Noem je dit fixenquote:jzzagy76tj0cv latina latina
Klopt, ik sta nog niet in de OPquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:43 schreef Deansensitized het volgende:
Zo ongeveer. OP staat er inderdaad in, maar is nog niet je van het
Heb je een paar maanden om bij te komen en een boottochtje te maken met Stichting Zonnebloem...quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:49 schreef Cynic het volgende:
zo zeg, ik ben echt niet fit vandaag!En dat helemaal zonder alcohol, zal de leeftijd wel zijn.
Volgend jaar pas weer optreden, in februari en april ofzo geloof ik, haha.
Nu ik er bij nadenk,... in welke bands speel je eigenlijk? Hebben jullie websites oid?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:13 schreef Gitarist het volgende:
Als we het dan toch over optredens hebben, ik sta met twee bands waar ik in speel volgende week vrijdagavond in de N201 te Aalsmeer. Toegang is gratis.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:49 schreef Cynic het volgende:
zo zeg, ik ben echt niet fit vandaag!En dat helemaal zonder alcohol, zal de leeftijd wel zijn.
Volgend jaar pas weer optreden, in februari en april ofzo geloof ik, haha.
Ok, bedankt voor deze mededelingquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:22 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb een beetje basgitaar leren spelen van mijn buurjongen maar ik ben gewoon a-muzikaal. Seven Nation Army lukte na een tijdje een beetje, en daar liet ik het bij.
Ik zoek wel een andere hobby.
meldt ie dan aan gitaristen, wat boeit ons bassiten nou?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor deze mededeling
Heb jij of je toetsenbord vandaag flink gezopen?? Je maakt wel heel veel fouten vandaagquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:49 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
meldt ie dan aan gitaristen, wat boeit ons bassiten nou?
*wegduikt voor Witch*
ja, idd een basgitaarquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:58 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben een meisje hoor![]()
En het is een basgitaar. Dus.
Niks officieels maar wel bijna. Ahuh.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:10 schreef Aresdreams het volgende:
wat is een bijna-vriendje?
Inmiddels wel dusquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:04 schreef Aresdreams het volgende:
myspace nog niet bekeken zeker @ metalfreak
dus in prencipe ben je voor jezelf bezet, totdat hij nee of ja zegt?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:13 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Niks officieels maar wel bijna. Ahuh.
Neeuh als ik een andere leukerd tegenkom dan laat ik me niet tegenhoudenquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dus in prencipe ben je voor jezelf bezet, totdat hij nee of ja zegt?
waardeloos
@ metalfreak: alles boven de 16 is toch oud genoeg?![]()
Ik zal het tegen Veronique zeggen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:49 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
meldt ie dan aan gitaristen, wat boeit ons bassiten nou?
*wegduikt voor Witch*
Ik krijg altijd alleen maar Myspace Friend Requests van nepprofielen met foto's van enorm lekkere wijven... Maar die worden dan 2 dagen later altijd verwijderd...quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:21 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Neeuh als ik een andere leukerd tegenkom dan laat ik me niet tegenhouden![]()
En ja ik heb een Myspace Friend Request, toevallig.
Ja, die zijn irritant, zeg. Keer dacht ik met zoiets te maken te hebben op het bandprofiel, maar dat bleek gewoon een of andere hitsige gothicslet te zijn uit Hongarije.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik krijg altijd alleen maar Myspace Friend Requests van nepprofielen met foto's van enorm lekkere wijven... Maar die worden dan 2 dagen later altijd verwijderd...
Hij is nog niet helemaal man.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:10 schreef Aresdreams het volgende:
wat is een bijna-vriendje?
Sstquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij is nog niet helemaal man..
moeten ze ballen nog indalen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij is nog niet helemaal man..
Linkje?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, die zijn irritant, zeg. Keer dacht ik met zoiets te maken te hebben op het bandprofiel, maar dat bleek gewoon een of andere hitsige gothicslet te zijn uit Hongarije..
.
Nah, alleen bands die wij cool vinden en mensen die zeggen ons tof te vinden. Ach, mij best.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Linkje?![]()
En ik krijg altijd requests van wanhopige bands die zoveel mogelijk vriendjes willen hebben... Doen jullie dat ook?
tuurlijk doen wij dat ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Linkje?![]()
En ik krijg altijd requests van wanhopige bands die zoveel mogelijk vriendjes willen hebben... Doen jullie dat ook?
Ik speel in:quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nu ik er bij nadenk,... in welke bands speel je eigenlijk? Hebben jullie websites oid?
Kaas...? Kaas...?! Ghy duivels vermetele doerak! Deze manifestatie van het beest in weldadige luxe zal u in den vagevuur laten belanden!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:10 schreef Aresdreams het volgende:
wat zei je doodkapje?
kan er gaan kaas van bakken!
Kaas bak je ook niet! Dat grill je!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:10 schreef Aresdreams het volgende:
wat zei je doodkapje?
kan er gaan kaas van bakken!
Het is vrijdagmiddag, ik ben een laptop aan het installeren, dus ik heb niet echt zin om actief te gaan doen en dan begint de sexuele frustratie hoogtij te vierenquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:02 schreef Doodkapje het volgende:
Ik schreeuwe in Heere des naams dat het schandelyck is, hoe deze heeren zich in dit topique gedragen, gelijk een neanderthaler zijne bronstige vrouwe aan den haaren zijn neolithische steenen etablissement in sleept. Stelletje schavuiten, waar zijt uwer fatsoen gebleven!
Hoe houdt Dupje het vol met ons
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag, ik ben een laptop aan het installeren, dus ik heb niet echt zin om actief te gaan doen en dan begint de sexuele frustratie hoogtij te vieren
hmmm, lekker warmquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:13 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kaas...? Kaas...?! Ghy duivels vermetele doerak! Deze manifestatie van het beest in weldadige luxe zal u in den vagevuur laten belanden!
Ik zit bij een klant, niet echt de ideale plaats om dat te gaan bekijken... Vooral niet als je bedenkt dat het in de onderwijssector isquote:
dan maar knakworsten?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zit bij een klant, niet echt de ideale plaats om dat te gaan bekijken... Vooral niet als je bedenkt dat het in de onderwijssector is
En hou eens op over kaas! Ik lust helemaal geen kaas
Ik zie één 12-string, één fretless en die andere twee verschillen van elkaar vanwege de trem en elementen... Maar gelijk heb je... ik wissel liever van gitaar dan dat ik een hernia riskeer...quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:26 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hmmm, lekker warm
*pakt knakworstjes erbij*
wat heb je nou aan 4x 6 snaar? rare jonges, die meervoudige halzen gitaristen
Die zijn wel goed, én bier!quote:
waar in eindhoven?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die zijn wel goed, én bier!
Juj, zometeen eens naar huis kachelen, maar het zal wel weer een half uur duren voor ik Eindhoven eens uit ben...
Om ontopic te blijven: thuis kan ik dan weer gitaar gaan spelen...
tja... ik gebruik gewoon 1x7snaarquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zie één 12-string, één fretless en die andere twee verschillen van elkaar vanwege de trem en elementen... Maar gelijk heb je... ik wissel liever van gitaar dan dat ik een hernia riskeer...
Dan zit ik niet zo heel ver van je vandaan, ik zit ergens in de buurt van het ROC Sterrenlaan, bevind me nu op de Odysseuslaan...quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:34 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
waar in eindhoven?
*zit in dat gebouw aan de buszeide van het station maar dan wat verder*
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:02 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik speel in:
Keep it C [Hyves] [Crappy website]
the Girlies (niet te verwarren met the Girls) [Hyves] [Nog crappier website]
Jazzensemble Kunstencentrum de Hint (geen website en/of Hyves)
Beide sites zijn onder constructie...
Er staat nog nergens goed klinkend audiomateriaal (wel veel opgenomen werk maar niet geschikt voor publicatie laten we maar zeggen), maar afgelopen weekend hebben we met Keep it C onze eerste demo opgenomen die we nog aan het afmixen zijn. Dit moet uiteindelijk op de website of Hyves terecht komen.
je moet ook gewoon richting het oosten gaan, dan rij je minder filequote:Op vrijdag 30 november 2007 15:58 schreef Metalfreak het volgende:
En ik ga nu een poging doen om naar huis te gaan, ben klaar met die craptop en kan dus gezellig in de file richting het zuiden gaan aansluiten, mét gitaarmuziek op de radio natuurlijk
(ow wacht, ik was net bezig aan de CD van the Chemical Brothers...)
Maar het is een ehhhh songfestival.... ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:12 schreef Deansensitized het volgende:
Welkom frame-saw
Heb ik al verteld dat we aan Liet 2008 meedoen??
www.liet.nl
[ afbeelding ]
De kant van Dean die weinig mensen kennenquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan moet je toch een 18 jarig mooi meisje zijn die niet kan zingen maar wel dikke tieten heeft.
tja op het 18 jarig mooi meisje stuk na klopt de omschrijving toch aardig?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar het is een ehhhh songfestival.... ?
Dan moet je toch een 18 jarig mooi meisje zijn die niet kan zingen maar wel dikke tieten heeft.
We zullen je gewoon accepteren hoor, Dean!quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
De kant van Dean die weinig mensen kennen.
Pas maar op voor wanneer het uitgewerkt is. Komt er zo weer 10 jaar bij.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:55 schreef Cynic het volgende:
Mooi spul, dat ibuprofen
Voel me gelijk weer jaren jonger
...ow... Marijke Helwegen belde net,... ze vroeg of je haar stash had geplunderdquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:55 schreef Cynic het volgende:
Mooi spul, dat ibuprofen
Voel me gelijk weer jaren jonger
Pfff, ik kan stoppen wanneer ik wil!quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Pas maar op voor wanneer het uitgewerkt is. Komt er zo weer 10 jaar bij..
Dat is denk ik nét even iets anders dan pijnstillers.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...ow... Marijke Helwegen belde net,... ze vroeg of je haar stash had geplunderd
Met een basdrum op je rug? En zo'n mondharmonica-rekje?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:59 schreef ibaneX het volgende:
net ff aan het "one man band"en geweest
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
We zullen je gewoon accepteren hoor, Dean! [afbeelding]
Hehe, goed bezig!quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:11 schreef punkjunk het volgende:
vanavond zo'n muziek avond op school, we worden me toch een partij professioneel, we hebben zelfs monitoren.
Het is overigens wel zo dat de geluidsmensen helaas niet overal even deskundig zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:57 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon slaan punk, leren ze het wel af. Of klote geluid geven tijdens het spelen
Besteld via internet?quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:17 schreef punkjunk het volgende:
Ik doe niet zelf mee hoor, ik doe de techniek en wat stage management. Ik doe niet mee omdat we alweer tijdelijk zonder bassist zitten, maar er is wel een nieuwe jongen in aankomst, vol ambitie en smaak!
Laatst bij een weekendje weg nog in een kasteelbrouwerij in België geweest, dat Ter Dolen blond was goed te drinkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zit hier gewoon met een pul van 0,70L Kasteelbier Trippel!. Yeah! Metal!
.
In je eentje?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:28 schreef Witchfynder het volgende:
Jupiler is ook goed! Kun je zelfs je tanden mee poetsen, weet ik na Graspop..
Ben al op een kwart..
Kan nog steeds spellen..
Misschien pak ik zo ook ff een glas whiskey...quote:
Ik ben ondertussen een opname van een Hammondstukje van ons door guitarrig aan het halen. Kijken of het het gewenste effect geeft.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:45 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Misschien pak ik zo ook ff een glas whiskey...
Hammond? Heeft jullie toetsenist nieuw speelgoed?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen een opname van een Hammondstukje van ons door guitarrig aan het halen. Kijken of het het gewenste effect geeft..
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zit hier gewoon met een pul van 0,70L Kasteelbier Trippel! [afbeelding]. Yeah! Metal! [afbeelding].
Neuh, geluid zal in zijn Korg. We dachten alleen: laten we eens wat anders proberen dan de standaatd folk metalgeluiden. Dus we gaan een beetje Deep Purple ermee (overdriven hammond).quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hammond? Heeft jullie toetsenist nieuw speelgoed?
