Die mensen die achter het doel zitten zien geen flikker zo..quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:37 schreef w00h00 het volgende:
Het schijnt dat Sinterklaas een verrassing voor ons in petto heeft:
[ afbeelding ]
Wij moeten hem niet kopen omdat de rest hem dan maar niet heeft.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:18 schreef koningdavid het volgende:
Hij kan ook als buitenspeler en tweede spits (type Suarez) uit de voeten, daar speelt hij vooral bij VVV.
Maar goed wij hebben hem op zich niet echt nodig nee, maar ik zie hem wel succesvol worden bij een van onze concurrenten en dan krabben wij ons misschien achter het hoofd.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:20 schreef Silenus het volgende:
Oh, ik dacht dat je het alleen zei om Fiskus te jennen.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:20 schreef Silenus het volgende:
Oh, ik dacht dat je het alleen zei om Fiskus te jennen.
Klopt wel wat je zegt ja. Hij moet ook zeker niet gehaald worden als de vervanger van Sneijder o.i.d. Maar hij zou wellicht aardig kunnen concurreren met Suarez, Luque en Leonardo.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:22 schreef twi het volgende:
Ik vind het een leuke speler, die Amrabat. Maar als bijvoorbeeld Perez er nog had geweest en hij daarvoor als backup kon dienen. Niet dat ik naar Perez verlang, maar het zijn gewoon geen dragende spelers, en ik acht Aissati daar wel toe in staat wanneer hij in vorm is.
AZ zou zo'n Amrabat kunnen halen voor achter Cziommer bijvoorbeeld, of PSV als vervanger van Aissati. Maar Ajax zit niet in die luxe-positie dat het zo'n jongen rustig kan brengen. Helaas, zou ik bijna zeggen.
masterlijkquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:54 schreef Jasza het volgende:
http://www.ajax-nl.vespro(...)catalogus/flyer.html
Dat shirt wat Gabri aanheeft is gruwelijk
quote:Ajax-PSV: één trein
De wedstrijd Ajax-PSV tenslotte, op zondag 16 december, is voor PSV-supporters al helemaal uitverkocht. PSV heeft eerder gecommuniceerd dat er op basis van animo besloten zou worden of er met één of twee treinen naar Amsterdam gereisd wordt. De kaarten voor de eerste trein (800 stuks) zijn intussen verkocht en op basis van de zeer beperkte verkoop van de laatste dagen is besloten dat het bij één trein blijft. PSV betreurt het zeker dat we niet meer kaarten kunnen aanbieden, maar het is voor de club een te groot financieel risico om een tweede trein te bestellen die mogelijk maar voor een klein deel is gevuld. De vertrektijd van de combitrein naar Amsterdam is nog niet bekend. Houd de website van PSV in de gaten voor deze vertrektijd
quote:1/12/2007 - Andere rol voor Piet Keizer bij Ajax
(Gepost door RvN)
Het Algemeen Dagblad meldt dat Piet Keizer een andere rol krijgt bij Ajax. Sinds het vertrek van Ten cate zou zijn invloed op het eerste elftal al verminderd zijn. Hij gaat zich volgens het AD nu bezighouden met de jeugdopleiding en gaat op korte termijn een rapport opstellen wat hij van het huidige Ajax vindt. De positie van Keizer werd door analytici al geruime tijd bekritiseerd, omdat verantwoordelijkheden tussen hoofdcoach, technisch directeur en de rol van Keizer onduidelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |