abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54958598
Ben er ook maandag. Met wat lui van mijn studie, die willen de ArenA weleens zien. Eerst nog een beetje door het centrum slenteren natuurlijk.
pi_54958776
Sonck, wat lul je slap man.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 30 november 2007 @ 23:13:17 #153
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_54958931
Belgen zijn gewoon vaak een stel wijven, da's een feit.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 30 november 2007 @ 23:17:26 #154
51286 w00h00
Digital man!
pi_54958994
Wat heeft die Sonck ineens weer spatjes.

Die gozer raakt nog geen pepernoot man.
  vrijdag 30 november 2007 @ 23:37:38 #155
51286 w00h00
Digital man!
pi_54959502
Het schijnt dat Sinterklaas een verrassing voor ons in petto heeft:

vrijdag 30 november 2007 @ 23:40:31 #156
52871 Blight
Supersized.
pi_54959574
Dream on.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54959967
Sonck moet niet lullen maar voetballen zelfs dat kan hij amper. Waarom hoor je spelers als Huntelaar of Zlatan nooit over een harde sfeer
AFC AJAX
pi_54960015
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:37 schreef w00h00 het volgende:

Het schijnt dat Sinterklaas een verrassing voor ons in petto heeft:

[ afbeelding ]

Die mensen die achter het doel zitten zien geen flikker zo..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54960056
topic met angst en beven doorgelezen maar gelukkig is de naam amrabat niet gevallen.
pi_54960187
Wat vinden jullie eigenlijk van Amrabat?

Lijkt mij een koopje voor een paar ton.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 1 december 2007 @ 00:16:18 #161
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54960249
Lijkt me minder ver dan Aissati, minder jong dan Aissati, minder talentvol dan Aissati en dan kan je net zo goed Siem de Jong vast op die stek zetten.

Is vermoedelijk ook niets voor niets uit Amsterdam vertrokken.
pi_54960281
Hij kan ook als buitenspeler en tweede spits (type Suarez) uit de voeten, daar speelt hij vooral bij VVV.

Maar goed wij hebben hem op zich niet echt nodig nee, maar ik zie hem wel succesvol worden bij een van onze concurrenten en dan krabben wij ons misschien achter het hoofd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  zaterdag 1 december 2007 @ 00:20:02 #163
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_54960317
Oh, ik dacht dat je het alleen zei om Fiskus te jennen.
pi_54960323
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 00:18 schreef koningdavid het volgende:
Hij kan ook als buitenspeler en tweede spits (type Suarez) uit de voeten, daar speelt hij vooral bij VVV.

Maar goed wij hebben hem op zich niet echt nodig nee, maar ik zie hem wel succesvol worden bij een van onze concurrenten en dan krabben wij ons misschien achter het hoofd.
Wij moeten hem niet kopen omdat de rest hem dan maar niet heeft.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54960336
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 00:20 schreef Silenus het volgende:
Amrabat gaat wel mooi naar Twente ofzo niks voor Ajax.
AFC AJAX
  zaterdag 1 december 2007 @ 00:22:12 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54960363
Ik vind het een leuke speler, die Amrabat. Maar als bijvoorbeeld Perez er nog had geweest en hij daarvoor als backup kon dienen. Niet dat ik naar Perez verlang, maar het zijn gewoon geen dragende spelers, en ik acht Aissati daar wel toe in staat wanneer hij in vorm is.

AZ zou zo'n Amrabat kunnen halen voor achter Cziommer bijvoorbeeld, of PSV als vervanger van Aissati. Maar Ajax zit niet in die luxe-positie dat het zo'n jongen rustig kan brengen. Helaas, zou ik bijna zeggen.
pi_54960523
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 00:20 schreef Silenus het volgende:

Beetje maar
pi_54960577
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 00:22 schreef twi het volgende:
Ik vind het een leuke speler, die Amrabat. Maar als bijvoorbeeld Perez er nog had geweest en hij daarvoor als backup kon dienen. Niet dat ik naar Perez verlang, maar het zijn gewoon geen dragende spelers, en ik acht Aissati daar wel toe in staat wanneer hij in vorm is.

AZ zou zo'n Amrabat kunnen halen voor achter Cziommer bijvoorbeeld, of PSV als vervanger van Aissati. Maar Ajax zit niet in die luxe-positie dat het zo'n jongen rustig kan brengen. Helaas, zou ik bijna zeggen.
Klopt wel wat je zegt ja. Hij moet ook zeker niet gehaald worden als de vervanger van Sneijder o.i.d. Maar hij zou wellicht aardig kunnen concurreren met Suarez, Luque en Leonardo.

Maar ik gok dat hij naar Twente gaat ofzo.
pi_54961587

pi_54961707
http://www.ajax-nl.vespro(...)catalogus/flyer.html

Dat shirt wat Gabri aanheeft is gruwelijk
pi_54962043
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 01:54 schreef Jasza het volgende:
http://www.ajax-nl.vespro(...)catalogus/flyer.html

Dat shirt wat Gabri aanheeft is gruwelijk
masterlijk
AFC AJAX
  zaterdag 1 december 2007 @ 02:28:14 #172
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_54962111
quote:
Ajax-PSV: één trein
De wedstrijd Ajax-PSV tenslotte, op zondag 16 december, is voor PSV-supporters al helemaal uitverkocht. PSV heeft eerder gecommuniceerd dat er op basis van animo besloten zou worden of er met één of twee treinen naar Amsterdam gereisd wordt. De kaarten voor de eerste trein (800 stuks) zijn intussen verkocht en op basis van de zeer beperkte verkoop van de laatste dagen is besloten dat het bij één trein blijft. PSV betreurt het zeker dat we niet meer kaarten kunnen aanbieden, maar het is voor de club een te groot financieel risico om een tweede trein te bestellen die mogelijk maar voor een klein deel is gevuld. De vertrektijd van de combitrein naar Amsterdam is nog niet bekend. Houd de website van PSV in de gaten voor deze vertrektijd
pi_54962304
pi_54962349
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 02:48 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_54964826
quote:
1/12/2007 - Andere rol voor Piet Keizer bij Ajax
(Gepost door RvN)

Het Algemeen Dagblad meldt dat Piet Keizer een andere rol krijgt bij Ajax. Sinds het vertrek van Ten cate zou zijn invloed op het eerste elftal al verminderd zijn. Hij gaat zich volgens het AD nu bezighouden met de jeugdopleiding en gaat op korte termijn een rapport opstellen wat hij van het huidige Ajax vindt. De positie van Keizer werd door analytici al geruime tijd bekritiseerd, omdat verantwoordelijkheden tussen hoofdcoach, technisch directeur en de rol van Keizer onduidelijk zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')