Als ik het goed begrijp, moet je die unlatched ingedrukt houden om van de andere functie gebruik te maken. Lijkt me niet handig spelenquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:55 schreef matjuhhh007 het volgende:
Hoi,
Ik heb voor mn cube 30 een switch nodig om vanaf clean naar bv.metal te gaan. nu heb ik 3 foot switches gevonden hier een link:http://www.tonika.nl/shop/Search2.asp?qry=switch
Ik zit te twijfelen tussen de 3 van Boss dus de Boss Fs5l Footswitch Latched, de Boss Fs5u Footswitch Unlatched,of de Boss Fs6 Dual Footswitch. aangezien de laatste bijna een keer zo duur is vraag ik me af welke van de 3 ik moet kopen omdat ik met de 1e 2 waarschijnlijk ook wel van clean naar lead kan en weer terug.
Yep. "ik wil clean!" -> *klik* -> *staat emo te balladeren*" ->"nu wil ik weer metal!" -> *klik* -> *rent wild rond en speelt heerschende riffs*.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:16 schreef matjuhhh007 het volgende:
unlatched dus niet.. maar als je bijvoorbeeld van clean naar lead wil met die latched van boss dan moet ik hem indrukken zodra ik weer terug wil druk ik hem gewoon weer in?
Nou, het kost wat moeite, maar hier ben ik weerquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:02 schreef Doodkapje het volgende:
Ik schreeuwe in Heere des naams dat het schandelyck is, hoe deze heeren zich in dit topique gedragen, gelijk een neanderthaler zijne bronstige vrouwe aan den haaren zijn neolithische steenen etablissement in sleept. Stelletje schavuiten, waar zijt uwer fatsoen gebleven!
Hoe houdt Dupje het vol met ons
Hmmm. Ik vind een guitar pro 3 file, maar die doet het bij mij niet. Zegt dat ik mijn versie moet upgrade terwijl ik al 5 heb.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:10 schreef Dupje het volgende:
Bluh ben bas tabs van Rehab / Amy aan t zoeken, maar kan niks vinden! Iemand nog tips voor site ofzo?
Het is gewoon een kansloos dom iets van GP.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:33 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, bedoelde ook op de eerste helft van je bericht, met je GP problemen
Ouwe edit-slet
Dus in eerste instantie speel je gewoon de grondtonen van de akkoorden die bij de gewone gitaartabs staan.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hmmm. Ik vind een guitar pro 3 file, maar die doet het bij mij niet. Zegt dat ik mijn versie moet upgrade terwijl ik al 5 heb..
In het refrein speel je sowieso maar grondtonen zo te horen, dus je kunt gewoon de gitaartab raadplegen. In het couplet doet de dude wel een loopje, maar steeds hetzelfde op een ander akkoord (positiespel). Zal anders ff kijken of ik er uit kom..
Ja dag, dat is echt een pokkewerk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:40 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dus in eerste instantie speel je gewoon de grondtonen van de akkoorden die bij de gewone gitaartabs staan.Dat is handig.
En al helemaal fijn als t je lukt de bass tabs kan uitschrijven![]()
Heb een fender mex j-bass gekocht een paar maanden geleden. Fijn apparaatje en klinkt super!quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:10 schreef Witchfynder het volgende:
Maar de P-bass voelde heel prettig. Lekker licht, hals was niet heel lomp (moet wel ingeolied worden, want is stroef) en klonk acoustisch iig goed. Als de elementen bagger zijn, kun je die vervangen, want het hout klinkt iig toppie. En dan voor maar ¤ 279,-..
De Fenders beginnen echter bij ¤ 999,- voor mij..
Thanks!quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja dag, dat is echt een pokkewerk..
Maar heb wel iets. Als je deze tab pakt: http://www.tabondant.com/(...)rehab,64331,txt.html
De bassist speelt in de coupletten ook de grondtonen, maar dan afgewisseld met de noot ervoor, behalve met de Em.
Hij speelt dan een loopje zoiets als:
E-G-D
A-G-A
F-E-F
Ab-G-Ab
en weer terug.
Voor het ritme en de wisselingen moet je maar ff luisteren.
Snapje wat ik bedoel? Moet zo naar een gig dus heb geen tijd om te gaan tabben voor je..
