Dat is leuk! Ik hoop echt precies hetzelfde te doen, alleen mag de Amsterdamse schone een Amsterdamse hunk zijn!quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:10 schreef Viking84 het volgende:
In 2008 studeer ik af, krijg ik hopelijk een goede baan, ga ik hopelijk verhuizen naar Amsterdam en weet ik hopelijk een Amsterdamse schone aan de haak te slaan!
Typische vrouwen prioriteit.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:18 schreef La_Vita het volgende:Maar 't belangrijkst een leuk vriendje
quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:34 schreef SunChaser het volgende:
In 2008 ga ik nog steeds hard werken, ook FOK!tv weer uitbouwen, werken aan mn film en presenteerskills, iets minder mn priveleven verwaarlozen, eindelijk beginnen met mijn afvaldocu Supershrink Me (werktitel),
Ik ga denk ik ook wel dingen doen in 2008.quote:columns schrijven, meer tijd voor mezelf inplannen, zowiezo beter plannen, eindelijk de Sopranos en West Wing en Six Feet Under kijken. heb zin in 2008. Nog een maand!
Heb er zin an.
Succes ermee!quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:43 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat is leuk! Ik hoop echt precies hetzelfde te doen, alleen mag de Amsterdamse schone een Amsterdamse hunk zijn!
Liefde? Ach, we kunnen tenslotte niet allemaal zo verzuurd zijn..quote:
Liefde gelijkstellen aan een partner.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:53 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Liefde? Ach, we kunnen tenslotte niet allemaal zo verzuurd zijn..
Dat jij je liefde haalt bij die zogenaamd gewillige deernes weten we nu wel.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Liefde gelijkstellen aan een partner.
Nog altijd vol onzin die je weet ik niet waar vandaan haalt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:43 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Dat jij je liefde haalt bij die zogenaamd gewillige deernes weten we nu wel.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ga denk ik ook wel dingen doen in 2008.
Je hoort het niet vaak dat men voor hun 45ste stopt met werken, maar if so, puik!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:48 schreef SeLang het volgende:
Ik wordt 40 dus tijd om -zoals gepland- met pensioen te gaan, maar waarschijnlijk werk ik nog door tot en met 2009. In 2008 blijf ik waarschijnlijk nog in Engeland en ben van plan om nog wat meer van het land te gaan zien tijdens een paar lange vakanties. Voor het einde van 2008 wil ik dan een nieuw plan hebben waar ik daarna naartoe ga.
Het schijnt dat hij een heel goedbetaalde baan heeft in Taiwan / Thailand oid?quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:00 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Je hoort het niet vaak dat men voor hun 45ste stopt met werken, maar if so, puik!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |