronica!
pi_206296
Waar ik dus doorgedraait hyper de hyper, horendol van werd is dat we eesrt 10 minuten naar oud nieuws zaten te kijken.
Alsof ze helemaal geen materiaal hadden bij V.

Mijn vraag is dan : WAAROM!

Welke gedachten kronkel zit hier achter?

Of moet ik niet zo gek doen, gewoon blij zijn met wat v. mij voorschoteld en niet denken dat er op een of andere manier wordt nagedacht over BB????

Uwe wanhopige Beeezzz

pi_206297
Het waren wel dezelfde beelden, maar sterk ge-edit. De impact van Bianca's huilbui en van Willem's instorting was veel minder sterk dan toen we live meemaakten. Eens te meer een staaltje manipulatie
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')