Als iemand met een beter gehoor dan ik evt. noten van mij kan corrigeren, go your gang..
*houdt zijn mond over j-bassen*quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Heb een fender mex j-bass gekocht een paar maanden geleden. Fijn apparaatje en klinkt super!
Was iets van 590-, ofzo, de p-bass is wat goedkoper.
Succes!quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
Thanks!
Ik snap m wel denk ik. Moet t alleen ff uitproberen
En ik maak t me zo makkelijk mogelijk, aangezien ik er dus ook bij moet zingen...
Have fun @ gig!
Wat is iedereen hier ineens behulpzaam qua uitzoekenquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zie jou anders ook geen tab produceren, preppy..
Ik vind het kutweer eigenlijkquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat is iedereen hier ineens behulpzaam qua uitzoeken
Typisch weer.
Chill!!!quote:Op zondag 2 december 2007 02:22 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, net terug van mijn gig.
Damn, we hebben weer keihard zitten heerschen! De avond was van ons. Ze eisten een toezicht toegift! Nou, die kregen ze. Ze wilden een tweede, maar de zaal wilde door..
Een of andere gast, die ik totaal niet ken, zat een nummer geheel mee te zingen. Een echte fan! Wauw..
.
Er was gister zo'n 17jarig mannetje die ons er 12 keer op moest wijzen wat een "vet chille show" wij neerzetten.quote:
Leuke foto's!quote:Een vriend van ons had vorige week met zijn beeldkanon te geyle foto's gemaakt![]()
...voor de geïnteresseerden
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met een basdrum op je rug? En zo'n mondharmonica-rekje?
Dat lijkt me zo gaaf!
Whehe... bij ons lag de gemiddelde leeftijd vorige week 3 jaar lagerquote:Op zondag 2 december 2007 13:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er was gister zo'n 17jarig mannetje die ons er 12 keer op moest wijzen wat een "vet chille show" wij neerzetten..
[..]
Leuke foto's!.
MY GOD, geniaal... je hebt echt nix te doen hè!quote:Op zondag 2 december 2007 15:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik was gisteren aan het opnemen met Lotte, en toen ging er iets niet helemaal goed, en toen zei ze: Oh! Huh?
Dus heb ik even een liedje van gemaakt!Oh! Huh?
quote:Op zondag 2 december 2007 15:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik was gisteren aan het opnemen met Lotte, en toen ging er iets niet helemaal goed, en toen zei ze: Oh! Huh?
Dus heb ik even een liedje van gemaakt! [afbeelding] Oh! Huh?
[afbeelding]
OMGquote:Op zondag 2 december 2007 15:06 schreef guitarist.nl het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2007 15:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Tofquote:Op zondag 2 december 2007 15:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Klinkt grappig, doch dramatisch! Leuk!quote:
Ik heb het weekend een DEKBEDOVERTREK en ONDERLAKEN gekregen voor mn nieuwe BEDquote:Op zondag 2 december 2007 22:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo weer terug van een weekendje sinterklaas vieren
Tof dat het vet was WitchHad ook graag meegespeeld die avond
maarja dat komt nog wel een keer
Owjee daar gaan we weerquote:Op zondag 2 december 2007 22:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb het weekend een DEKBEDOVERTREK en ONDERLAKEN gekregen voor mn nieuwe BED
quote:Op zondag 2 december 2007 20:26 schreef Dupje het volgende:
[..]
Wil je miss niet horen... Maar, CUTE!
quote:Op zondag 2 december 2007 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Owjee daar gaan we weer![]()
Ik kan heel ontopic opmerken dat ik een gitoar erbij heb![]()
Ares was toch de beddenspecialist in dit topic? Ben benieuwd naar zijn oordeelquote:Op zondag 2 december 2007 22:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja die LTD dat was dus onderdeel van sinterklaaskado's enz dus officieel had ik hem eigenlijk nog niet en was die in spanjequote:
ik een kerstliedjequote:Op zondag 2 december 2007 23:11 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb vandaag sinterklaas liedjes geoefend![]()
*Hoe Metal kan je worden![]()
![]()
Mwhoa die valt nog mee er zijn ergere denk aan een ex Wham zanger (Rillllll) ...quote:Op zondag 2 december 2007 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=hb2YSAVHmIE
Ja was bij gitoarles en lag een akkoordeschema van degene voor me en herkende gelijk dat nummerquote:
En wat betekent het...?quote:Op maandag 3 december 2007 00:25 schreef Witchfynder het volgende:
Wie kent hier Age of Empires II nog? De Vikingen in dat spel roepen soms iets van "till var daga". Daar hebben we nu een nummer omheen gebouwd..
Heersch ende lal!
Geen idee. Zal wel iets stoers zijn.quote:
Harrr... niks zo banaals als vikingen! http://nl.wikipedia.org/wiki/Viking_metalquote:Op maandag 3 december 2007 01:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geen idee. Zal wel iets stoers zijn.. Maar onze gitarist had daar een tune onder gezet en ging dat roepen. Maar incidenteel was die tune best cool en de riff die hij er aan plakte ook, dus wij daarmee gaan we een nummer maken. Geen idee wat de tekst gaat worden, maar we hebben stiekem wel zin in iets banaals als vikingen.
.
Idd.quote:Op maandag 3 december 2007 01:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Harrr... niks zo banaals als vikingen! http://nl.wikipedia.org/wiki/Viking_metal
Wickie? Da's oud.quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 00:25 schreef Witchfynder het volgende:
Wie kent hier Age of Empires II nog? De Vikingen in dat spel roepen soms iets van "till var daga". Daar hebben we nu een nummer omheen gebouwd..
Heersch ende lal!
Straks betekent 'till var daga' nog 'ruik mijn vinger...'quote:
Welkom! Geniet er van!quote:Op maandag 3 december 2007 01:59 schreef Kingantichrist het volgende:
Dit is mijn eerste post op FOK, it better be good!
*knip*
dus de foto's volgen snel?quote:Op zondag 2 december 2007 22:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
Joa, deze week ofzo?quote:Op maandag 3 december 2007 11:17 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dus de foto's volgen snel?
sorry niks beters te melden zo na het weekend
Het is trouwens til, met een l. Klopt de spelling van daga wel Witch? Kan er niks over vinden verder...quote:Op maandag 3 december 2007 10:56 schreef Doodkapje het volgende:
Straks betekent 'till var daga' nog 'ruik mijn vinger...'
Volgens mij niet. "daga" betekent "dag" in het IJslands (de taal nog het dichtst bij Oudnoors).quote:Op maandag 3 december 2007 11:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het is trouwens til, met een l. Klopt de spelling van daga wel Witch? Kan er niks over vinden verder...
Zal kijken of ik dat kan fixen.quote:
Yep, moet alleen die electrozaken zien te vinden.quote:Op maandag 3 december 2007 12:20 schreef Deansensitized het volgende:
Moeten de meeste electrozaken ook wel hebben hoor
Var is is denk ik... iets met 'Dit is de dag!!'?? Strijdkreetje ofzo??
Vraag mijn broertje wel even, die pikt indirect aan zijn studie Fries ook hier en daar oud Noors mee
Ik denk dat het "Dit is jouw dag!" moet zijnquote:Op maandag 3 december 2007 12:34 schreef Deansensitized het volgende:
'die' word waarschijnlijk 'dig' wat zoveel betekend als je/jou/jij.
'da' kan dan wellicht ook daga zijn, dus dag..
Dit is jou dag! ?
Een vikingnar.quote:Op maandag 3 december 2007 12:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het "Dit is jouw dag!" moet zijn![]()
ben ik nu ook een echte viking
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 3 december 2007 12:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het "Dit is jouw dag!" moet zijn![]()
ben ik nu ook een echte viking
Wat voor units zijn dat... de onderste je bass-amp? en de bovenste?quote:Op maandag 3 december 2007 13:32 schreef Witchfynder het volgende:
Kijk:
[ afbeelding ].
En in die lege ruimte moet ooit een Sennheiser G2 172 wireless komen. Ooit..
En zoals ik al zei, ook handig als nachtkastje:
[ afbeelding ].
Klopt. Bovenste is een Phonic PPC8000E power conditioner. Houd van lieve apparaatjes verschoond van pieken in de stroom enzo. Je kunt er 10 units op aansluiten aan de achterkant (switchable) en een 11de aan de voorkant (unswitchable). Je kunt dus je rackapparatuur uitlaten en toch je podiumstofzuiger aan de voorkant aansluiten.quote:Op maandag 3 december 2007 14:36 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wat voor units zijn dat... de onderste je bass-amp? en de bovenste?
Een soort van voedingsbuffer die je telkens dezelfde stroom geeft? En hoe hoor je dit in je sound...? Geen ruis oid?quote:Op maandag 3 december 2007 14:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klopt. Bovenste is een Phonic PPC8000E power conditioner. Houd van lieve apparaatjes verschoond van pieken in de stroom enzo. Je kunt er 10 units op aansluiten aan de achterkant (switchable) en een 11de aan de voorkant (unswitchable). Je kunt dus je rackapparatuur uitlaten en toch je podiumstofzuiger aan de voorkant aansluiten..
De rondjes zijn uitschuifbaar en zijn lampjes..
Dat weet ik nog niet.quote:Op maandag 3 december 2007 14:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Een soort van voedingsbuffer die je telkens dezelfde stroom geeft? En hoe hoor je dit in je sound...? Geen ruis oid?
Is een stukje Out in de fields van Gary Moore.quote:Op maandag 3 december 2007 20:19 schreef Aresdreams het volgende:
jammer dat de layout zo kut is... maar als ik het een beetje zo speel klinkt het nog best grappig
Karretjes maken laat ik aan m'n vader over... Hij heeft eens een keer een heel handig karretje gemaakt om het motorblok van mijn oude auto op te vervoeren. Iemand anders vond het zo handig dat hij het toen maar een jaar heeft geleend...quote:Op maandag 3 december 2007 19:03 schreef Witchfynder het volgende:
Idd. Dit karretje kostte ooit nog geen 20,- bij de Formido ofzo en kan 150 kg dragen. Dat is wel genoeg.
Zit net Still Got The Blues For You te luisterenquote:Op maandag 3 december 2007 20:20 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Is een stukje Out in de fields van Gary Moore.
Pas je op je ogen?quote:Op maandag 3 december 2007 21:49 schreef Jorikjet het volgende:
http://img233.imageshack.us/my.php?image=dsc02027ph3.jpg
les paulio
quote:Op maandag 3 december 2007 21:49 schreef Jorikjet het volgende:
http://img233.imageshack.us/my.php?image=dsc02027ph3.jpg
les paulio
absoluut.quote:Op maandag 3 december 2007 23:28 schreef ibaneX het volgende:
mooi gitaartje ton!
Wat moet je ook met een volumeknop?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:56 schreef Witchfynder het volgende:
Er is ook deze Nikki Sixx (Mötley Crüe) signature van:
[ afbeelding ]
Zonder volumeknop. Er zit alleen een killswitch op..
Fade outs mee maken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat moet je ook met een volumeknop?
Meestal zijn het dan nog van die kneusjes met zo'n kippenborstquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef Witchfynder het volgende:
Van die enge bodybuilders waarbij hun gitaar ineens een ukelele lijkt..
Afgezien van het gebrek aan knopjes is dat wel een erg mooie basquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:56 schreef Witchfynder het volgende:
Er is ook deze Nikki Sixx (Mötley Crüe) signature van:
[ afbeelding ]
Zonder volumeknop. Er zit alleen een killswitch op..
Waar staan jullie in Leeuwarden?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:19 schreef Deansensitized het volgende:
En dan 18 jan weer naar Leeuwarden voor ons
Vooral voor vrouwen!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:17 schreef Aresdreams het volgende:
bloot bovenlijf in een vele te warm oefenhok is wel done
Saamhorigheid van niks!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:21 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar die zijn flauw, die doen dat niet
De NHLquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:20 schreef Vital_Remains het volgende:
[..]
Afgezien van het gebrek aan knopjes is dat wel een erg mooie bas![]()
[..]
Waar staan jullie in Leeuwarden?
Jawel! Al glijden ze vaak moeilijk. Ik heb ducttape aan de binnenkant.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
De NHL
Noordelijke Hogeschool Leeuwarden.
En leren straps is sowieso niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |